logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lotna wygrywa przetarg na kampanię jesienną Enel-med stomatologia

  PR 14.10.2021, przeczytano 696 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała jesienna kampania sprzedażowa enel-med stomatologia, promująca usługi implantologii i protetyki. Za koncepcję kreatywną i opracowanie kampanii odpowiada agencja kreatywna Lotna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lotna-wygrywa-przetarg-na-kampanie-jesienna-enel-med-stomatologia,393360,artykul.html

Kampania prowadzona jest w oparciu o niestandardowe rozwiązanie kreatywne – jej key visual przedstawia wycięty w kamizelce ratunkowej kształt zęba, której towarzyszy główne hasło – „na ratunek zębom”.

- Chcieliśmy postawić na zaskakujące i niestandardowe skojarzenia, które będą dobrze promować ofertę enel – med – mówi Anita Kamila Sochacka, co-owner i creative director w Lotnej. – Kreacja, opierająca się na zabawie obrazem i słowem, bezpośrednio jak i w przenośni prezentuje możliwości, jakie daje implantologia i protetyka. Pomarańczowy kolor kamizelki przykuwa uwagę odbiorcy, a poza tym – dobrze komponuje się z głównym kodem kolorystycznym enel-med, bazującym na zieleni. Hasło „na ratunek zębom” jest zarówno zaczepne, ale też w punkt odnoszące się do fachowej wiedzy specjalistów, którzy w gabinetach enel-med prezentują swoją najwyższą jakość i doświadczenie – uzupełnia.

Kampania prowadzona jest zarówno w kanałach online (social media, digital, mailingi) jak i we wszystkich centrach medycznych firmy. 

Źródło: Lotna

www.lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764