logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Gromkowski: Z Lowe Warsaw do Kore

  PR 25.06.2015, przeczytano 2240 razy

Łukasz Gromkowski w maju dołączył do zespołu Agencji KORE. Przez ostatnie dwa lata pracował jako senior copywriter w agencji Lowe Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-gromkowski%3A-z-lowe-warsaw-do-kore,25246,artykul.html

Łukasz pracował także dla takich agencji jak: Saatchi&Saatchi, Young & Rubicam Poland i Testardo Red Cell. Tworzył komunikacje między innymi dla: Orange, Procter & Gamble, Maspex, T-Mobile, Carlsberg, Toyota/Lexus, SEAT, Pernod Ricard, Warta, Danone i Novartis. 

W dorobku zawodowym ma także pracę jako dziennikarz w dzienniku „Puls Biznesu”.

Łukasz podczas 12 lat pracy w branży reklamowej może pochwalić się kilkoma wyróżnieniami, m.in.: nagrodą KTR, Golden Drum, Effie, a także publikacjami prac w branżowym magazynie Lurzer’s Archive.

Obecnie w Agencji KORE odpowiada za opracowywanie koncepcji i realizację projektów ATL, BTL i digital dla obecnych i nowo pozyskanych Klientów.

Źródło: KORE Konnektiv

www.korekonnektiv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764