logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LoveBrands Group zrealizuje najnowszą kampanię Oranżady Party

  PR 27.11.2024, przeczytano 300 razy
ilustracja

Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group przygotowała nową kampanię dla Oranżady Party marki Oranżada Hellena, obejmującą nowy key visual, hasło, działania z zakresu influencer marketingu, digital oraz konkurs konsumencki. W ramach kampanii zaprojektowała również nową etykietę dla wszystkich wariantów smakowych produktu. Agencja współpracuje z marką Oranżada Hellena od blisko dwóch lat, tworząc jej komunikację 360°.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lovebrands-group-zrealizuje-najnowsza-kampanie-oranzady-party,406635,artykul.html

Czy naprawdę tylko duże sukcesy lub okazje, takie jak urodziny lub Nowy Rok, zasługują na świętowanie? To pytanie stało się punktem wyjścia nowej kampanii Oranżady Party, stworzonej właśnie z myślą o celebrowaniu wyjątkowych chwil. Kampania da odpowiedź na to pytanie i pokaże, że celebracja „małych chwil” i „małych osiągnięć” jest ważna i potrzebna. Okazją do świętowania mogą być na przykład pierwsze, samodzielnie przejechane na rowerze dwukołowym metry twojej pociechy czy wspólne, rodzinne wakacje. To z tego powodu nową kampanię oparto na haśle „Jest okazja? Jest Party!”.

Mimo że świat komunikacji marek jest dziś mocno ukierunkowany na dbanie o siebie – z mocnym akcentem na dobrostan psychiczny – to w naszej kulturze sukces wciąż rozumiany jest przez pryzmat posiadania. Z danych wynika jednak, że jako dorośli pozytywne wspomnienia z dzieciństwa łączymy raczej z doświadczeniami niematerialnymi, wyjątkowymi przeżyciami[1], których w życiu dziecka jest zdecydowanie więcej niż w wieku dorosłym. Dlatego spojrzeliśmy na markę oczami najmłodszych i w komunikacji dodaliśmy kilka dodatkowych kontekstów (Category Entry Points), by przypomnieć rodzicom, że dla dziecka każdy mały sukces lub ważne doświadczenie to okazja do świętowania. To my decydujemy o tym, kiedy jest czas na PARTY.

Dominika Wnuczyńska, Head of Brand Strategy w LoveBrands Group.

Nie szata zdobi… - a jednak!

Marka postanowiła również odświeżyć etykietę. Zaprojektował ją zespół kreatywny LoveBrands Group.

Wymowne symbole nawiązujące do emotek i memów oraz zestaw mocnych kolorów – taka właśnie jest nowa etykieta Oranżady Party. Smak oznaczyliśmy aplą z bąblami, odnoszącą się do charakteru produktu i w kolorze kojarzonym z konkretną wersją smakową. Stylistyka przywodzi na myśl beztroskie chwile, które warto zapamiętać i celebrować na co dzień. Nowa, bardziej dynamiczna etykieta wyróżni produkt spośród innych w tej kategorii na sklepowych półkach. Sam projekt jest jednocześnie spójny i nawiązuje do już kultowej stylistyki Oranżady Hellena poprzez charakterystyczny kapsel-logo marki.

Rafał Leski, Creative Director LoveBrands Group

Nie tylko na sklepowych półkach

Kampania ruszyła pod koniec listopada. W jej ramach zaplanowano m.in. działania z influencerami na Instagramie, które podkreślą wagę budowania wyjątkowych doświadczeń i twórczego wyrażania siebie. Na tym samym kanale komunikacyjnym zostanie przeprowadzony konkurs konsumencki. Działania uzupełnią aktywacje digital, m.in. w aplikacji zakupowej Listonic czy na stronie Brainly.

Koniec roku na horyzoncie, a my nie zwalniamy tempa, realizując kolejne działania – tym razem wielokanałową kampanię Oranżady Party, która w naturalny sposób wpisuje się w naszą dotychczasową komunikację marki Oranżada Hellena, pokazując, że warto doceniać swoje osiągnięcia – nawet te najmniejsze – i je celebrować. Jej zaplanowanie i realizację powierzyliśmy zespołowi LoveBrands Group.

Katarzyna Wojcieszyńska, Brand Manager w Colian

Ze strony LoveBrands Group za koncepcję kreatywną nowej kampanii odpowiada Rafał Leski, Creative Director. Kampanię w internecie będzie realizował zespół May Sałygi, Head of Digital, a za koordynowanie wszystkich działań odpowiadają Ewelina Pawłowska, Head of LoveBrands Relations, oraz Sabina Składanowska-Trzeciak, Senior Communications Consultant. Strategię dla najnowszej kampanii stworzyła Dominika Wnuczyńska, Head of Brand Strategy.

Źródło: LoveBrands Group

Dodatkowe informacje:

[1] Dane źródłowe za: https://www.trojmiasto.pl/dziecko/Jak-dorosli-wspominaja-dziecinstwo-n178683.html (dostęp:15.11.2024).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing B2B wciąż wyzwaniem dla polskich firm
Marketing B2B wciąż stanowi wyzwanie dla wielu polskich firm – wynika z nowego badania Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu „Marketing B2B w polskich firmach”
Mural, neony i iluminacje świetlne na Kamionku
W SOHO by Yareal na warszawskim Kamionku powstał efektowny mural zdobiący nowopowstały pasaż. Dodatkowo w grudniu przestrzeń kompleksu rozświetlą stylowe neony, a lobby jednego z budynków ozdobi zabytkowy skuter Osa, wyprodukowany kilka dekad wcześniej w fabryce działającej wówczas na terenie obecnego SOHO. Wewnątrz ogólnodostępnego osiedla uruchomione zostały...
Czy AI zwiększa przychody MŚP?
91% małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) korzystających ze sztucznej inteligencji (AI) twierdzi, że zwiększa ona ich przychody - wynika z nowego badania Salesforce. Dane, zebrane od 3350 liderów małych i średnich przedsiębiorstw pokazują, w jaki sposób firmy wykorzystują sztuczną inteligencję do napędzania swojego wzrostu.
PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764