logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lotos szuka agencji Full Service

  PR 21.12.2018, przeczytano 557 razy

Grupa LOTOS planuje uruchomić proces wyboru kontrahenta (PWK), w wyniku którego zawarte zostaną umowy ramowe z agencjami świadczącymi usługi Full Service na lata 2019 – 2020.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lotos-szuka-agencji-full-service,380598,artykul.html

Postępowanie wyboru kontrahenta będzie miało charakter otwarty i będzie złożone z 2 etapów, w ramach których każda z agencji będzie mogła najpierw odpowiedzieć na RFI, następnie odpowiedzieć na ewentualnie otrzymany brief.

Zakłada się, iż wybrane agencje reklamowe w ramach umów ramowych będą odpowiedzialne za opracowanie konceptów kampanii reklamowych Grupy LOTOS, ich wdrożenie (w tym realizację) i nadzór nad produkcją, a także produkcję zaakceptowanych projektów graficznych, w latach 2019 – 2020.

W latach 2017 – 2018 Grupa LOTOS S.A. realizowała kampanie reklamowe z FCB Bridge2Fun i Havas Warsaw.

Źródło: Grupa LOTOS S.A.

www.grupalotos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764