logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Gawęcki awansuje w Multikino Media

  PR 08.07.2021, przeczytano 770 razy
ilustracja

Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko Senior sales & partnership managera w Multikino Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-gawecki-awansuje-w-multikino-media,392197,artykul.html

Na nowo objętym stanowisku Łukasz Gawęcki jako Senior sales & partnership manager odpowiada za dalszy rozwój sprzedaży ofert reklamowych z portfolio Multikino Media, rozbudowywanie bazy klientów oraz dbanie o relacje z reklamodawcami.

Ponadto do zadań Łukasza należeć będzie budowanie długoterminowych i szerokich partnerstw z kluczowymi klientami Multikino Media, m.in. z takimi firmami jak:  Kompania Piwowarska, Groupon, Payback, Colian, Wedel czy spółki skarbu państwa

- Cieszę się, że przez lata zdobywane doświadczenie Łukasz będzie mógł wykorzystać teraz jako senior sales & partnership manager. Za nami trudny rok, cieszy jedocześnie fakt, ze miesiąc temu kina wznowiły działalność i wiem, że wiedza oraz zaangażowanie Łukasza pomoże nam odbudować biznes i ponownie odnosić sukcesy na rynku reklamy kinowej. – dodaje Joanna Oczkowska, p.o. Dyrektor Zarządzającej Multikino Media.

Z marką Multikino Łukasz Gawęcki związany jest od 2011 roku. Zaczynał w Multikino S.A. jako szef barów Multikina Złote Tarasy w Warszawie. W 2014 r. objął stanowisko event managera w spółce Multikino Media. W 2015 r. przeszedł do Biura Reklamy Multikino Media, gdzie najpierw pracował jako sales manager, a od 2019 roku jako senior sales manager.

Źródło: Multikino Media sp. z o.o.

www.multikinomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Rozmowy w tłoku” powracają do TVN
Już w tę sobotę czeka widzów wyjątkowe wydanie Dzień Dobry TVN! Nowy współprowadzący, Szymon Majewski, przygotował dla widzów sentymentalną niespodziankę – powrót kultowego programu "Rozmowy w tłoku". Bądźcie z nami w sobotę od 7:45 na antenie TVN,
„Kuba Wojewódzki” rośnie w siłę
Kuba Wojewódzki ponownie udowadnia, że nie ma sobie równych. Po bardzo dobrym otwarciu sezonu jesiennego autorski program najpopularniejszego showmana w Polsce nieustannie rośnie w siłę, notując z tygodnia na tydzień coraz lepsze wyniki oglądalności. Najnowszy – szósty – odcinek programu miał ponad 14% udziału w grupie docelowej, zapewniając stacji...
Nowe formaty wideo w ramówce Grupy DGP Infor
Z początkiem października Grupa DGP Infor wprowadza aż pięć nowych formatów wideo wzbogacających ofertę wydawanych przez nią serwisów internetowych. Pierwszym z nich jest „Polska - Europa - Świat”, cykl prowadzony przez Marka Tejchmana i Zbigniewa Parafianowicza, który debiutuje na gazetaprawna.pl. Wyjątkową ze względu na tematykę propozycją są...
Branża kryptowalutowa chce regulacji reklamy w social mediach
Polacy tracą pieniądze, ponieważ ufają reklamom przygotowanym przez oszustów. Pułapki zastawiane są głównie w mediach społecznościowych. Zdarza się, że do inwestycji zachęca znana osoba, ale jej wizerunek jest wykorzystany bezprawnie. Eksperci apelują do organów państwa, że pilnie potrzebne jest wdrożenie rozwiązań, które ograniczą ten problem....
Męskość na nowo: projekt Gazety Wyborczej i Wysokich Obcasów
Redakcje “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” zainaugurowały projekt pod hasłem "Męskość na nowo". Akcja ma przełamywać stereotypy, otworzyć dyskusję o współczesnych aspektach męskości oraz oddać głos “nowym mężczyznom”, często pomijanym w debacie publicznej. Na projekt składają się: wideopodcast prowadzony przez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764