logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lotna wygrywa przetarg na kampanię jesienną Enel-med stomatologia

  PR 14.10.2021, przeczytano 1018 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała jesienna kampania sprzedażowa enel-med stomatologia, promująca usługi implantologii i protetyki. Za koncepcję kreatywną i opracowanie kampanii odpowiada agencja kreatywna Lotna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lotna-wygrywa-przetarg-na-kampanie-jesienna-enel-med-stomatologia,393360,artykul.html

Kampania prowadzona jest w oparciu o niestandardowe rozwiązanie kreatywne – jej key visual przedstawia wycięty w kamizelce ratunkowej kształt zęba, której towarzyszy główne hasło – „na ratunek zębom”.

- Chcieliśmy postawić na zaskakujące i niestandardowe skojarzenia, które będą dobrze promować ofertę enel – med – mówi Anita Kamila Sochacka, co-owner i creative director w Lotnej. – Kreacja, opierająca się na zabawie obrazem i słowem, bezpośrednio jak i w przenośni prezentuje możliwości, jakie daje implantologia i protetyka. Pomarańczowy kolor kamizelki przykuwa uwagę odbiorcy, a poza tym – dobrze komponuje się z głównym kodem kolorystycznym enel-med, bazującym na zieleni. Hasło „na ratunek zębom” jest zarówno zaczepne, ale też w punkt odnoszące się do fachowej wiedzy specjalistów, którzy w gabinetach enel-med prezentują swoją najwyższą jakość i doświadczenie – uzupełnia.

Kampania prowadzona jest zarówno w kanałach online (social media, digital, mailingi) jak i we wszystkich centrach medycznych firmy. 

Źródło: Lotna

www.lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764