logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lotto kontynuuje współpracę z koszykarską Legią Warszawa

  PR 11.09.2019, przeczytano 148 razy
ilustracjastrzałka

Koszykarska Legia Warszawa i LOTTO przedłużyły współpracę. Marka należąca do Totalizatora Sportowego od roku jest partnerem strategicznym stołecznego klubu, kontynuując współpracę jeszcze z czasów występów na zapleczu ekstraklasy. Ponadto, od wielu lat realizuje działania mające na celu rozwój polskiej koszykówki, będąc także partnerem głównym Energa Basket Ligi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lotto-kontynuuje-wspolprace-z-koszykarska-legia-warszawa,383929,artykul.html

Wzorem największych europejskich klubów koszykarskich, już w ubiegłym sezonie sponsor strategiczny – LOTTO – z sukcesami wykorzystywał platformę marketingową koszykarskiej Legii. Wypełniając przerwy meczowe, kibice mieli okazję uczestniczyć w atrakcjach i konkursach z nagrodami przygotowanymi przez LOTTO. Sponsor strategiczny, podejmując decyzję o kontynuacji współpracy, podjął również decyzję o rozszerzeniu swojej ekspozycji podczas meczów, zwracając uwagę na zwiększone zainteresowanie, oglądalność i na koniec skuteczność tych form promowania swojej marki. W najbliższych rozgrywkach logo LOTTO pojawi się na najważniejszych nośnikach reklamowych, między innymi froncie koszulki meczowej oraz kole, czyli centralnym miejscu parkietu.

- Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO – od wielu lat podejmuje działania na rzecz wsparcia rozwoju polskiej koszykówki. Legia w ubiegłym sezonie zrobiła duży sportowy postęp, uzyskując awans do fazy play-off koszykarskiej ekstraklasy oraz do ćwierćfinału Pucharu Polski. Doceniamy pracę w tworzeniu silnej drużyny i jej znaczenie dla warszawskich kibiców, dlatego zdecydowaliśmy się przedłużyć umowę o kolejne lata. Życzymy kumulacji sukcesów w nadchodzącym sezonie! – powiedziała Aida Bella, dyrektor biura rzecznika prasowego Totalizatora Sportowego.

Współpracę inauguruje niezwykły film promujący nadchodzący sezon koszykarzy Legii na parkietach Energa Basket Ligi oraz w europejskich pucharach, który jest zapowiedzią nowego etapu współdziałania Legii i LOTTO. Koszykarze Legii wraz z trenerem prezentują się w nim na scenie teatralnej. To również prognostyk wielu atrakcji, których mogą spodziewać się kibice koszykówki w Warszawie.

- Współpraca z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki LOTTO, w ubiegłym sezonie układała się znakomicie. Jej przedłużenie jest docenieniem wysiłku naszej organizacji w zakresie skutecznej realizacji umów sponsoringowych i świetnej współpracy ze sponsorami i partnerami, którym zależy też na dynamicznym rozwoju klubu i wzroście popularności tak chętnie uprawianego sportu, jakim jest koszykówka. Ponadto, ma charakter długofalowy, co jeszcze bardziej utwierdza nas w przekonaniu, że poza pasją do sportu, łączy nas również dążenie do nieustannego rozwoju w każdym zakresie – dodał Robert Chabelski, prezes koszykarskiej Legii.

LOTTO sprzyja koszykówce nie tylko w seniorskim wydaniu. W najbliższym sezonie Fundacja LOTTO wesprze rozwój Akademii Koszykówki Legii Warszawa, która dba o szkolenie młodych adeptów koszykówki.

- Cieszymy się bardzo, że będziemy mieć przyjemność realizowania naszego projektu szkolenia młodzieży wraz z Fundacją LOTTO. To bardzo ważny moment dla naszej Akademii Koszykówki, która dzięki pomocy tak ważnego partnera zrobi kolejny krok w rozwoju – powiedział Michał Przybylski, dyrektor Akademii Koszykówki Legii Warszawa.

Źródło: Totalizator Sportowy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jesienna promocja marki Sanytol
Wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Aliganza – pierwsza w Polsce agencja konsultingowa dla marek z branży modowej oraz KERRIS Group – jedna z najszybciej rozwijających się grup technologicznych i marketingowych na polskim rynku, nawiązały strategiczne partnerstwo w zakresie obsługi klientów z branż fashion i beauty. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Znamy już polskie ceny nowych urządzeń Microsoft Surface
Najnowsze urządzenia Microsoft można już zamawiać w przedsprzedaży
„Hulaj z głową. Bezpiecznie” z ING
Rusza akcja ING Banku Śląskiego „Hulaj z głową. Bezpiecznie”, która zachęca do mądrego korzystania z elektrycznych hulajnóg. Towarzyszy jej promocja 30 minut darmowej jazdy od ING na elektryczne hulajnogi i skutery.
Mbank prezentuje nowy pulpit w bankowości internetowej
Już 28 października część klientów po zalogowaniu się do konta zobaczy zupełnie nowy pulpit. Poza przejrzystym i prostym designem, daje on możliwość dopasowania widocznych na nim elementów do wymagań użytkownika. Nowy wygląd pulpitu bank wprowadza stopniowo. W pierwszej fazie zobaczy go ok. 20 proc. użytkowników.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764