logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lotto Ekstraklasa: ponad 2 miliony wzmianek i prawie 1,3 miliarda wyświetleń

  PR 23.11.2018, przeczytano 776 razy
ilustracjastrzałka

Ekstraklasa SA poinformowała właśnie, że w najbliższy weekend platforma nc+ przeprowadzi pierwsze transmisje LOTTO Ekstraklasy w technologii 4K HDR. Będzie to możliwe dzięki współpracy ze spółką Ekstraklasa Live Park, która zakupiła pierwszy w Polsce wóz transmisyjny pracujący w standardzie 4K HDR. Tym samym Polska jest po Premier League, Bundeslidze i LaLiga Santander kolejną, której transmisje będą dostępne w najwyższej jakości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lotto-ekstraklasa%3A-ponad-2-miliony-wzmianek-i-prawie-1%2C3-miliarda-wyswietlen,380244,artykul.html

Ekstraklasa SA prowadzi również rozmowy dotyczące sprzedaży praw do transmisji swoich rozgrywek w następnych sezonach. Zainteresowani są potencjalni nabywcy, a przede wszystkim kibice, którzy najchętniej oglądaliby futbolowe konfrontacje na kanałach, jakie już posiadają. Czy miłość do rodzimej piłki nożnej znajduje znaczące odzwierciedlenie w mediach społecznościowych? Jaki stopień i zasięg zainteresowania generuje nasza  LOTTO Ekstraklasa?  

Krakowska agencja Abanana przeprowadziła analizę przy użyciu Unamo, narzędzia, które wykazało, że w ciągu roku na temat Ekstraklasy pojawia się w Internecie ponad 2 mln wzmianek. Te dają prawie 32 mln interakcji, a użytkownicy Internetu wyświetlają je prawie 1,3 mld razy.

Powyższe liczby oznaczają, że AVE*, czyli ekwiwalent reklamowy LOTTO Ekstraklasy w skali roku, tylko w Internecie, wynosi około 170 mln zł.

O Ekstraklasie najczęściej pisze się na Facebooku. W zależności od publikowanych treści oraz wagi sportowych wydarzeń duży ruch generowany jest także na Twitterze oraz Instagramie.

ilustracjastrzałka

Kibice Ekstraklasy aktywni są praktycznie przez 24 godziny na dobę. Jednak największe zaangażowanie dostrzegamy, co naturalne, w porach rozgrywania meczów oraz tuż po nich. Wtedy pojawia się nawet ponad 150 tys. komentarzy.

ilustracjastrzałka

A jak wypada nad Wisłą ekstraklasowa liga w porównaniu z tymi największymi, zapełniającymi po brzegi obiekty stadionowe takie jak Camp Nou czy Allianz Arena? - Nie ma sobie równych. Na temat drugiej w rankingu ligi, czyli angielskiej Premier League pojawiło się w Polsce 336 199 wzmianek. O trzeciej na podium Bundeslidze dyskutowano w analizowanym okresie zaledwie 101 tys. razy. Jeszcze mniejsze zainteresowanie wzbudza hiszpańska LaLiga, ta wygenerowała tylko 85 tysięcy wzmianek - stwierdza Maks Michalczak, PR Manager agencji Abanana.

ilustracjastrzałka

To zainteresowanie jest widoczne również w przypadku oficjalnej aplikacji Ekstraklasy. 16 listopada minął rok od jej oficjalnej premiery. Jak poinformowały władze spółki: W tym czasie nowy digitalowy kanał rozgrywek stał się najlepiej ocenianą przez użytkowników oficjalną aplikacją ligową w Europie. Oceny wystawiane przez użytkowników systemu operacyjnego Android (4.5/5) pozwoliły wyprzedzić aplikacje takich lig jak Premier League, Bundesliga, Serie A czy Ligue 1. Ekstraklasa po raz kolejny dowodzi, że jej multimedialne produkty są na najwyższym światowym poziomie.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

Dodatkowe informacje:

* AVE – wskaźnik wyrażający ilość pieniędzy, jaką należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764