logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Loyalty Point powołuje nową spółkę – Bluecloud Interactive

  PR 13.06.2019, przeczytano 1142 razy
Łukasz Janowski

Blue Cloud Interactive powstał przez połączenie dotychczasowej części struktury Loyalty Point, odpowiedzialnej za dostarczanie rozwiązań strategiczno-kreatywnych z agencją interaktywną Vacaloca. - Decyzja o powołaniu nowej, stricte interaktywnej spółki była rozważana przez grupę od dłuższego czasu, mówi Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive. - Poszukiwaliśmy najlepszej drogi do uzyskania rozbudowanych kompetencji w zakresie kampanii digital marketingu, a także wygenerowania synergii biznesowych dla całej grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/loyalty-point-powoluje-nowa-spolke-%E2%80%93-bluecloud-interactive,382875,artykul.html

- Rynkową przewagą nowej spółki będą strategie komunikacyjne 360 stopni - mówi Piotr Nogal, który w Bluecloud Interactive odpowiada za strategię rozwoju i realizację celów biznesowych (CXO). – Współczesny marketing zmienia swoje oblicze. Dotychczasowe strategie nie generują już dynamicznej sprzedaży. Spada także efektywność kanałów komunikacji. W działaniach marki najważniejszy staje się jej odbiorca, nie produkt, dlatego w tworzonych przez nas strategiach stawiamy na oczekiwania konsumenta - podkreśla Nogal. - Dysponujemy szerokim zapleczem badawczym, analitycznym i strategicznym. Projektujemy marki i ich komunikację bazując na założeniu, że w sprzedaży najważniejsze jest doświadczenie konsumenta z marką, jej wartościami, unikalnymi obietnicami i komunikacją wizerunkową.

Nowa spółka istniej od końca 2018 roku i stanowi naturalną kontynuację rozwoju najpierw w strukturach OEX, a następnie Loyalty Point. Obecnie Bluecloud Interactive zatrudnia 35 osób. Poza zarządem, kluczowy zespół spółki tworzą: Marta Palka - Creative Group Head, Monika Donner - Strategy Creative Director, Paulina Moryc - Head of Social Media, Piotr Cegielski - Head of UX/UI, Ewa Jakubowska - Group Account Director. Klienci: Princes Food Polska, Hala Koszyki, UPC Polska, FujiFilm, Roko (Zbyszko), Idea Money, S.C. Johnson, Dermedic, Ikea i  Decathlon

Łukasz Janowski – Prezes Zarządu; posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej, które zdobywał w agencjach Linea Recta (Unique One), Nano, BTL Point Group (grupa PMPG Polskie Media), Euro RSCG RD oraz OEX Cursor. W Bluecloud odpowiedzialny za zarządzanie pracą agencji, strategię działań agencji na rynku oraz szukaniem synergii działań wewnątrz grupy z Loyalty Point i Level-UP Media.

Piotr Nogal - Strategy and Innovation Director; w branży e marketingowej pracuje od 2003 roku. Duże doświadczenie zdobył we współpracy z największymi brandami, jak: Mattel, Orlen, Zelmer, IKEA, PWC,  Coty, Pracuj.pl, Lindt, Grycan, Uncle Bens, Bourjois Paris, Max Factor, Oriflame i wiele innych. W Bluecloud odpowiedzialny za procesy tworzenia strategii marek i komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem niestandardowych działań promocyjnych online, jak np. viral marketing, content marketing i social media.

ilustracjastrzałka

Bluecloud Interactive specjalizuje się w kampaniach zintegrowanych obejmujących experience marketing i kampanie digitalowe ze szczególnym uwzględnieniem buzz marketingu, performance marketingu, web designu - UX/UI/ web development oraz video marketingu.

Źródło: Loyalty Point

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764