logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Cegliński nowym redaktorem naczelnym Sport.pl

  PR 12.05.2021, przeczytano 480 razy

Łukasz Cegliński obejmie stanowisko redaktora naczelnego serwisu Sport.pl, zastępując Pawła Wilkowicza, który odchodzi z Gazeta.pl. Łukasz Cegliński przez ostatnie 3 lata związany był z telewizją Polsat Sport, gdzie pełnił rolę wydawcy serwisów informacyjnych, magazynów i transmisji. Pracował także jako komentator i reporter. Zmiany personalne wejdą w życie po zakończeniu EURO 2020.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-ceglinski-nowym-redaktorem-naczelnym-sport.pl--,391432,artykul.html

Łukasz Cegliński rozpoczął swoją zawodową drogę w „Gazecie Wyborczej”, w której pracował 12 lat, przez ostatnie dwa pełniąc rolę szefa działu sportowego. Był także redaktorem naczelnym serwisów warszawa.sport.pl i legia.sport.pl. Jest autorem i współautorem książek koszykarskich „Srebrni chłopcy Zagórskiego” i „Mundial pod koszem”. Mecze koszykówki komentował też w Eleven Sports, Eurosporcie i Sportklubie. Wielokrotnie spełniał się również jako korespondent sportowy, m.in. podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie, wyścigów Formuły 1 czy finału NBA.

– Bardzo się cieszę, że wracam do Sport.pl, gdzie dojrzewałem jako dziennikarz – mówi Łukasz Cegliński. – Kierowanie zespołem będzie dużym wyzwaniem, ale też przyjemnością, bo wiem, że dziennikarzy Sport.pl stać na wiele. W ostatnich latach w Polsacie Sport wiele się nauczyłem jeśli chodzi o funkcjonowanie sportu od strony telewizyjnej i myślę, że ta nowa dziennikarska perspektywa przełoży się na interesujące pomysły i kolejne projekty w Sport.pl – dodaje.

– Przyjście tak doświadczonego dziennikarza jak Łukasz Cegliński to wielkie wzmocnienie Sport.pl – mówi Maciej Kucharski, zastępca dyrektora serwisu. – Łukasz ma bogatą przeszłość i dziennikarską, i zarządczą. W czasie pracy w Agorze zasłynął z dużych umiejętności rozwijania talentów naszych dziennikarzy i na to też bardzo liczymy teraz. Sport.pl w ostatnich dwóch latach mocno postawił na treści autorskie - to kierunek, w którym nadal chcemy iść. Cieszymy się też, że Łukasz wniesie do naszej redakcji zdobyte w ostatnich latach doświadczenie telewizyjne. Pozwoli to nam jeszcze bardziej rozbudować ofertę formatów wideo – dodaje.

Łukasz Cegliński na stanowisku redaktora naczelnego Sport.pl zastąpi Pawła Wilkowicza, który postanowił odejść z serwisu. – Bardzo dziękujemy Pawłowi Wilkowiczowi za ostatnie prawie 8 lat wspólnej pracy – mówi Maciej Kucharski. – Pod wodzą Pawła jako redaktora naczelnego przez ostatnie lata Sport.pl bardzo rozwinął się zarówno autorsko, jak i jakościowo. Szczególnie wzmocnieni wyszliśmy po bardzo trudnym, pandemicznym roku 2020. Przed nami jeszcze jedna wielka wspólna impreza sportowa – EURO 2020 i wiem, że pod czujnym okiem Pawła Sport.pl będzie w jej trakcie świetnym miejscem dla fanów sportu. Pawłowi życzymy sukcesów w nowym miejscu i liczymy, że jeszcze nie raz będziemy mogli współpracować – dodaje.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764