logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Loyalty Point powołuje nową spółkę – Bluecloud Interactive

  PR 13.06.2019, przeczytano 906 razy
Łukasz Janowski

Blue Cloud Interactive powstał przez połączenie dotychczasowej części struktury Loyalty Point, odpowiedzialnej za dostarczanie rozwiązań strategiczno-kreatywnych z agencją interaktywną Vacaloca. - Decyzja o powołaniu nowej, stricte interaktywnej spółki była rozważana przez grupę od dłuższego czasu, mówi Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive. - Poszukiwaliśmy najlepszej drogi do uzyskania rozbudowanych kompetencji w zakresie kampanii digital marketingu, a także wygenerowania synergii biznesowych dla całej grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/loyalty-point-powoluje-nowa-spolke-%E2%80%93-bluecloud-interactive,382875,artykul.html

- Rynkową przewagą nowej spółki będą strategie komunikacyjne 360 stopni - mówi Piotr Nogal, który w Bluecloud Interactive odpowiada za strategię rozwoju i realizację celów biznesowych (CXO). – Współczesny marketing zmienia swoje oblicze. Dotychczasowe strategie nie generują już dynamicznej sprzedaży. Spada także efektywność kanałów komunikacji. W działaniach marki najważniejszy staje się jej odbiorca, nie produkt, dlatego w tworzonych przez nas strategiach stawiamy na oczekiwania konsumenta - podkreśla Nogal. - Dysponujemy szerokim zapleczem badawczym, analitycznym i strategicznym. Projektujemy marki i ich komunikację bazując na założeniu, że w sprzedaży najważniejsze jest doświadczenie konsumenta z marką, jej wartościami, unikalnymi obietnicami i komunikacją wizerunkową.

Nowa spółka istniej od końca 2018 roku i stanowi naturalną kontynuację rozwoju najpierw w strukturach OEX, a następnie Loyalty Point. Obecnie Bluecloud Interactive zatrudnia 35 osób. Poza zarządem, kluczowy zespół spółki tworzą: Marta Palka - Creative Group Head, Monika Donner - Strategy Creative Director, Paulina Moryc - Head of Social Media, Piotr Cegielski - Head of UX/UI, Ewa Jakubowska - Group Account Director. Klienci: Princes Food Polska, Hala Koszyki, UPC Polska, FujiFilm, Roko (Zbyszko), Idea Money, S.C. Johnson, Dermedic, Ikea i  Decathlon

Łukasz Janowski – Prezes Zarządu; posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej, które zdobywał w agencjach Linea Recta (Unique One), Nano, BTL Point Group (grupa PMPG Polskie Media), Euro RSCG RD oraz OEX Cursor. W Bluecloud odpowiedzialny za zarządzanie pracą agencji, strategię działań agencji na rynku oraz szukaniem synergii działań wewnątrz grupy z Loyalty Point i Level-UP Media.

Piotr Nogal - Strategy and Innovation Director; w branży e marketingowej pracuje od 2003 roku. Duże doświadczenie zdobył we współpracy z największymi brandami, jak: Mattel, Orlen, Zelmer, IKEA, PWC,  Coty, Pracuj.pl, Lindt, Grycan, Uncle Bens, Bourjois Paris, Max Factor, Oriflame i wiele innych. W Bluecloud odpowiedzialny za procesy tworzenia strategii marek i komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem niestandardowych działań promocyjnych online, jak np. viral marketing, content marketing i social media.

ilustracjastrzałka

Bluecloud Interactive specjalizuje się w kampaniach zintegrowanych obejmujących experience marketing i kampanie digitalowe ze szczególnym uwzględnieniem buzz marketingu, performance marketingu, web designu - UX/UI/ web development oraz video marketingu.

Źródło: Loyalty Point

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona
Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony....
Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764