logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Dach Design Leaderem w Harbingers

  PR 12.08.2019, przeczytano 975 razy

Krakowska agencja Harbingers zyskała nowego eksperta – do teamu #GameChangerów dołączył Łukasz Dach, który objął stanowisko Design Leadera. Łukasz swoim doświadczeniem wesprze agencję podczas rozwoju usług kreatywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-dach-design-leaderem-w-harbingers,383568,artykul.html

Harbingers to dynamicznie rozwijająca się agencja. Zespół tworzą eksperci z dziedziny e-commerce, ale przede wszystkim osoby o cennym doświadczeniu i unikatowych na polskim rynku umiejętnościach.

- Dowodem szybkiego rozwoju Harbingers są nagrody i wyróżnienia, m.in. European Search Awards, ale także wspaniałe rezultaty współpracy z naszymi Partnerami. Oprócz naszego fundamentu, czyli kompetencji performance i analitycznych, konsekwentnie rozwijamy usługi kreatywne, aby być agencją pierwszego wyboru dla liderów z całej Europy. – mówi Kornel Dulęba, CEO agencji

Zespół Harbingers powiększa się o Design Leadera

Łukasz może pochwalić się bogatym doświadczeniem. Swoją karierę zawodową rozpoczął w 2006 roku w niewielkiej agencji reklamowej jako grafik, by po trzech latach objąć stanowisko Dyrektora Artystycznego.

Od 2010 roku mieszka w Krakowie, gdzie rozpoczął pracę w Grupie Interia i odpowiadał za rozwój graficzny portali, aplikacji mobilnych czy przygotowywanie kreacji reklamowych.

Jak sam mówi, o dołączeniu do agencji Harbingers zdecydowała potrzeba rozwoju:

- Lubię wyzwania. Wiem, że w Harbingers mogę tworzyć projekty, których nigdy nie wcześniej nie miałem okazji realizować.

Łukasz współpracował z takimi markami jak Frugo, Marriot Hotel, Peugeot czy Nissan. Jak sam przyznaje, najlepiej czuje się podczas projektowania wizerunku marki. Jako Design Leader w Harbingers odpowiada za działania kreatywne związane z brandingiem, UX I UI designem oraz koordynacje zespołu graficznego.

- Z Łukaszem chciałem pracować już od dawna – to jeden z najbardziej zdolnych i doświadczonych grafików, jakich znam. Cieszę się na współpracę i jestem przekonany, że jej efekty szybko odczują również Partnerzy Harbingers. - Piotr Kwinta, Performance Director w Harbingers

Źródło: Harbingers

www.harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764