
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
- Altavia Polska jak i cała Grupa, przywiązuje ogromną wagę do eko-norm i eko-certyfikatów. To standard w naszym działaniu. Ale widzimy też, że cały obszar certyfikacji środowiskowych się zmienia. Łukasz - jako Dyrektor Działu Produkcji - bazując na wiedzy i zdobytej praktyce, będzie wspierał Altavię Polska w planowaniu, wdrażaniu i dostarczaniu Klientom nowych, zaawansowanych ekologicznie rozwiązań produkcyjnych, bo to one odgrywają coraz większą rolę w ich marketingowych działaniach i budowaniu więzi z konsumentem – mówi Dobrochna Janik, General Manager w Altavia Polska.
Przed ostatnie 5 lat Łukasz pracował w agencji Metro Advertising, a wcześniej związany był z drukarnią Quad Graphics.
Altavia Polska działa na rynku reklamowym od 2003 r. Główną specjalizacją agencji są projekty z zakresu szeroko rozumianych usług BTL. Agencja realizuje działania dla marek takich jak Michelin, Carrefour, CEDC, Nuxe, Henkel, Kompania Piwowarska czy Pepco.
Źródło: Altavia Polska