logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lovebrands Relations z nowym klientem Supermercato24

  PR 07.10.2019, przeczytano 485 razy

We wrześniu br., LoveBrands Relations nawiązało współpracę z włoską firmą Supermercato24 – liderem na europejskim rynku usług logistyczno-informatycznych same-day delivery. Supermercato24 specjalizuje się w obsłudze sklepów spożywczych i sieci handlowych oferując im rozwiązania B2B2C umożliwiające obsługę zamówień online oraz dostawę towarów dla klientów indywidualnych tego samego dnia. Firma należy do najszybciej rozwijających się platform tego typu w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lovebrands-relations-z-nowym-klientem-supermercato24,384244,artykul.html

Zespół LoveBrands Relations odpowiada za obsługę w Polsce komunikacji korporacyjnej firmy Supermercato24, w tym usług oferowanych przez firmę. Do zadań agencji należy wsparcie klienta w zakresie działań mediowych oraz PR ekspercki, a także doradztwo komunikacyjne, w tym komunikacja zaistnienia włoskiej firmy na polskim rynku.

- Cieszymy się, że do grona naszych klientów dołączyła włoska firma Supermercato24, której początkiem strategii ekspansji zagranicznej stał się oddział w Polsce. Naszym celem jest efektywne doradztwo komunikacyjne – jesteśmy pewni, że praca zespołu przyniesie oczekiwane rezultaty – komentuje Joanna Niemiec, Wiceprezes LoveBrands Relations.

Po stronie agencji, prowadzeniem działań na rzecz włoskiego Supermercato24 zajmuje się zespół Corporate & Public Affairs, w którego skład wchodzą Bartosz Lewicki oraz Milena Świątkowska.

Model działania włoskiej firmy opiera się na współpracy z sieciami handlowymi i lokalnymi sklepami. Supermercato24 ułatwia organizację sprzedaży online sieciom stacjonarnym, które nie posiadają własnej logistyki dla e-commerce. Klientom z kolei umożliwia wybór ulubionego sklepu spośród wielu i dostarczenie zakupów w wybranym przez nich czasie, dzięki osobistemu „shopperowi”, który robi zakupy w ich imieniu. Firma planuje przejęcia i akwizycje w celu zwiększenia potencjału rynkowego:

- Usługa Supermercato24 początkowo będzie dostępna w największych polskich miastach, ale będzie sukcesywnie wprowadzana w kolejnych miejscowościach m.in. dzięki konsolidacji rynku oraz wzrostowi organicznemu – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Prezeska Zarządu Supermercato24 Poland oraz członkini Międzynarodowego Zespołu Zarządczego Supermercato 24.

Źródło: Lovebrands Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Akomex dołącza do globalnej kampanii „Tydzień lasów FSC”
Spółki z Grupy Akomex dołączają do szerokiego grona firm biorących udział w globalnej akcji „Tydzień lasów FSC”, podkreślającej korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Działanie ma na celu zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony...
Nikon prezentuje obiektyw Nikkor Z 135mm f/1.8s Plena
Firma Nikon wchodzi na nowy poziom optycznej doskonałości obiektywów serii S, wprowadzając obiektyw NIKKOR Z 135mm f/1.8 S Plena. Ten najwyższej klasy pełnoklatkowy średni teleobiektyw zapewni perfekcyjną jakość efektu bokeh – zarówno na zdjęciach, jak i w filmach. Obiektyw sprawdzi się w fotografii artystycznej, portretowej, modowej czy przyrodniczej.
Onesano inauguruje kampanię TV i digitalową
Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią telewizyjną i digitalową, która potrwa do 29 października br. Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych. Bannery sponsorskie zostaną również wykorzystane w kampanii online.
Kim są i ile wydają na SEO specjaliści w Europie? Jaki procent tego budżetu przeznaczają na działania on-site a jaki na link building? Według najnowszego raportu platformy WhitePress, przeciętny specjalista od pozycjonowania stron, to mężczyzna (62 proc.), zatrudniony w agencji (35 proc.) lub freelancer (33 proc.), pracujący w dużej mierze zdalnie lub hybrydowo, który poza...
Kampania programmatic DOOH realizowana na platformie Display & Video 360
„NAJbliżej do formy” – pod takim hasłem, na ekranach należących do Clear Channel Poland, realizowana jest we wrześniu kampania promująca kluby fitness należące do Benefit Systems –  Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric i Fitness Academy. Kampania została zakupiona w kanale programmatic Digital Out Of Home i po raz pierwszy na rynku polskim realizowana jest...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764