logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lotto kontynuuje współpracę z koszykarską Legią Warszawa

  PR 11.09.2019, przeczytano 173 razy
ilustracjastrzałka

Koszykarska Legia Warszawa i LOTTO przedłużyły współpracę. Marka należąca do Totalizatora Sportowego od roku jest partnerem strategicznym stołecznego klubu, kontynuując współpracę jeszcze z czasów występów na zapleczu ekstraklasy. Ponadto, od wielu lat realizuje działania mające na celu rozwój polskiej koszykówki, będąc także partnerem głównym Energa Basket Ligi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lotto-kontynuuje-wspolprace-z-koszykarska-legia-warszawa,383929,artykul.html

Wzorem największych europejskich klubów koszykarskich, już w ubiegłym sezonie sponsor strategiczny – LOTTO – z sukcesami wykorzystywał platformę marketingową koszykarskiej Legii. Wypełniając przerwy meczowe, kibice mieli okazję uczestniczyć w atrakcjach i konkursach z nagrodami przygotowanymi przez LOTTO. Sponsor strategiczny, podejmując decyzję o kontynuacji współpracy, podjął również decyzję o rozszerzeniu swojej ekspozycji podczas meczów, zwracając uwagę na zwiększone zainteresowanie, oglądalność i na koniec skuteczność tych form promowania swojej marki. W najbliższych rozgrywkach logo LOTTO pojawi się na najważniejszych nośnikach reklamowych, między innymi froncie koszulki meczowej oraz kole, czyli centralnym miejscu parkietu.

- Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO – od wielu lat podejmuje działania na rzecz wsparcia rozwoju polskiej koszykówki. Legia w ubiegłym sezonie zrobiła duży sportowy postęp, uzyskując awans do fazy play-off koszykarskiej ekstraklasy oraz do ćwierćfinału Pucharu Polski. Doceniamy pracę w tworzeniu silnej drużyny i jej znaczenie dla warszawskich kibiców, dlatego zdecydowaliśmy się przedłużyć umowę o kolejne lata. Życzymy kumulacji sukcesów w nadchodzącym sezonie! – powiedziała Aida Bella, dyrektor biura rzecznika prasowego Totalizatora Sportowego.

Współpracę inauguruje niezwykły film promujący nadchodzący sezon koszykarzy Legii na parkietach Energa Basket Ligi oraz w europejskich pucharach, który jest zapowiedzią nowego etapu współdziałania Legii i LOTTO. Koszykarze Legii wraz z trenerem prezentują się w nim na scenie teatralnej. To również prognostyk wielu atrakcji, których mogą spodziewać się kibice koszykówki w Warszawie.

- Współpraca z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki LOTTO, w ubiegłym sezonie układała się znakomicie. Jej przedłużenie jest docenieniem wysiłku naszej organizacji w zakresie skutecznej realizacji umów sponsoringowych i świetnej współpracy ze sponsorami i partnerami, którym zależy też na dynamicznym rozwoju klubu i wzroście popularności tak chętnie uprawianego sportu, jakim jest koszykówka. Ponadto, ma charakter długofalowy, co jeszcze bardziej utwierdza nas w przekonaniu, że poza pasją do sportu, łączy nas również dążenie do nieustannego rozwoju w każdym zakresie – dodał Robert Chabelski, prezes koszykarskiej Legii.

LOTTO sprzyja koszykówce nie tylko w seniorskim wydaniu. W najbliższym sezonie Fundacja LOTTO wesprze rozwój Akademii Koszykówki Legii Warszawa, która dba o szkolenie młodych adeptów koszykówki.

- Cieszymy się bardzo, że będziemy mieć przyjemność realizowania naszego projektu szkolenia młodzieży wraz z Fundacją LOTTO. To bardzo ważny moment dla naszej Akademii Koszykówki, która dzięki pomocy tak ważnego partnera zrobi kolejny krok w rozwoju – powiedział Michał Przybylski, dyrektor Akademii Koszykówki Legii Warszawa.

Źródło: Totalizator Sportowy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarki OKI Data w ofercie Mimaki Engineering
6 stycznia 2020 roku firma Mimaki Engineering Co., Ltd. oraz OKI Data Corporation, firma należąca do OKI Group działająca w branży druku, zawarły umowę na wyłączność dotyczącą międzynarodowej sprzedaży i dystrybucji wielkoformatowych drukarek atramentowych OKI Data. Na mocy tej umowy, obie firmy rozszerzą swoją współpracę handlową w Japonii, co zapowiedziano w marcu...
Timecode Film Production o bitcoinach, dla marki Cloudbest
Dom produkcyjny Timecode Film Production przygotował film dla CloudBest – polskiej firmy nadzorującej międzynarodowe projekty wykorzystujące rozwiązania oparte na technologii blockchain.
Nowe pokolenia zmieniają zachowania konsumenckie
Aż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy społecznościowe, konsole do gier, czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi. Klienci zmieniają zwyczaje zakupowe, a nowe trendy nasilane są przez młode pokolenie, które jest nową i dużą siłą nabywczą. Z jakimi zmianami rynkowymi...
Agencja Primoloko dla Avigon.pl
Do grona klientów agencji public relations PRimoloko dołączyła firma AVIGON.PL To pierwsza polska platforma do videoterapii on-line. Polski start-up umożliwia w pełni bezpieczne połączenia video ze specjalistą psychologiem, coachem, trenerem itp. w dowolnym miejscu i czasie.
Rebranding Opus B
Zespół Opus B rozpoczął nowy rok od intensywnych zmian. Nowe pozycjonowanie, nowe logo, nowy system identyfikacji ale przede wszystkim nowy sposób myślenia o markach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764