logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lotto Ekstraklasa: ponad 2 miliony wzmianek i prawie 1,3 miliarda wyświetleń

  PR 23.11.2018, przeczytano 243 razy
ilustracjastrzałka

Ekstraklasa SA poinformowała właśnie, że w najbliższy weekend platforma nc+ przeprowadzi pierwsze transmisje LOTTO Ekstraklasy w technologii 4K HDR. Będzie to możliwe dzięki współpracy ze spółką Ekstraklasa Live Park, która zakupiła pierwszy w Polsce wóz transmisyjny pracujący w standardzie 4K HDR. Tym samym Polska jest po Premier League, Bundeslidze i LaLiga Santander kolejną, której transmisje będą dostępne w najwyższej jakości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lotto-ekstraklasa%3A-ponad-2-miliony-wzmianek-i-prawie-1%2C3-miliarda-wyswietlen,380244,artykul.html

Ekstraklasa SA prowadzi również rozmowy dotyczące sprzedaży praw do transmisji swoich rozgrywek w następnych sezonach. Zainteresowani są potencjalni nabywcy, a przede wszystkim kibice, którzy najchętniej oglądaliby futbolowe konfrontacje na kanałach, jakie już posiadają. Czy miłość do rodzimej piłki nożnej znajduje znaczące odzwierciedlenie w mediach społecznościowych? Jaki stopień i zasięg zainteresowania generuje nasza  LOTTO Ekstraklasa?  

Krakowska agencja Abanana przeprowadziła analizę przy użyciu Unamo, narzędzia, które wykazało, że w ciągu roku na temat Ekstraklasy pojawia się w Internecie ponad 2 mln wzmianek. Te dają prawie 32 mln interakcji, a użytkownicy Internetu wyświetlają je prawie 1,3 mld razy.

Powyższe liczby oznaczają, że AVE*, czyli ekwiwalent reklamowy LOTTO Ekstraklasy w skali roku, tylko w Internecie, wynosi około 170 mln zł.

O Ekstraklasie najczęściej pisze się na Facebooku. W zależności od publikowanych treści oraz wagi sportowych wydarzeń duży ruch generowany jest także na Twitterze oraz Instagramie.

ilustracjastrzałka

Kibice Ekstraklasy aktywni są praktycznie przez 24 godziny na dobę. Jednak największe zaangażowanie dostrzegamy, co naturalne, w porach rozgrywania meczów oraz tuż po nich. Wtedy pojawia się nawet ponad 150 tys. komentarzy.

ilustracjastrzałka

A jak wypada nad Wisłą ekstraklasowa liga w porównaniu z tymi największymi, zapełniającymi po brzegi obiekty stadionowe takie jak Camp Nou czy Allianz Arena? - Nie ma sobie równych. Na temat drugiej w rankingu ligi, czyli angielskiej Premier League pojawiło się w Polsce 336 199 wzmianek. O trzeciej na podium Bundeslidze dyskutowano w analizowanym okresie zaledwie 101 tys. razy. Jeszcze mniejsze zainteresowanie wzbudza hiszpańska LaLiga, ta wygenerowała tylko 85 tysięcy wzmianek - stwierdza Maks Michalczak, PR Manager agencji Abanana.

ilustracjastrzałka

To zainteresowanie jest widoczne również w przypadku oficjalnej aplikacji Ekstraklasy. 16 listopada minął rok od jej oficjalnej premiery. Jak poinformowały władze spółki: W tym czasie nowy digitalowy kanał rozgrywek stał się najlepiej ocenianą przez użytkowników oficjalną aplikacją ligową w Europie. Oceny wystawiane przez użytkowników systemu operacyjnego Android (4.5/5) pozwoliły wyprzedzić aplikacje takich lig jak Premier League, Bundesliga, Serie A czy Ligue 1. Ekstraklasa po raz kolejny dowodzi, że jej multimedialne produkty są na najwyższym światowym poziomie.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

Dodatkowe informacje:

* AVE – wskaźnik wyrażający ilość pieniędzy, jaką należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cięcie zasięgów: Jak Facebook udaje, że (nie)walczy z deepfake'ami
„Wyobraźcie to sobie przez chwilę: jeden człowiek posiadający całkowitą kontrolę nad skradzionymi danymi miliardów ludzi, wszystkimi ich sekretami, życiem, przyszłością…” – mówi Mark Zuckerberg na sfałszowanym nagraniu, które opublikował na portalu brytyjski artysta Bill Posters jako część promocji projektu...
Netia wzbogaciła dzisiaj (18 czerwca) swoją ofertę TV o cztery kolejne kanały: TVN Fabuła HD, NTL Radomsko, Discovery Life HD, Food Network HD. Jakość dwóch innych popularnych pozycji została podniesiona do HD. Po zmianach oferta TV Netii składa się z 221 kanałów, w tym 132 w jakości HD.
W czerwcu br., zgodnie z umową inwestycyjną zawartą we wrześniu 2018 r., Agora w drugiej rundzie finansowania objęła kolejne udziały w czeskiej spółce ROI Hunter, dostawcy platformy marketingowej umożliwiającej firmom z branży e-commerce promowanie i sprzedaż produktów za pośrednictwem Google’a i Facebooka. Agora jest mniejszościowym udziałowcem ROI Hunter...
Lokalne podróże w wakacyjnej edycji #Jedziemywpolskę
Wirtualna Polska rusza z drugą edycją wakacyjnego cyklu #JedziemyWPolskę. Reporterzy pojadą w trasę autobusami, pociągami i autostopem. W ubiegłym roku odwiedzili 12 miejscowości, a wiele reportaży powstało dzięki zgłoszeniom w serwisie dziejesie.wp.pl.
Wakacyjne studio i inne propozycje na lato dla słuchaczy Rock Radia
Od poniedziałku, 24 czerwca br. Rock Radio będzie nadawać programy z wakacyjnej ramówki. Znajdą się w niej m.in. cykl "Wakacyjne studio Rock Radia" prowadzony z ogródka Hard Rock Cafe w Warszawie, audycja "Lato na bogato" i konkurs "Wakacyjny przygodnik Rock Radia", a także wspomnienia największych i najciekawszych rockowych festiwali czy koncertów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764