logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lovemedia i Telewizja Polska jako pierwsze ze złotym znakiem Qualid

  PR 26.02.2021, przeczytano 346 razy

LOVEMEDIA i Telewizja Polska są pierwszymi firmami, które otrzymały złoty znak programu QUALID. Oznacza to, że ukończyły procedurę weryfikacji - spełniły warunki we wszystkich czterech obszarach programu oraz przeszły specjalistyczne szkolenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lovemedia-i-telewizja-polska-jako-pierwsze-ze-zlotym-znakiem-qualid,390394,artykul.html

QUALID to program poprawy jakości reklamy cyfrowej, który określa standardy i propaguje skuteczne rozwiązania obszarach: Brand Safety, Anti-Fraud, Programmatic i Viewability.  Podmioty, które spełnią określone kryteria, otrzymują prawo do posługiwania się znakiem QAULID właściwym dla danej kategorii. Złoty znak QUALID otrzymują firmy, które spelnią warunki we wszystkich czterech obszarach.

LOVEMEDIA i Telewizja Polska jako pierwsze ukończyły kilkumiesięczny okres dopełniania i weryfikacji warunków całego programu. Od tej pory mogą sygnować się złotym zankiem QUALId, który potwierdza, że są zaufanymi partnerami w biznesie, korzystającymi z najbardziej efektywnych i aktualnych rozwiązań. Dzięki przestrzeganiu najwyższych digitalowych standardów firmy te współtworzą bezpieczny, przejrzysty ekosystem reklamy cyfrowej w Polsce.

Do program QUALID mogą przystapić firmy zrzeszonone w IAB Polska: wydawcy i sieci reklamowe, agencje i domy mediowe,, dostawcy rozwiązań technologicznych (np. DSP, SSP, DMP, dostawcy danych, dostawcy narzędzi do weryfikacji). Zapraszamy także nizrzeszone podmioty: reklamodawców jako Ambasadorów, inne podmioty w charakterze Patronów. Przystąpienie do programu jest BEZPŁATNE.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kuchnia i gotowanie z przedświątecznym wzrostem popularności
Tegoroczne Święta Wielkanocne po raz kolejny upłynęły pod znakiem pandemii. Sprawdziliśmy, w jaki sposób użytkownicy korzystali w tym czasie z mediów i jakie treści były dla nich w tym okresie najbardziej interesujące. Okazało się, że Polacy tradycyjnie już poszukiwali w internecie inspiracji kulinarnych. Serwisy skategoryzowane w badaniu Mediapanel jako...
Łączą twórców treści wideo na żywo ze znanymi markami
Twórcy InSTREAMLY, platformy do łączenia streamerów z firmami, pozyskali finansowanie w wysokości 4,8 mln zł. To pozwoli na przeprowadzenie ekspansji na kolejne zagraniczne rynki. W warszawski startup zdecydowały się zainwestować fundusze Supernode Global, Colopl Next oraz PKO VC.
Największa aktualizacja Google Earth od lat
Przez ostatnie 15 lat korzystaliście z Google Earth, aby znaleźć inspirujące zdjęcia pochodzące z licznych punktów widokowych. Mogliście na przykład zerknąć na Mount Everest albo przelecieć tuż nad swoim rodzinnym miastem. Od czasu uruchomienia Google Earth skupiliśmy się na stworzeniu trójwymiarowej repliki, która odzwierciedla naszą planetę w...
Od 15 kwietnia br. dwa lifestylowe kanały z portfolio CANAL+ funkcjonować będą pod nowymi nazwami. W ofercie CANAL+ DOMO i CANAL+ KUCHNIA widzowie znajdą zarówno znane już tytuły, jak i wiele nowości o różnorodnej tematyce.
Na stanowisko Prezesa Zarządu Polska Press został powołany Marcin Dec, ceniony menadżer, związany z branżą mediowo-reklamową od ponad 20 lat. Decyzja Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia umożliwi przyspieszenie procesu integracji Polska Press w ramach Grupy ORLEN. Marcin Dec będzie pełnił funkcję Prezesa do czasu ukształtowania się składu Zarządu Polska Press.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764