logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Dach Design Leaderem w Harbingers

  PR 12.08.2019, przeczytano 446 razy

Krakowska agencja Harbingers zyskała nowego eksperta – do teamu #GameChangerów dołączył Łukasz Dach, który objął stanowisko Design Leadera. Łukasz swoim doświadczeniem wesprze agencję podczas rozwoju usług kreatywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-dach-design-leaderem-w-harbingers,383568,artykul.html

Harbingers to dynamicznie rozwijająca się agencja. Zespół tworzą eksperci z dziedziny e-commerce, ale przede wszystkim osoby o cennym doświadczeniu i unikatowych na polskim rynku umiejętnościach.

- Dowodem szybkiego rozwoju Harbingers są nagrody i wyróżnienia, m.in. European Search Awards, ale także wspaniałe rezultaty współpracy z naszymi Partnerami. Oprócz naszego fundamentu, czyli kompetencji performance i analitycznych, konsekwentnie rozwijamy usługi kreatywne, aby być agencją pierwszego wyboru dla liderów z całej Europy. – mówi Kornel Dulęba, CEO agencji

Zespół Harbingers powiększa się o Design Leadera

Łukasz może pochwalić się bogatym doświadczeniem. Swoją karierę zawodową rozpoczął w 2006 roku w niewielkiej agencji reklamowej jako grafik, by po trzech latach objąć stanowisko Dyrektora Artystycznego.

Od 2010 roku mieszka w Krakowie, gdzie rozpoczął pracę w Grupie Interia i odpowiadał za rozwój graficzny portali, aplikacji mobilnych czy przygotowywanie kreacji reklamowych.

Jak sam mówi, o dołączeniu do agencji Harbingers zdecydowała potrzeba rozwoju:

- Lubię wyzwania. Wiem, że w Harbingers mogę tworzyć projekty, których nigdy nie wcześniej nie miałem okazji realizować.

Łukasz współpracował z takimi markami jak Frugo, Marriot Hotel, Peugeot czy Nissan. Jak sam przyznaje, najlepiej czuje się podczas projektowania wizerunku marki. Jako Design Leader w Harbingers odpowiada za działania kreatywne związane z brandingiem, UX I UI designem oraz koordynacje zespołu graficznego.

- Z Łukaszem chciałem pracować już od dawna – to jeden z najbardziej zdolnych i doświadczonych grafików, jakich znam. Cieszę się na współpracę i jestem przekonany, że jej efekty szybko odczują również Partnerzy Harbingers. - Piotr Kwinta, Performance Director w Harbingers

Źródło: Harbingers

www.harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Empik Foto stworzył kolekcje gadżetów z polskimi artystami znanymi z Internetu
Empik Foto połączył siły ze znanymi internetowymi twórcami, czego efektem są unikalne kolekcje gadżetów z autorskimi grafikami. Do tej pory marka zaprosiła do współpracy czwórkę artystów: Rynn Rysuje, Bazgram, życie-na-kreskę oraz Grafikk Jasikk. Empik Foto planuje kolejne kolekcje z popularnymi wśród internautów rysownikami i...
ZenBusiness sprawdził, czy słowa rzeczywiście mogą ranić, tym razem jednak nie ludzi, a biznes. Okazuje się, że dla nowych firm negatywne recenzje są ciosem w prawie 100% przypadków, a dla starszych w 97%. Czy słowa Marilyn Monroe: “Nieważne co o mnie myślą, ważne, żeby mnie kochali”, stały się nieaktualne?
Rozpoczynamy drugi dzień Targów Opakowań Packaging Innovations
Drugi dzień targów to kolejna dawka wiedzy, kontaktów i nowych pomysłów na rozwinięcie firmy.
Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”
Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764