logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko

  PR 22.04.2024, przeczytano 406 razy
ilustracja

Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-lotna-odpowiedzialna-za-projekt-opakowan-seko,403950,artykul.html

W ramach prac projektowych stworzone zostały etykiety dla serii śledzi spod szyldu „Morskie Opowieści”. Na potrzeby subbrandu i jego komunikacji, agencja Lotna zaprojektowała dodatkowo rysunkowego brand hero.

Postawiliśmy na charakterystyczną postać rybaka – wilka morskiego. Chcieliśmy tym samym „zabrać” konsumenta w morską podróż poprzez krainę smaków, w której wspólnie, z naszym bohaterem, mogliby snuć Morskie Opowieści – mówi Sylwia Dudzińska , Head of Client Service Lotna, która nadzorowała prace.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Etykiety przypominają stare mapy, które nadają wyjątkowego i głębszego charakteru opakowaniom. Ważnym jej elementem jest dolna apla zaprojektowana na kształt fali, a która to, w zależności od konkretnego smaku, posiada różne odsłony kolorystyczne.

Zależało nam na czytelności komunikatów, dlatego wykorzystaliśmy w projekcie proste i przyjazne w odbiorze fonty. Wszystko opiera się na odręcznym charakterze pisma, dzięki czemu unikatowość receptur i smaku wybija się na pierwszy plan – kontynuuje Dudzińska.

Agencja Lotna, oprócz etykiet, przygotowała również materiały dla SEKO – do wykorzystania zarówno w komunikacji offline jak i online.

Źródło: Lotna

lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magnum inspiruje przyjemnością
Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle.
Bycie sobą w kampanii dentsu z okazji Pride Month
Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z Klientami i Partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym. Partnerami kampanii są Mastercard, Gazeta Wyborcza,...
Obiektyw Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 do Canon RF
Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 to wysokiej klasy manualny obiektyw, którego domeną jest fotografia portretowa i reportażowa. Wysoką jakość oraz niepowtarzalny charakter obrazowania docenią wszyscy fotografowie i filmowcy poszukujący jasnego, krótkiego teleobiektywu, który poza kompletem soczewek zaoferuje im także swoją duszę. Obiektyw zoptymalizowany do...
Marka Oxford rusza z akcją „Ambasadorzy Oxford” w ramach której zaprosi 200 mikroinfluencerów do prezentacji swoich nowych produktów szkolnych. Projekt przygotowała agencja On Board Think Kong.
Niantic Studio stawia na rzeczywistość rozszerzoną
Podczas targów Augmented World Expo firma Niantic zaprezentował nową, bezpłatną internetową platformę wizualną, Niantic Studio, która umożliwia programistom, twórcom i markom szybkie tworzenie w pełni immersyjnych doświadczeń XR, wykorzystując wszechobecny dostęp do sieci na praktycznie każdym urządzeniu. Firma Niantic udostępniła...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764