logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Dach Design Leaderem w Harbingers

  PR 12.08.2019, przeczytano 237 razy

Krakowska agencja Harbingers zyskała nowego eksperta – do teamu #GameChangerów dołączył Łukasz Dach, który objął stanowisko Design Leadera. Łukasz swoim doświadczeniem wesprze agencję podczas rozwoju usług kreatywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-dach-design-leaderem-w-harbingers,383568,artykul.html

Harbingers to dynamicznie rozwijająca się agencja. Zespół tworzą eksperci z dziedziny e-commerce, ale przede wszystkim osoby o cennym doświadczeniu i unikatowych na polskim rynku umiejętnościach.

- Dowodem szybkiego rozwoju Harbingers są nagrody i wyróżnienia, m.in. European Search Awards, ale także wspaniałe rezultaty współpracy z naszymi Partnerami. Oprócz naszego fundamentu, czyli kompetencji performance i analitycznych, konsekwentnie rozwijamy usługi kreatywne, aby być agencją pierwszego wyboru dla liderów z całej Europy. – mówi Kornel Dulęba, CEO agencji

Zespół Harbingers powiększa się o Design Leadera

Łukasz może pochwalić się bogatym doświadczeniem. Swoją karierę zawodową rozpoczął w 2006 roku w niewielkiej agencji reklamowej jako grafik, by po trzech latach objąć stanowisko Dyrektora Artystycznego.

Od 2010 roku mieszka w Krakowie, gdzie rozpoczął pracę w Grupie Interia i odpowiadał za rozwój graficzny portali, aplikacji mobilnych czy przygotowywanie kreacji reklamowych.

Jak sam mówi, o dołączeniu do agencji Harbingers zdecydowała potrzeba rozwoju:

- Lubię wyzwania. Wiem, że w Harbingers mogę tworzyć projekty, których nigdy nie wcześniej nie miałem okazji realizować.

Łukasz współpracował z takimi markami jak Frugo, Marriot Hotel, Peugeot czy Nissan. Jak sam przyznaje, najlepiej czuje się podczas projektowania wizerunku marki. Jako Design Leader w Harbingers odpowiada za działania kreatywne związane z brandingiem, UX I UI designem oraz koordynacje zespołu graficznego.

- Z Łukaszem chciałem pracować już od dawna – to jeden z najbardziej zdolnych i doświadczonych grafików, jakich znam. Cieszę się na współpracę i jestem przekonany, że jej efekty szybko odczują również Partnerzy Harbingers. - Piotr Kwinta, Performance Director w Harbingers

Źródło: Harbingers

www.harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764