logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Gromkowski: Z Lowe Warsaw do Kore

  PR 25.06.2015, przeczytano 2116 razy

Łukasz Gromkowski w maju dołączył do zespołu Agencji KORE. Przez ostatnie dwa lata pracował jako senior copywriter w agencji Lowe Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-gromkowski%3A-z-lowe-warsaw-do-kore,25246,artykul.html

Łukasz pracował także dla takich agencji jak: Saatchi&Saatchi, Young & Rubicam Poland i Testardo Red Cell. Tworzył komunikacje między innymi dla: Orange, Procter & Gamble, Maspex, T-Mobile, Carlsberg, Toyota/Lexus, SEAT, Pernod Ricard, Warta, Danone i Novartis. 

W dorobku zawodowym ma także pracę jako dziennikarz w dzienniku „Puls Biznesu”.

Łukasz podczas 12 lat pracy w branży reklamowej może pochwalić się kilkoma wyróżnieniami, m.in.: nagrodą KTR, Golden Drum, Effie, a także publikacjami prac w branżowym magazynie Lurzer’s Archive.

Obecnie w Agencji KORE odpowiada za opracowywanie koncepcji i realizację projektów ATL, BTL i digital dla obecnych i nowo pozyskanych Klientów.

Źródło: KORE Konnektiv

www.korekonnektiv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Conor Mcgregor promuje rozwiązania inwestycyjne XTB
XTB rozpoczęło właśnie nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się nowy globalny ambasador marki XTB - Conor McGregor, mistrz UFC dwóch kategorii wagowych, przedsiębiorca oraz globalna ikona biznesu i sportu.
Nowa kampania marketingowa marki Fritz-kola
W nowej kampanii marketingowej „good never sleeps” (tłum. dobro nigdy nie śpi), fritz-kola przyjmuje nowe podejście do komunikacji. Marka udowadnia, że zabawa i odpowiedzialność  mogą  iść  ze sobą w parze. Po 18 latach humorystycznej i prowokacyjnej komunikacji, firma z Hamburga, dostarczającą unikalną kraftową kolę oraz lemoniady i spritzery na bazie...
„Więcej niż generator pary” – grupa Dentsu Polska z nową kampanią dla marki Philips
Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences –producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000.
Wacom Cintiq Pro 27 – tablet ekranowy dla profesjonalistów
Wacom zaprezentował nowy tablet ekranowy o przekątnej 27” z dotykowym ekranem 4K, który odwzorowuje 99% przestrzeni AdobeRGB. Urządzenie oferowane jest w komplecie wraz z nową, ergonomiczną podstawą. Najwyższą jakość pracy ma zapewnić piórko nowej generacji Pro Pen 3.
Akademia Zdobienia Tekstyliów w API.PL – edycja JESIEŃ 2022
API.PL zaprasza na jesienną edycję Akademii Zdobienia Tekstyliów! Zapisz się i odkryj nowe inspiracje na rozwój swojego biznesu przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii druku tekstylnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764