logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LTM Communications z BOŚ Bankiem na kolejny rok

  PR 13.02.2012, przeczytano 950 razy

Agencja LTM Communications przedłużyła umowę na obsługę public relations z Bankiem Ochrony Środowiska. To już trzeci rok współpracy obu organizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ltm-communications-z-bos-bankiem-na-kolejny-rok,14629,artykul.html

Aneks, jaki został zawarty z początkiem roku przewiduje przedłużenie współpracy do końca 2012. W ramach swoich obowiązków agencja zajmuje się wspieraniem Biura Prasowego BOŚ m.in. w zakresie prowadzenia relacji z mediami, komunikacji wewnętrznej czy organizacji niestandardowych akcji promocyjnych. – Przez cały okres naszej współpracy z BOŚ Bankiem przeprowadziliśmy wiele udanych, efektywnych kampanii, wykorzystaliśmy szereg standardowych i niestandardowych narzędzi PR. Przedłużenie umowy oznacza możliwość realizacji kolejnych interesujących projektów. Cieszymy się, że BOŚ docenia naszą wiedzę i doświadczenie w obsłudze firm z branży finansowej – mówi Łukasz Tabin, Partner Zarządzający agencji LTM Communications.

Agencja LTM Communications z początkiem roku 2012 przedłużyła współpracę w zakresie obsługi public relations także z innymi firmami, dla których pracowała w roku 2011, m.in. prywatnym szpitalem Med Polonia, kliniką dentystyczną Candeo, Okręgową Izbą Radców Prawnych w Poznaniu, Wyższą Szkołą Edukacji Integracyjnej i Interkulturowej czy deweloperem Novum Plus. – Chociaż specjalizujemy się w prowadzeniu relacji z mediami, Internet PR i tworzeniu strategii, mniejsze firmy otaczamy też parasolem większości narzędzi komunikacji marketingowej. Kompleksowa oferta i bogate portfolio pozwalają nam rozwijać się nawet w okresie, gdy wiele firm zmniejsza budżety na działania promocyjne – mówi Marcin Trydeński, Partner Zarządzający w LTM Communications.

W portfolio zrealizowanych projektów agencja LTM Communications posiada współpracę m.in. z takimi organizacjami jak Urząd Marszałkowski w Poznaniu (promocja projektu Foresight Wielkopolska etap I), Aquanet S.A. (eventy, kampania outdoor), Grupa Franspol (kampania public relations) czy Centrum Kultury Zamek (promocja Mediations Biennale 2010). LTM Communications jest jedyną agencją z Poznania odnotowaną w prestiżowym rankingu agencji public relations za rok 2010 magazynu „Press”. – W najbliższych miesiącach planujemy skupić się na rozwoju firmy w zakresie obsługi klientów z branży finansowej, ochrony zdrowia i budowlanej. Jesteśmy także w trakcie wdrażania projektu wydawniczego z obszaru social media. W związku z tym planujemy stworzenie marki LTM Publishing – podsumowują właściciele agencji LTM Communications Łukasz Tabin i Marcin Trydeński.

Źródło: LTM Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764