logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Dach Design Leaderem w Harbingers

  PR 12.08.2019, przeczytano 1082 razy

Krakowska agencja Harbingers zyskała nowego eksperta – do teamu #GameChangerów dołączył Łukasz Dach, który objął stanowisko Design Leadera. Łukasz swoim doświadczeniem wesprze agencję podczas rozwoju usług kreatywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-dach-design-leaderem-w-harbingers,383568,artykul.html

Harbingers to dynamicznie rozwijająca się agencja. Zespół tworzą eksperci z dziedziny e-commerce, ale przede wszystkim osoby o cennym doświadczeniu i unikatowych na polskim rynku umiejętnościach.

- Dowodem szybkiego rozwoju Harbingers są nagrody i wyróżnienia, m.in. European Search Awards, ale także wspaniałe rezultaty współpracy z naszymi Partnerami. Oprócz naszego fundamentu, czyli kompetencji performance i analitycznych, konsekwentnie rozwijamy usługi kreatywne, aby być agencją pierwszego wyboru dla liderów z całej Europy. – mówi Kornel Dulęba, CEO agencji

Zespół Harbingers powiększa się o Design Leadera

Łukasz może pochwalić się bogatym doświadczeniem. Swoją karierę zawodową rozpoczął w 2006 roku w niewielkiej agencji reklamowej jako grafik, by po trzech latach objąć stanowisko Dyrektora Artystycznego.

Od 2010 roku mieszka w Krakowie, gdzie rozpoczął pracę w Grupie Interia i odpowiadał za rozwój graficzny portali, aplikacji mobilnych czy przygotowywanie kreacji reklamowych.

Jak sam mówi, o dołączeniu do agencji Harbingers zdecydowała potrzeba rozwoju:

- Lubię wyzwania. Wiem, że w Harbingers mogę tworzyć projekty, których nigdy nie wcześniej nie miałem okazji realizować.

Łukasz współpracował z takimi markami jak Frugo, Marriot Hotel, Peugeot czy Nissan. Jak sam przyznaje, najlepiej czuje się podczas projektowania wizerunku marki. Jako Design Leader w Harbingers odpowiada za działania kreatywne związane z brandingiem, UX I UI designem oraz koordynacje zespołu graficznego.

- Z Łukaszem chciałem pracować już od dawna – to jeden z najbardziej zdolnych i doświadczonych grafików, jakich znam. Cieszę się na współpracę i jestem przekonany, że jej efekty szybko odczują również Partnerzy Harbingers. - Piotr Kwinta, Performance Director w Harbingers

Źródło: Harbingers

www.harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764