Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) rozwinęła swój zespół sprzedaży, kierowany przez Magdalenę Talmę, o trzech nowych Sales Managerów – Klaudię Szelest, Marcina Błajeta i Annę Motyl. Nowa część zespołu współodpowiada za pozyskiwanie nowych klientów bezpośrednich oraz agencyjnych i ofertowanie nowych usług dostępnych w grupie.
Klaudia Szelest, z mediami związana prawie 10 lat. Zanim dołączyła do zespołu TalentMedia obejmowała stanowisko New Business Managera w firmie Artcore. Wcześniej swoje umiejętności szlifowała jako New Business Manager w Gremi Media SA oraz Senior Project Manager w Mediaplanet. Współpracowała z klientami takimi jak m.in.: Nestle, Oponeo, Novo Nordisk. W LTTM będzie odpowiedzialna za działania proaktywne towarzyszące ważnym wydarzeniom w życiach twórców zrzeszonych w sieci LifeTube oraz sprzedaż akcji specjalnych.
Marcin Błajet z branżą medialną związany od 6 lat. Pracował m.in. dla Hill+Knowlton Strategies Poland, jako Strategy i Digital Content Manager, dla klientów, jak: AliExpress, Facebook, Biedronka, Grupa Żywiec, czy Medicover. Doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach Labcon i Love To Talk, pracując dla firm: Sephora, Kazar, Hochland, Dr.Oetker, Somersby, czy Guinness. W LTTM Marcin odpowiedzialny jest za dopasowywanie twórców do marek, tak by tworzone przez agencję kampanie były efektywne sprzedażowo oraz kreatywne.
Anna Motyl dołączyła do zespołu sprzedaży LTTM, obejmując stanowisko Sales Managera. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w firmie EF, oferującej zintegrowane kursy oraz wymiany międzynarodowe, której komunikacja silnie opierała się na influnecer marketingu. W EF Ania pełniła rolę Sales Managera. Wcześniej związana z agencją GetHero, również na stanowisku Sales Managera. W jej portfolio znajdziemy pracę dla takich klientów, jak m.in.: Coca-Cola, Morele, Aflofarm i HTC. W LTTM Anna odpowiada za dobór twórców do kampanii w celu zwiększania ich zasięgu, oraz poszukiwania nowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek z wykorzystaniem influencerów.
Dział sprzedaży odpowiada zarówno za pozyskiwanie klientów bezpośrednich dla agencji influencer marketingu TalentMedia i Gameset oraz sieci partnerskiej LifeTube, jak i klientów agencyjnych oraz domów mediowych.
Źródło: Grupa LTTM