logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Berski - Head of Digital Production w Bluecloud Interactive

  PR 18.02.2020, przeczytano 674 razy
ilustracja

Nowy rok przyniósł zmianę w zespole UX/UI Bluecloud Interactive. Łukasz Berski objął stanowisko Head of Digital Production. Będzie odpowiedzialny za produkcję interaktywną, budowanie pozytywnych relacji z Klientami oraz zarządzanie pracą specjalistów UX/UI, zespołem webmasterów i programistów.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-berski---head-of-digital-production-w-bluecloud-interactive,385755,artykul.html

Łukasz „Beret” Berski jest projektantem. Od ponad 10 lat związany z branżą mediową i reklamową. Pracował dla firm takich jak: Idea Money, Presspublica (dziennik „Rzeczpospolita”, Gazeta Giełdy „Parkiet”, „Życie Warszawy”, magazyn „Sukces”, „Przekrój”, „Bloomberg Businessweek Polska”), XTB, pracuj.pl, Carat (grupa Dentsu Aegis Network), KBC Securities, Tarkett. Ekspert w dziedzinie zdrowego rozsądku, interesuje się kreowaniem szeroko pojętego biznesu. Prywatnie fan ciężkiego brzmienia, uzależniony od jedzenia, oglądania Telezakupów Mango i starego, dobrego kina akcji. W jego towarzystwie nie obraża się Stevena Seagala.

- Jestem pewny, że współpraca z Łukaszem pozytywnie wpłynie na i tak już wysoki poziom kreatywności naszego teamu, a Łukasz wraz ze swoimi nowymi współpracownikami stworzą niezastąpiony zespół - podkreśla Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive.

Berski będzie zarządzał zespołem składającym się z 8 osób, który wchodzi w skład 20 osobowego działu kreacji i interaktywnej produkcji.

Źródło: Bluecloud Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764