logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lubelska wystartowała z nową kampanią „Żyj Kolorowo”

  PR 10.03.2020, przeczytano 1082 razy
ilustracjastrzałka

Lubelska prezentuje nową kampanię – „ŻYJ KOLOROWO” i zaprasza do niezwykłego świata marki czyli krainy wiecznej imprezy, obfitości i eksplozji smaków oraz kolorów, stworzonej z myślą o wszystkich „młodych duchem”. Nowa komunikacja nawiązuje nie tylko do szerokiego portfolio smaków marki, lecz także do jej zakręconego, wakacyjnego charakteru.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lubelska-wystartowala-z-nowa-kampania-_zyj-kolorowo_,386014,artykul.html

Sezon na Lubelską - 3,2,1… start!

Lubelska to najbardziej kolorowa i owocowa marka w portfolio Stock Polska, co potwierdza jedna z najszerszych, dostępnych na rynku ofert smaków. Tegoroczna komunikacja bazuje na nowym – gorącym i stworzonym w wyspiarskim klimacie świecie marki. „Wyspa Lubelska” to niezwykłe miejsce, gdzie panuje wieczna impreza, wszystko jest utrzymane w maksymalnie świeżej i owocowej formule, a rutyna to ostatnia rzecz, którą można tam znaleźć.

Dlaczego ŻYJ KOLOROWO? Bo tak jest ciekawiej! Zbieranie nowych doświadczeń, bogactwo relacji ze znajomymi, wzajemne inspiracje, spotkania w plenerze to świat, do którego zaprasza Lubelska. To również świetny partner dobrej zabawy dla wszystkich „młodych duchem”. Bo jeśli „żyjesz kolorowo” – masz mnóstwo energii, nowych pomysłów i chęci do zabawy, a wiek nie ma tu żadnego znaczenia.

- Polscy konsumenci uwielbiają lekkie, owocowe i orzeźwiające smaki. Doskonałym dowodem na to jest nasza Lubelska Cytrynówka, która od lat jest nr 1* na rynku. Obserwujemy też jak ważne są dla konsumentów duży wybór i dostępność różnorodnych smaków. Młodzi klienci preferują spontaniczne wyjścia ze znajomymi i chcą mieć różne opcje smaków do wyboru – adekwatnie do okazji i swoich preferencji. Z tego powodu jesteśmy też liderem** na rynku w małych formatach. – mówi Marta Uss, Senior Brand Manager marki Lubelska w Stock Polska.

Hasło kampanii to również bezpośrednie odniesienie do szerokiego portfolio smaków Lubelskiej - cytryna, gruszka, porzeczka, grejpfrut, wiśnia czy żurawina – do wyboru do koloru! Bogactwo wariantów sprawia, że sięgając po Lubelską każdy konsument może znaleźć coś w sam raz dla siebie: smaki kwaśne, słodkie, orzeźwiające, leśne a także te bardziej tropikalne. Wszystko to dostępne w lekkiej formule. Do tego wyważona zawartość alkoholu 30% sprawia, że to doskonała propozycja na sezon wiosenno-letni.

- Kategoria alkoholi kolorowych rośnie na poziomie 7,2%.*. Na jej tle, Lubelska odnotowuje wyjątkowo dynamiczny wzrost 14,8%*. To bardzo obiecujące wyniki. Mamy jednak świadomość, że jako lider nie możemy zwolnić tempa. Już niedługo znowu zaskoczymy konsumentów nowością w portfolio Lubelskiej. Wierzymy, że znajdzie ona wielu wiernych fanów. A to dopiero początek 2020 roku! – zapowiada Marta Uss.

Nową koncepcję kreatywną stworzyła agencja Schulz Brand Friendly, a za działania PR odpowiada Publicis Consultants. W ramach kampanii zostały zaplanowane działania w digitalu (na Facebooku, Messengerze), konkursy konsumenckie, eventy, działania PR i współpraca z influencerami.

Źródło: Stock Polska

Dodatkowe informacje:

* Stock za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wolumenowa, okres: luty 2019 -styczeń 2020, kategoria: wódka smakowa
** Stock za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska bez Dyskontów (Food), sprzedaż w sztukach, okres styczeń 2019 – grudzień 2019, kategoria: wódka smakowa małe formaty 100 i 200 ml

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764