LOTOS wspiera wszystkich kierowców to przesłanie nowej kampanii wizerunkowej Grupy LOTOS, która rozpoczyna się 19 sierpnia. Celem kampanii jest pokazanie, że LOTOS jest partnerem wszystkich kierowców i wspiera ich na drogach. Nowy spot reklamowy jest utrzymany w konwencji reportażu – na równoległych planszach ukazane się zmagania rajdowe Roberta Kubicy oraz trud jazdy zwykłego kierowcy. Dynamiczny montaż i rozwiązania wizualne zastosowane są tak, by podkreślić, że dla LOTOS ważni są wszyscy kierowcy.
- Jesteśmy przekonani, że dzięki nowej, ciekawej reklamie wizerunkowej wejdziemy w nową erę komunikacji naszej marki, w pełni nastawionej na wsparcie kierowców w ich codziennych zmaganiach na drogach. Dla LOTOS każdy kierowca jest wyjątkowy i zasługuje na profesjonalne wsparcie w podróży – mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką Grupy LOTOS.
Kampania wizerunkowa została zrealizowana przez Biuro Zarządzania Marką Grupy LOTOS oraz agencję reklamową Grey. Za realizację spotu odpowiadało studio Tank, a za zakup powierzchni w mediach dom mediowy Starcom.
Źródło: Grupa Lotos