logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lubię! #niehejtuje - Kampania społeczna Reporter Young

  PR 31.05.2019, przeczytano 2153 razy

Ruszyła kampania LUBIĘ! #niehejtuje organizowana przez markę odzieżową Reporter Young. W akcji udział biorą młodzi wokaliści: Carla Fernandes, Adam Kubera oraz AniKa Dąbrowska – uczestnicy i zwyciężczyni programu The Voice Kids 2.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lubie%21-niehejtuje---kampania-spoleczna-reporter-young,382719,artykul.html

- Obserwując naszych odbiorców zauważyliśmy, że problem hejtu coraz częściej dotyczy coraz młodszych osób. Co ważne, dzieci niejednokrotnie nie tylko padają ofiarami hejtu, ale równocześnie, w dużej mierze nieświadomie go generują. Akcja LUBIĘ! #niehejtuje jest odpowiedzią na ten problem, ma uświadomić i uwrażliwić zarówno dzieci, jak i rodziców, że nie można bagatelizować tego problemu - mówi dyrektor ds. marketingu Reporter Young, Patrycja Gołek.

Do akcji włączyli się młodzi wokaliści, uczestnicy drugiej edycji programu talent-show, The Voice Kids Poland: Carla Fernandes, Adam Kubera oraz zwyciężczyni programu AniKa Dąbrowska. Artyści wykonają piosenkę promującą kampanię „To co ważne”.

W ramach kampanii LUBIĘ! #niehejtuje, marka zorganizuje specjalne eventy w 4 miastach na terenie Polski. Już 1 czerwca w Poznaniu Plazie oraz 8 czerwca w płockiej Galerii Mazovii. W czasie eventu będzie można usłyszeć piosenkę promującą akcję wykonaną na żywo przez trójkę młodych artystów oraz zobaczyć teledysk do piosenki, w którym udział wzięło 15 dzieci wyłonionych w internetowym konkursie. Zaplanowano także panel dyskusyjny na temat przeciwdziałania cyberprzemocy oraz sposobów prawidłowej komunikacji w internecie.

8 czerwca we Wrocławiu oraz 15 czerwca w Katowicach w ramach kampanii LUBIĘ #niehejtuje odbędą się spotkania z młodymi influencerkami: Sonią Żugaj, Zuzią Kaszuba, Antoniną Flak oraz Julką Cymbaluk.

Elementem uzupełniającym kampanię są specjalne T-shirty z logo akcji, dostępne w wybranych sklepach oraz na www.reporteryoung.pl.

Akcja LUBIĘ! #niehejtuje jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii, która również nawiązywała do bezpieczeństwa dzieci. Wtedy marka Reporter Young nagrała film z udziałem popularnych młodych influencerów pt. „Bezpieczeństwo jest najważniejsze!”.

Źródło: Reporter Young

www.reporteryoung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764