logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia

  PR 18.03.2024, przeczytano 455 razy
ilustracja

Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-chudy-pokieruje-zespolem-produkcyjnym-altavia,403512,artykul.html

-  Altavia Polska jak i cała Grupa, przywiązuje ogromną wagę do eko-norm i eko-certyfikatów. To standard w naszym działaniu. Ale widzimy też, że cały obszar certyfikacji środowiskowych się zmienia. Łukasz - jako Dyrektor Działu Produkcji - bazując na wiedzy i zdobytej praktyce, będzie wspierał Altavię Polska w planowaniu, wdrażaniu i dostarczaniu Klientom nowych, zaawansowanych ekologicznie rozwiązań produkcyjnych, bo to one odgrywają coraz większą rolę w ich marketingowych działaniach i budowaniu więzi z konsumentem –  mówi Dobrochna Janik, General Manager w Altavia Polska.

Przed ostatnie 5 lat Łukasz pracował w agencji Metro Advertising, a wcześniej związany był z drukarnią Quad Graphics.

Altavia Polska działa na rynku reklamowym od 2003 r. Główną specjalizacją agencji są projekty z zakresu szeroko rozumianych usług BTL. Agencja realizuje działania dla marek takich jak Michelin, Carrefour, CEDC, Nuxe, Henkel, Kompania Piwowarska czy Pepco. 

Źródło: Altavia Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ewa Traczyk obejmuje stanowisko w OBTK
Do zespołu social media agencji OBTK dołączyła Ewa Traczyk, obejmując stanowisko Senior Social Media Executive. Ewa specjalizuje się w dziedzinie social mediów, digital marketingu oraz public relations. Wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów dla marek z różnych branż.
Marcin Ośmiałowski zastępcą dyrektora Centrum Reklamy DGP Infor
Wraz z początkiem lipca Marcin Ośmiałowski został nowym zastępcą dyrektora Centrum Reklamy w Grupie DGP INFOR. Jego wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej wesprze poszerzanie oferty i dotarcie do nowych grup docelowych. Ośmiałowski zaangażuje się ponadto w rozwój sprzedaży online.
Michał Wilczyński dyrektorem sprzedaży w iPoster
Do iPoster, właściciela i operatora największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Michał Wilczyński. Na stanowisku dyrektora sprzedaży odpowiada m.in. za tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej i marketingowej spółki.
Kamila Fenik dołączyła do agencji Ancymony (*ancy)
Kamila Fenik posiada ponad 8-letnie doświadczenie w branży marketingowej, głównie w obszarze mediów. Do agencji powraca po dłuższej przerwie. W tym czasie zdobywała nowe doświadczenia, m.in. realizując działania marketingowe po stronie klienta w obszarze IT (Comarch). Przez ostatnie miesiące związana była z domem mediowym PRO Media House, gdzie pracowała m.in....
Eliza Bujnowska przechodzi z CCC do dentsu Polska
Do dentsu Polska dołączyła Eliza Bujnowska i objęła stanowisko Analytics & Data Science Director. W dentsu odpowiada za tworzenie i rozwój nowych produktów i usług dedykowanych klientom w obszarze Data oraz jakość obsługi w tym obszarze. Ponadto jest odpowiedzialna za realizację bieżących potrzeb klientów w zakresie AdOps, Digital Analytics i Data Science. Bujnowska zarządza...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764