logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Jaronik z Columbusa zwycięzcą konkursu Dyrektor Marketingu Roku

  PR 19.11.2021, przeczytano 464 razy
ilustracjastrzałka

Dyrektor marketingu w Columbus Energy S.A. - Łukasz Jaronik, został laureatem 10. edycji prestiżowego konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2020/2021 w kategorii branżowej Energy/Utilities/Przemysł. Wyniki zostały ogłoszone podczas uroczystej gali jubileuszowej, która odbyła się 17 listopada br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-jaronik-z-columbusa-zwyciezca-konkursu-dyrektor-marketingu-roku,393825,artykul.html

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 10 lat organizowany jest przez wydawcę serwisu informacyjnego Mediarun.com, który opisuje najważniejsze trendy oraz zmiany w branży digital marketingu w Polsce. Indywidualne, jak i zespołowe zgłoszenia oceniane są w 2 etapach przez ponad 50-osobowe grono jurorów. Wśród nich znajdują się laureaci konkursu z poprzednich edycji, partnerzy biznesowi oraz eksperci naukowi. Głównym celem konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie najlepszych marketerów w Polsce. Do tego grona dołączył dyrektor marketingu Columbus, Łukasz Jaronik, który otrzymał nagrodę główną w kategorii branżowej Energy/Utilities/Przemysł.

- Bardzo dziękuję. To dla mnie zaszczyt znaleźć się w gronie najlepszych marketerów pracujących dla największych marek. Tak naprawdę  jest to nagroda nie tylko dla mnie, ale dla całego zespołu marketingu, dla wszystkich, z którymi pracuję w Columbus Energy. Jestem tym bardziej wdzięczny i wzruszony, że o udziale w konkursie dowiedziałem się dopiero na ostatnim etapie. Pomysł na zgłoszenie wyszedł od mojego zespołu, który sprawił mi tym wielką  niespodziankę - skomentował Łukasz Jaronik.

Dyrektor Marketingu Roku 2020/2021 Łukasz Jaronik od 12 lat jest zawodowo związany z branżą kreatywną. Obecnie pełni stanowisko Dyrektora Marketingu w największej prywatnej polskiej firmie, działającej w obszarze nowoczesnej energetyki - Columbus Energy S.A. Zajmuje się szeroko rozumianym marketingiem, reklamą oraz PR-em. Jest również przedsiębiorcą i twórcą startupów, takich jak m.in. Beloud Cretive Agency, Besite, Beprint.pl, Brand Master, Deweloperni.pl. Zasiada w kapitule 50 Kreatywnych Ludzi w biznesie wg BRIEF.

Źródło: Columbus Energy S.A.

www.columbusenergy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kompania Piwowarska oraz jej dwie marki docenione w konkursie KTR
Podczas gali KTR i Innovation 2021 kampanie dwóch marek Kompanii Piwowarskiej: Tyskie i Żubr otrzymały łącznie 11 nagród. Lider polskiego rynku piwa otrzymał tytuł Reklamodawcy Roku.
Platige Image i Dobro z prestiżowymi nagrodami
W trakcie zeszłotygodniowej gali shots Awards EMEA 2021 cinematic Platige Image, zapowiadający grę Resident Evil Village zdobył Bronze Award w kategorii AD: Animacja 3D. Produkcje Platige nominowane były łącznie w dwóch kategoriach, dwie produkcje rywalizowały w kategorii Animacja 3D, a jedna w kategorii VFX. Platige po raz trzeci z rzędu otrzymał tytuł studio postprodukcyjne roku...
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer, Publicis Worldwide Poland będzie reprezentować Polskę w jury Gerety Awards 2022.
Aż cztery nagrody w Konkursie Twórców Reklamy 2021 w kategorii Komunikacja oraz brąz w Konkursie Innovation 2021 w kategorii Innowacje w komunikacji, zdobyła kampania „Gdzie są nasze Patronki?” Banku BNP Paribas. Nominację do „miecza” KTR otrzymała także kampania „Bank zmieniającego się świata”. Bank zdobył również nagrodę główną w kategorii Kampania...
Kreatury 2021 rozdane
Wczoraj (25 listopada) odbyła się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji „Kreatura”. Redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” wręczyła statuetki za najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty marketingowe w 2021 r. Przyznano 21 nagród głównych. Wręczono także 25 wyróżnień i jedną nagrodę specjalną.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764