logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Gwiazda dołącza do Talentmedia

  PR 08.06.2021, przeczytano 698 razy
ilustracja

Łukasz Gwiazda powraca do agencji influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM). Od czerwca obejmuje stanowisko Head of Strategy. Będzie również współodpowiedzialny za usprawnianie procesów doboru twórców do kampanii i rozwój nowych usług LTTM-u.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-gwiazda-dolacza-do-talentmedia,391797,artykul.html

Łukasz Gwiazda w branży medialnej działa od 2010 roku. Jest ekspertem w zakresie budowy strategii influencer marketingowych połączonych z działaniami ATL, digital i social media. Dotychczasowe doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach: McCann Polska, K2 Media i BBDO. Pracował m.in. przy projektach dla takich marek, jak: Mastercard, Microsoft, Skoda, Huawei, PZU, Maspex, OBI, 4F, czy RTV EURO AGD.

Łukasz na stanowisku Head of Strategy TalentMedia będzie odpowiedzialny zarówno za prowadzenie zespołu i opracowywanie strategii kampanii dla klientów agencji, jak i tworzenie nowych produktów bazujących na danych pochodzących z należącego do grupy LTTM: LifeTube - największej sieci partnerskiej YouTube w Polsce i CEE.

Z TalentMedia (grupa LTTM) związany był w latach 2017-2020. Po rocznej przerwie w czerwcu tego roku ponownie dołączył do zespołu kierowanego przez Małgorzatę Jakimowicz – Head of TalentMedia.

Źródło: Grupa LTTM

www.lttm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764