logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Gawęcki awansuje w Multikino Media

  PR 08.07.2021, przeczytano 270 razy
ilustracja

Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko Senior sales & partnership managera w Multikino Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-gawecki-awansuje-w-multikino-media,392197,artykul.html

Na nowo objętym stanowisku Łukasz Gawęcki jako Senior sales & partnership manager odpowiada za dalszy rozwój sprzedaży ofert reklamowych z portfolio Multikino Media, rozbudowywanie bazy klientów oraz dbanie o relacje z reklamodawcami.

Ponadto do zadań Łukasza należeć będzie budowanie długoterminowych i szerokich partnerstw z kluczowymi klientami Multikino Media, m.in. z takimi firmami jak:  Kompania Piwowarska, Groupon, Payback, Colian, Wedel czy spółki skarbu państwa

- Cieszę się, że przez lata zdobywane doświadczenie Łukasz będzie mógł wykorzystać teraz jako senior sales & partnership manager. Za nami trudny rok, cieszy jedocześnie fakt, ze miesiąc temu kina wznowiły działalność i wiem, że wiedza oraz zaangażowanie Łukasza pomoże nam odbudować biznes i ponownie odnosić sukcesy na rynku reklamy kinowej. – dodaje Joanna Oczkowska, p.o. Dyrektor Zarządzającej Multikino Media.

Z marką Multikino Łukasz Gawęcki związany jest od 2011 roku. Zaczynał w Multikino S.A. jako szef barów Multikina Złote Tarasy w Warszawie. W 2014 r. objął stanowisko event managera w spółce Multikino Media. W 2015 r. przeszedł do Biura Reklamy Multikino Media, gdzie najpierw pracował jako sales manager, a od 2019 roku jako senior sales manager.

Źródło: Multikino Media sp. z o.o.

www.multikinomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Finał 4. edycji Konkursu fotograficznego im. K. Millera „Odwaga patrzenia” organizowanego przez „Gazetę Wyborczą” – piątek, 3 grudnia br. online
W najbliższy piątek, 3 grudnia br. poznamy laureata 4. edycji Konkursu im. Krzysztofa Millera za najlepszy materiał fotograficzny roku oraz w kategorii „Wolność, solidarność, tolerancja”. Podczas finału organizowanego przez „Gazetę Wyborczą” pokazane zostaną wyróżnione zdjęcia, a prezentacji towarzyszyć będą rozmowy z ich autorami. Wydarzenie...
Tiktok wspiera kreatywność w konkursie KTR 2021
TikTok objął partnerstwo nad kategorią „CRAFT – VIDEO” w tegorocznej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy. O tytuł „Best of” zawalczyły najbardziej wyraziste komunikacyjnie, kreatywne i innowacyjne pomysły. Nagrodę za najlepszy projekt wręczyła Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. Gala wręczenia odbyła 26...
Wyniki skonsolidowane Grupy PMPG Polskie Media S.A. Po trzecim kwartale 2021 roku Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 5,2 mln zł wobec zysku 2,3 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego.
WP.pl najbardziej opiniotwórczym medium października 2021
Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, liderem rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” za październik 2021 został portal WP, na którego informacje dziennikarze innych redakcji powoływali się niemalże 4 tys. razy. Miejsce drugie zajęła stacja RMF FM z wynikiem 3,6 tys. powołań w innych mediach. Podium zamyka Onet, którego...
Najbardziej zasięgowa akcja społeczna w historii Gazeta.pl
Redakcja Gazeta.pl jest mocno zaangażowana w walkę z kryzysem klimatycznym, czego jednym z przejawów była jej niedawna akcja „Alarm dla klimatu”. W odpowiedzi na apel portalu oraz Koalicji Klimatycznej 29 października br. w sześciu polskich miastach uruchomiono miejskie systemy alarmowe, aby w symboliczny sposób podkreślić wagę szczytu klimatycznego COP26....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764