logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Berski - Head of Digital Production w Bluecloud Interactive

  PR 18.02.2020, przeczytano 650 razy
ilustracja

Nowy rok przyniósł zmianę w zespole UX/UI Bluecloud Interactive. Łukasz Berski objął stanowisko Head of Digital Production. Będzie odpowiedzialny za produkcję interaktywną, budowanie pozytywnych relacji z Klientami oraz zarządzanie pracą specjalistów UX/UI, zespołem webmasterów i programistów.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-berski---head-of-digital-production-w-bluecloud-interactive,385755,artykul.html

Łukasz „Beret” Berski jest projektantem. Od ponad 10 lat związany z branżą mediową i reklamową. Pracował dla firm takich jak: Idea Money, Presspublica (dziennik „Rzeczpospolita”, Gazeta Giełdy „Parkiet”, „Życie Warszawy”, magazyn „Sukces”, „Przekrój”, „Bloomberg Businessweek Polska”), XTB, pracuj.pl, Carat (grupa Dentsu Aegis Network), KBC Securities, Tarkett. Ekspert w dziedzinie zdrowego rozsądku, interesuje się kreowaniem szeroko pojętego biznesu. Prywatnie fan ciężkiego brzmienia, uzależniony od jedzenia, oglądania Telezakupów Mango i starego, dobrego kina akcji. W jego towarzystwie nie obraża się Stevena Seagala.

- Jestem pewny, że współpraca z Łukaszem pozytywnie wpłynie na i tak już wysoki poziom kreatywności naszego teamu, a Łukasz wraz ze swoimi nowymi współpracownikami stworzą niezastąpiony zespół - podkreśla Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive.

Berski będzie zarządzał zespołem składającym się z 8 osób, który wchodzi w skład 20 osobowego działu kreacji i interaktywnej produkcji.

Źródło: Bluecloud Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso: otwarcie budynku z materiałów bazujących na drewnie
Wisdome Stockholm to nowa przestrzeń dla doświadczeń naukowych, usytuowana na dziedzińcu Narodowego Muzeum Nauki i Technologii w Sztokholmie. Budynek, w którym się znajduje zaprojektowano z myślą o zastosowaniu tu konstrukcji drewnianych m.in. do wykonania pomieszczeń w kształcie łuku, o powierzchni 1325 m2. Stora Enso była głównym partnerem i dostawcą...
Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764