W ofercie marki Lubelska pojawił się nowy smak – mango. Jego launch wspiera agencja Schulz brand friendly, która pracuje z marką od 2018 roku. Wspólna praca jest wyjątkowo owocna - Lubelska dynamicznie się rozwija i zanotowała wzrost sprzedaży 6,7%, o ponad 2% wybijając się z rynku wódek smakowych.
Na początku roku Lubelska zaprezentowała nowy key visual. Na rynku zadebiutował on jako komunikacja dla smaku grejpfrutowego. Koncepcja kreatywna stworzona przez Schulz brand friendly to Wyspa Lubelska, miejsce owocowej zabawy, w którym każdy moment jest wyjątkowy. Świat marki to kolaż pełen kolorów, kształtów, ludzi, elementów realnych i nierealnych. Główną rolę grają w nim oczywiście owoce! Kreacja powstała na podstawie rozbudowanych prac strategicznych i badań marketingowych.
W czerwcu na Wyspie Lubelskiej wylądował nowy smak – Lubelska Mango, który wygrał w badaniach konsumenckich, co jest dobrą zapowiedzią sukcesu. Mango opanowało kategorię FMCG. Wprowadzenie na rynek Lubelskiej Mango to zatem odpowiedź na potrzeby Polaków, którzy lubią próbować nowości. To idealny smak na lato – orzeźwiający i optymalnie słodki – mówi – Marta Uss, Senior Brand Manager Stock Polska.
W ramach działań kreatywnych, oprócz key visuali, zostały przygotowane materiały POS, film promocyjny i wytyczne komunikacyjne do działań digital, brandbook i drinkbook. Agencja stworzyła także aktywację wewnętrzną dla pracowników Stock Polska.
Kampania będzie miała miejsce w internecie, w punktach sprzedaży i lokalach gastronomicznych. Oprócz nowej komunikacji nacisk postawiony będzie na jak najszersze wypróbowanie nowego smaku mango.
Źródło: Schulz brand friendly