logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lubelska wystartowała z nową kampanią „Żyj Kolorowo”

  PR 10.03.2020, przeczytano 862 razy
ilustracjastrzałka

Lubelska prezentuje nową kampanię – „ŻYJ KOLOROWO” i zaprasza do niezwykłego świata marki czyli krainy wiecznej imprezy, obfitości i eksplozji smaków oraz kolorów, stworzonej z myślą o wszystkich „młodych duchem”. Nowa komunikacja nawiązuje nie tylko do szerokiego portfolio smaków marki, lecz także do jej zakręconego, wakacyjnego charakteru.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lubelska-wystartowala-z-nowa-kampania-_zyj-kolorowo_,386014,artykul.html

Sezon na Lubelską - 3,2,1… start!

Lubelska to najbardziej kolorowa i owocowa marka w portfolio Stock Polska, co potwierdza jedna z najszerszych, dostępnych na rynku ofert smaków. Tegoroczna komunikacja bazuje na nowym – gorącym i stworzonym w wyspiarskim klimacie świecie marki. „Wyspa Lubelska” to niezwykłe miejsce, gdzie panuje wieczna impreza, wszystko jest utrzymane w maksymalnie świeżej i owocowej formule, a rutyna to ostatnia rzecz, którą można tam znaleźć.

Dlaczego ŻYJ KOLOROWO? Bo tak jest ciekawiej! Zbieranie nowych doświadczeń, bogactwo relacji ze znajomymi, wzajemne inspiracje, spotkania w plenerze to świat, do którego zaprasza Lubelska. To również świetny partner dobrej zabawy dla wszystkich „młodych duchem”. Bo jeśli „żyjesz kolorowo” – masz mnóstwo energii, nowych pomysłów i chęci do zabawy, a wiek nie ma tu żadnego znaczenia.

- Polscy konsumenci uwielbiają lekkie, owocowe i orzeźwiające smaki. Doskonałym dowodem na to jest nasza Lubelska Cytrynówka, która od lat jest nr 1* na rynku. Obserwujemy też jak ważne są dla konsumentów duży wybór i dostępność różnorodnych smaków. Młodzi klienci preferują spontaniczne wyjścia ze znajomymi i chcą mieć różne opcje smaków do wyboru – adekwatnie do okazji i swoich preferencji. Z tego powodu jesteśmy też liderem** na rynku w małych formatach. – mówi Marta Uss, Senior Brand Manager marki Lubelska w Stock Polska.

Hasło kampanii to również bezpośrednie odniesienie do szerokiego portfolio smaków Lubelskiej - cytryna, gruszka, porzeczka, grejpfrut, wiśnia czy żurawina – do wyboru do koloru! Bogactwo wariantów sprawia, że sięgając po Lubelską każdy konsument może znaleźć coś w sam raz dla siebie: smaki kwaśne, słodkie, orzeźwiające, leśne a także te bardziej tropikalne. Wszystko to dostępne w lekkiej formule. Do tego wyważona zawartość alkoholu 30% sprawia, że to doskonała propozycja na sezon wiosenno-letni.

- Kategoria alkoholi kolorowych rośnie na poziomie 7,2%.*. Na jej tle, Lubelska odnotowuje wyjątkowo dynamiczny wzrost 14,8%*. To bardzo obiecujące wyniki. Mamy jednak świadomość, że jako lider nie możemy zwolnić tempa. Już niedługo znowu zaskoczymy konsumentów nowością w portfolio Lubelskiej. Wierzymy, że znajdzie ona wielu wiernych fanów. A to dopiero początek 2020 roku! – zapowiada Marta Uss.

Nową koncepcję kreatywną stworzyła agencja Schulz Brand Friendly, a za działania PR odpowiada Publicis Consultants. W ramach kampanii zostały zaplanowane działania w digitalu (na Facebooku, Messengerze), konkursy konsumenckie, eventy, działania PR i współpraca z influencerami.

Źródło: Stock Polska

Dodatkowe informacje:

* Stock za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wolumenowa, okres: luty 2019 -styczeń 2020, kategoria: wódka smakowa
** Stock za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska bez Dyskontów (Food), sprzedaż w sztukach, okres styczeń 2019 – grudzień 2019, kategoria: wódka smakowa małe formaty 100 i 200 ml

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AI w kampanii SOS Wioski Dziecięce
Jak mogłyby wyglądać szkoły w Zimbabwe dzięki wsparciu darczyńców Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce? SUPERMASSIVE pomaga to sobie wyobrazić. W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw,...
Logo Superbet na koszulkach GKS Katowice
Historyczny awans do ekstraklasy po blisko 20 latach niebytu w elicie, perspektywa przeprowadzki na nowoczesny stadion oraz ogłoszenie nowego sponsora głównego. Kibice GKS Katowice mogą ostatnio czuć się ostatnio jak we śnie, ale nie muszą się budzić. To prawda, że GieKSa właśnie podpisała trzyletnią umowę z Superbet, rekordową w historii klubu! – Obejmujemy...
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa. W ramach kontraktu zawartego na dwa lata, marka pozostaje oficjalnym sponsorem i bukmacherem klubu z Częstochowy zwiększając jednak swoje zaangażowanie pod względem wartości umowy oraz świadczeń marketingowych.
PZU sponsorem 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne UCI World Tour 2024. Największy polski ubezpieczyciel jest też sponsorem oficjalnym jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu - Klasyfikacji Górskiej.
Agnieszka Sienkiewicz z córką w kampanii Bioliq
Marka Bioliq (Aflofarm Farmacja Polska) z dumą prezentuje najnowszy spot reklamowy swojego bestsellerowego produktu – intensywnego serum rewitalizującego. Kampanię reklamową wyróżnia wyjątkowa obsada, w reklamie wystąpiła bowiem popularna aktorka Agnieszka Sienkiewicz wraz ze swoją uroczą córeczką Zosią.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764