logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lovebrands Relations dla Diamond Module

  PR 11.09.2020, przeczytano 148 razy

Agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z Diamond Module, polską firmą oferującą usługi z zakresu nowoczesnego budownictwa modułowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lovebrands-relations-dla-diamond-module,388414,artykul.html

Zakres umowy przewiduje działania dla nowego produktu Diamond Module – całorocznych domów o powierzchni 35 m2 budowanych „pod klucz”, wyposażonych w ogrzewanie, meble oraz osprzęt kuchni, łazienki i sypialni. Dzięki uproszczonym procedurom dotyczącym domów o takiej powierzchni oraz wyjątkowej technologii Diamond Module, czas – od chwili podjęcia decyzji o postawieniu domu na działce do zamieszkania w nim – wynosi około miesiąca. Klienci mają do wyboru kilka modeli, w tym z elementami charakterystycznymi dla lokalnej architektury.

- Bardzo się cieszymy, że zostaliśmy obdarzeni zaufaniem i możemy tak szeroko działać w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej. Wszystkie działania zostały zaplanowane i będą realizowane własnymi siłami LoveBrands Relations. Warto jednocześnie podkreślić, że produkty Diamond Module są zarówno innowacyjne, jak też i o wyjątkowym designie. Chce się spędzać w nich czas - powiedziała Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu LoveBrands Relations.

LoveBrands Relations stworzyła nazwę nowego produktu oraz logotyp, przygotuje i poprowadzi stronę internetową oraz profile w mediach społecznościowych. Będzie również prowadzić biuro prasowe, działania content marketingowe oraz zorganizuje event promocyjny. Za realizację projektu odpowiada zespół: Bartosz Lewicki – szef działu korporacyjnego oraz konsultantki: Milena Świątkowska i Izabela Hoppe.

Diamond Module nawiązał współpracę z LoveBrands Relations z polecenia. Strony nie podają informacji dotyczących parametrów kontraktu.

Źródło: LB Relations

www.lbrelations.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764