logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką

  PR 14.12.2018, przeczytano 437 razy
ilustracjastrzałka

Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lubelska-ze-swiateczna-aktywacja-konsumencka,380539,artykul.html

Świąteczna akcja konsumencka Lubelskiej organizowana pod hasłem „Owoc ma moc prezentów dla Ciebie!” realizowana jest na Facebooku za pomocą specjalnie przygotowanego bota. Przez 14 dni internauci mają za zadanie przesyłać zdjęcia Lubelskiej w świątecznym klimacie. Każdego dnia trwania konkursu wręczane są nagrody, a wśród nich znajdują się m.in. okulary VR, dron czy czytnik e-booków. Informację, o tym jaka nagroda będzie przekazana zwycięzcy danego dnia internauci dowiadują się codziennie przed południem.

Konkurs organizowany jest w ramach działań kampanii „Owoc ma moc!”, która rozpoczęła się sierpniu tego roku przy wprowadzeniu na rynek dwóch nowych smaków – gruszkówki i jeżynówki.

Za opracowanie całego konceptu strategicznego i kreatywnego kampanii oraz organizację konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly. Moderacja konkursu prowadzona jest we współpracy z agencją Fastline.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764