logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Gromkowski: Z Lowe Warsaw do Kore

  PR 25.06.2015, przeczytano 2245 razy

Łukasz Gromkowski w maju dołączył do zespołu Agencji KORE. Przez ostatnie dwa lata pracował jako senior copywriter w agencji Lowe Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-gromkowski%3A-z-lowe-warsaw-do-kore,25246,artykul.html

Łukasz pracował także dla takich agencji jak: Saatchi&Saatchi, Young & Rubicam Poland i Testardo Red Cell. Tworzył komunikacje między innymi dla: Orange, Procter & Gamble, Maspex, T-Mobile, Carlsberg, Toyota/Lexus, SEAT, Pernod Ricard, Warta, Danone i Novartis. 

W dorobku zawodowym ma także pracę jako dziennikarz w dzienniku „Puls Biznesu”.

Łukasz podczas 12 lat pracy w branży reklamowej może pochwalić się kilkoma wyróżnieniami, m.in.: nagrodą KTR, Golden Drum, Effie, a także publikacjami prac w branżowym magazynie Lurzer’s Archive.

Obecnie w Agencji KORE odpowiada za opracowywanie koncepcji i realizację projektów ATL, BTL i digital dla obecnych i nowo pozyskanych Klientów.

Źródło: KORE Konnektiv

www.korekonnektiv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764