logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Grzymisławski naczelnym „Książek. Magazynu do czytania”

  PR 10.05.2024, przeczytano 211 razy
ilustracja

Od maja br. Łukasz Grzymisławski obejmuje kierownictwo nad redakcją dwumiesięcznika „Książki. Magazyn do czytania”, będącego częścią portfolio wydawniczego spółki Wyborcza. To jedyny na rynku przewodnik po nowościach wydawniczych, zawierający recenzje, premierowe fragmenty książek, wywiady z pisarzami, filozofami, eseistami. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-grzymislawski-naczelnym-_ksiazek.-magazynu-do-czytania_,404157,artykul.html

– Magazyn „Książki” to unikalny projekt w skali kraju, skierowany do tych, którzy kochają czytać – zarówno literaturę popularną, jak i tę najbardziej ambitną. Chcemy dalej go rozwijać i bardzo cieszymy się, że jego stery przejmuje wybitny redaktor i autor Łukasz Grzymisławski – mówi Roman Imielski, pierwszy zastępca redaktora naczelnego “Wyborczej”. 

Łukasz Grzymisławski to redaktor i autor związany z „Wyborczą” od 2002 r. Przez kilka lat był szefem działu Kultura, a ostatnio wiceszefem działu Świat oraz koordynatorem zagranicznej współpracy redakcji “Wyborczej” w ramach projektu LENA, skupiającego najważniejsze europejskie gazety. Poza obowiązkami związanymi z magazynem “Książki” nadal będzie zajmował się relacjami z partnerami redakcji z LENA. 

Juliusz Kurkiewicz, dotychczasowy redaktor naczelny magazynu „Książki”, pozostaje w jego redakcji i będzie wspierał go w dalszym rozwoju. Zajmie się również nowymi projektami. 

ilustracjastrzałka

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

​​​​​​​„Książki. Magazyn do czytania” to dwumiesięcznik, będący fascynującym przewodnikiem po nowościach wydawniczych – zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Zawiera recenzje, premierowe fragmenty książek oraz wywiady z pisarzami, filozofami i eseistami. Magazyn dostępny jest także w formie cyfrowej – w aplikacji „Wyborczej”, w serwisie Wyborcza.pl w sekcji Magazyny: Książki lub bezpośrednio na Wyborcza.pl/ksiazki. Więcej informacji o magazynie można znaleźć na jego popularnych profilach: na Facebooku (ponad 61 tys. obserwujących), Instagramie (ponad 21 tys. obserwujących) oraz w cotygodniowym, popularnym Booksletterze (Wyborcza.pl/newslettery)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zespole Client Engagement agencji VML
Urszula Zielińska awansowała w strukturach Client Engagement agencji VML. Do zespołu VML dołączył także Bartosz Teresiak. 
VerdeAgency z transferami do działu obsługi klienta, strategii i kreacji
VerdeAgency, agencja założona z początkiem czerwca przez Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla mocno rozbudowuje swoje struktury.
Ewa Traczyk obejmuje stanowisko w OBTK
Do zespołu social media agencji OBTK dołączyła Ewa Traczyk, obejmując stanowisko Senior Social Media Executive. Ewa specjalizuje się w dziedzinie social mediów, digital marketingu oraz public relations. Wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów dla marek z różnych branż.
Marcin Ośmiałowski zastępcą dyrektora Centrum Reklamy DGP Infor
Wraz z początkiem lipca Marcin Ośmiałowski został nowym zastępcą dyrektora Centrum Reklamy w Grupie DGP INFOR. Jego wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej wesprze poszerzanie oferty i dotarcie do nowych grup docelowych. Ośmiałowski zaangażuje się ponadto w rozwój sprzedaży online.
Michał Wilczyński dyrektorem sprzedaży w iPoster
Do iPoster, właściciela i operatora największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Michał Wilczyński. Na stanowisku dyrektora sprzedaży odpowiada m.in. za tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej i marketingowej spółki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764