logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lotna wygrywa przetarg na kampanię jesienną Enel-med stomatologia

  PR 14.10.2021, przeczytano 694 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała jesienna kampania sprzedażowa enel-med stomatologia, promująca usługi implantologii i protetyki. Za koncepcję kreatywną i opracowanie kampanii odpowiada agencja kreatywna Lotna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lotna-wygrywa-przetarg-na-kampanie-jesienna-enel-med-stomatologia,393360,artykul.html

Kampania prowadzona jest w oparciu o niestandardowe rozwiązanie kreatywne – jej key visual przedstawia wycięty w kamizelce ratunkowej kształt zęba, której towarzyszy główne hasło – „na ratunek zębom”.

- Chcieliśmy postawić na zaskakujące i niestandardowe skojarzenia, które będą dobrze promować ofertę enel – med – mówi Anita Kamila Sochacka, co-owner i creative director w Lotnej. – Kreacja, opierająca się na zabawie obrazem i słowem, bezpośrednio jak i w przenośni prezentuje możliwości, jakie daje implantologia i protetyka. Pomarańczowy kolor kamizelki przykuwa uwagę odbiorcy, a poza tym – dobrze komponuje się z głównym kodem kolorystycznym enel-med, bazującym na zieleni. Hasło „na ratunek zębom” jest zarówno zaczepne, ale też w punkt odnoszące się do fachowej wiedzy specjalistów, którzy w gabinetach enel-med prezentują swoją najwyższą jakość i doświadczenie – uzupełnia.

Kampania prowadzona jest zarówno w kanałach online (social media, digital, mailingi) jak i we wszystkich centrach medycznych firmy. 

Źródło: Lotna

www.lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764