logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Gawęcki awansuje w Multikino Media

  PR 08.07.2021, przeczytano 699 razy
ilustracja

Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko Senior sales & partnership managera w Multikino Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-gawecki-awansuje-w-multikino-media,392197,artykul.html

Na nowo objętym stanowisku Łukasz Gawęcki jako Senior sales & partnership manager odpowiada za dalszy rozwój sprzedaży ofert reklamowych z portfolio Multikino Media, rozbudowywanie bazy klientów oraz dbanie o relacje z reklamodawcami.

Ponadto do zadań Łukasza należeć będzie budowanie długoterminowych i szerokich partnerstw z kluczowymi klientami Multikino Media, m.in. z takimi firmami jak:  Kompania Piwowarska, Groupon, Payback, Colian, Wedel czy spółki skarbu państwa

- Cieszę się, że przez lata zdobywane doświadczenie Łukasz będzie mógł wykorzystać teraz jako senior sales & partnership manager. Za nami trudny rok, cieszy jedocześnie fakt, ze miesiąc temu kina wznowiły działalność i wiem, że wiedza oraz zaangażowanie Łukasza pomoże nam odbudować biznes i ponownie odnosić sukcesy na rynku reklamy kinowej. – dodaje Joanna Oczkowska, p.o. Dyrektor Zarządzającej Multikino Media.

Z marką Multikino Łukasz Gawęcki związany jest od 2011 roku. Zaczynał w Multikino S.A. jako szef barów Multikina Złote Tarasy w Warszawie. W 2014 r. objął stanowisko event managera w spółce Multikino Media. W 2015 r. przeszedł do Biura Reklamy Multikino Media, gdzie najpierw pracował jako sales manager, a od 2019 roku jako senior sales manager.

Źródło: Multikino Media sp. z o.o.

www.multikinomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764