logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Jaronik z Columbusa zwycięzcą konkursu Dyrektor Marketingu Roku

  PR 19.11.2021, przeczytano 1979 razy
ilustracjastrzałka

Dyrektor marketingu w Columbus Energy S.A. - Łukasz Jaronik, został laureatem 10. edycji prestiżowego konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2020/2021 w kategorii branżowej Energy/Utilities/Przemysł. Wyniki zostały ogłoszone podczas uroczystej gali jubileuszowej, która odbyła się 17 listopada br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-jaronik-z-columbusa-zwyciezca-konkursu-dyrektor-marketingu-roku,393825,artykul.html

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 10 lat organizowany jest przez wydawcę serwisu informacyjnego Mediarun.com, który opisuje najważniejsze trendy oraz zmiany w branży digital marketingu w Polsce. Indywidualne, jak i zespołowe zgłoszenia oceniane są w 2 etapach przez ponad 50-osobowe grono jurorów. Wśród nich znajdują się laureaci konkursu z poprzednich edycji, partnerzy biznesowi oraz eksperci naukowi. Głównym celem konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie najlepszych marketerów w Polsce. Do tego grona dołączył dyrektor marketingu Columbus, Łukasz Jaronik, który otrzymał nagrodę główną w kategorii branżowej Energy/Utilities/Przemysł.

- Bardzo dziękuję. To dla mnie zaszczyt znaleźć się w gronie najlepszych marketerów pracujących dla największych marek. Tak naprawdę  jest to nagroda nie tylko dla mnie, ale dla całego zespołu marketingu, dla wszystkich, z którymi pracuję w Columbus Energy. Jestem tym bardziej wdzięczny i wzruszony, że o udziale w konkursie dowiedziałem się dopiero na ostatnim etapie. Pomysł na zgłoszenie wyszedł od mojego zespołu, który sprawił mi tym wielką  niespodziankę - skomentował Łukasz Jaronik.

Dyrektor Marketingu Roku 2020/2021 Łukasz Jaronik od 12 lat jest zawodowo związany z branżą kreatywną. Obecnie pełni stanowisko Dyrektora Marketingu w największej prywatnej polskiej firmie, działającej w obszarze nowoczesnej energetyki - Columbus Energy S.A. Zajmuje się szeroko rozumianym marketingiem, reklamą oraz PR-em. Jest również przedsiębiorcą i twórcą startupów, takich jak m.in. Beloud Cretive Agency, Besite, Beprint.pl, Brand Master, Deweloperni.pl. Zasiada w kapitule 50 Kreatywnych Ludzi w biznesie wg BRIEF.

Źródło: Columbus Energy S.A.

www.columbusenergy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764