logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lufthansa wybiera Click Community

  PR 16.06.2016, przeczytano 801 razy
ilustracja

Współpraca trwająca od maja ma na celu budowę pozytywnego wizerunku LGBC jako wartościowego pracodawcy. Od maja fanpage Lufthansa Global Business Center zdecydowanie zmienił kierunek i sposób komunikacji. To zasługa współpracy krakowskiego centrum biznesowego Grupy Lufthansa z agencją social media click community.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lufthansa-wybiera-click-community,28967,artykul.html

Głównym celem działań w social media dla LGBC jest zbudowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy (employer branding) oraz wsparcie procesów rekrutacyjnych firmy. Komunikacja na Facebook’u jest skierowana głównie do młodych mieszkańców Krakowa i okolic. Posty tworzone są w języku angielskim oraz polskim. Click community odpowiada za kreację graficzną profilu na Facebook’u, tworzenie angażujących postów oraz moderowanie dyskusji.

Lufthansa Global Business Center w Krakowie to jedno z trzech na świecie tego typu centrów administracyjnych. Rola LGBC polega na zapewnieniu szerokiego zakresu najwyższej jakości usług z zakresu księgowości oraz usług biznesowych dla spółek grupy Lufthansa. Zakres usług obejmuje m.in. obszary Finansów, Księgowości, Human Resources oraz Zakupów. Krakowski odział zatrudnia ok. 900 osób i oferuje pracę w międzynarodowym środowisku.

LGBC należy do jednego z większych klientów biznesowych click community, dla którego realizuje kampanię wizerunkową. Za realizację działań kreatywnych po stronie agencji odpowiada Katarzyna Gurtler.

Link do profilu Lufthansa Global Business Center: www.facebook.com/LufthansaGlobalBusinessServicesKRK

Źródło: click community

clickcommunity.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764