logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lsd.studio z nagrodą Best Shop Concept 2022

  PR 19.12.2022, przeczytano 793 razy
ilustracjastrzałka

W codzienności architekta najczęściej nagrodą za jego pracę jest zadowolony inwestor lub grupa docelowa, do jakiej adresowany jest jej rezultat. Efekty pracy architekta, szczególnie w branżach retail czy horeca - muszą przynosić odpowiednie zyski. Satysfakcja z dobrze wykonanej pracy schodzi na dalszy plan. Tym cenniejsze jest, gdy dany projekt zyska uznanie w oczach specjalistów z branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lsd.studio-z-nagroda-best-shop-concept-2022,398392,artykul.html

- Wnętrze danego lokalu musi być przystosowane do specyfiki określonej grupy klientów. To ich preferencje są głównym punktem wyjścia do stworzenia skutecznej strategii projektowej, dopiero później dopasowujemy do niej elementy stylistyczne bazujące na bieżących trendach i wynikające z naszej estetycznej wrażliwości – mówi Agnieszka Gawron, współwłaścicielka i współzałożycielka, a także Dyrektor Kreatywna LSD.Studio, które odpowiada za projekt oraz zrealizowanie tego lokalu. - Kilka dni temu odebraliśmy nagrodę Best Shop Concept Awards 2022 w kategorii gastronomia za tę właśnie realizację. Ma to dla nas szczególne znaczenie teraz, w okresie przedświątecznym, kiedy takie niespodzianki nabierają niepowtarzalnego, magicznego charakteru. Jednak tym co cieszy i stanowi dla nas dodatkową nagrodę, jest uznanie ze strony profesjonalistów i kolegów z branży – przyznaje.

Nietuzinkowy klimat tego wnętrza osiągnięto, zestawiając klasyczne, eleganckie i nawiązujące do poprzedniego konceptu sieci elementy, z nieoczywistymi połączeniami kolorów i materiałów. Motyw palm na ścianie utrzymany został w eleganckich złotych barwach i nieco bardziej abstrakcyjnej formie graficznej. Do tego sofa, w kształcie kojarzącym się z biszkoptowym rantem na torcie, wykończona eleganckim welurem - w bardzo energetycznym, pomarańczowym kolorze, który króluje w tym sezonie. Ponadto – różowe „lukrowe” płytki w tle za ladą, nawiązujące do słodkich pączków z różanym nadzieniem, które są niekwestionowanym symbolem marki A. Blikle.

ilustracjastrzałka

Wszystko to okraszone detalami z mosiądzu zestawionymi z drewnem, które nawiązują do klimatu wiedeńskich kawiarni z przełomu XIX i XX wieku, dodając szyku i elegancji.

Kreatywne i niesztampowe wykorzystanie elementów z minionych dekad, ale także konsekwentna i funkcjonalna aranżacja oraz optymalna ekspozycja produktu pozwala marce dotrzeć do większej ilości klientów, a tym samym zapewnia lokalowi wyjątkową pozycję na kawiarnianej mapie Warszawy. Jak wskazuje Aleksandra Gałęza z LSD.Studio – architekt prowadząca, odpowiedzialna za tę realizację - podstawą koncepcji był czytelny podział wnętrza.

ilustracjastrzałka

- Opiera się on na precyzyjnie zdefiniowanych funkcjach, które łączącą sprzedaż produktów gotowych, przygotowywanie napojów oraz ich konsumpcję w części kawiarnianej – wyjaśnia Aleksandra Gałęza.

Tradycyjne elementy wystroju wnętrza cukierni kojarzyć się mogą z lokalami, w których pączkami delektowali się nasi dziadkowie i pradziadkowie. W ich czasach miejsca takie urządzane były z rozmachem i odwagą, dbałością o szczegóły i szlachetne materiały, a jednocześnie funkcjonalnie i przytulnie.

ilustracjastrzałka

Współpraca pomiędzy Lsd.Studio a marką A. Blikle trwa już ponad 6 lat, przekładając się na ponad 30 realizacji.

- Mamy nadzieję, że kolejne przed nami – zaznacza Aleksandra Gałęza.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lsd.Studio

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764