logo
WIADOMOŚCI

Łukasz Kijek redaktorem naczelnym Next.gazeta.pl

Mateusz Zawiślak  PR 10.08.2018, przeczytano 135 razy
ilustracjastrzałka

1 września br. do zespołu serwisu biznesowo-technologicznego z grupy Gazeta.pl dołączy Łukasz Kijek, doświadczony dziennikarz telewizyjny. Obejmie stanowisko redaktora naczelnego Next.Gazeta.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-kijek-redaktorem-naczelnym-next.gazeta.pl,37548,artykul.html

– Nasze nowe formaty wideo oraz projekty biznesowe zostaną wsparte telewizyjnym doświadczeniem i energią nowego redaktora naczelnego. Łukasz Kijek dołącza do bardzo dobrego zespołu zbudowanego przez Rafała Hirscha i marki Next.Gazeta.pl, która w ciągu 2,5 roku wywalczyła sobie ważne miejsce na rynku serwisów ekonomicznych – mówi Magdalena Biednik, szef biznesu Next.Gazeta.pl.

– Internet to znakomite miejsce do opowiadania o pasjonującym świecie gospodarki, dlatego uznałem, że nadszedł czas na nowe wyzwania i możliwości. Dołączam do zespołu Next.Gazeta.pl, który tworzą znakomici dziennikarze. To gwarantuje wysoką jakość treści i daje możliwości wspólnego tworzenia kreatywnych, ciekawych i praktycznych dla czytelnika informacji – dodaje Łukasz Kijek.

Łukasz Kijek przez 11 lat był związany z Grupą TVN. W TVN24 BIS prowadził programy informacyjne i publicystyczne m.in. „Dzień na świecie”, a w TVN24 prezentował informacje gospodarcze. Pracował także w TVN CNBC, gdzie prowadził m.in. programy o tematyce giełdowej. Wcześniej był związany z Radiem dla Ciebie. Otrzymał nagrodę Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami za program „Szkoła zarabiania”. Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.

Next.Gazeta.pl to serwis biznesowo-technologiczny, w którym można znaleźć Informacje gospodarcze i artykuły o technologicznych nowościach. Jego redakcja pisze o najważniejszych wydarzeniach ekonomicznych i ich kulisach, prezentuje opinie ekspertów i rankingi konsumenckie oraz historie biznesowych sukcesów i porażek, a także tworzy popularny format wideo Next Time. Według badania Gemius/PBI w lipcu br. Next.Gazeta.pl odwiedziło 1,55 mln użytkowników (RU), którzy wykonali w serwisie 7,99 mln odsłon.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Netia: internet i TV z Ligą Mistrzów UEFA do końca roku bez opłat
Netia wprowadza nową ofertę promocyjnych pakietów z szybkim, światłowodowym dostępem do internetu, aż do 900 Mb/s i usługami telewizyjnymi z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA, w rewelacyjnie niskich cenach. Oferty są dostępne zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów.
#Jedziemywpolskę – akcja dziennikarzy WP
Od połowy lipca reporterzy Wirtualnej Polski są w trasie. Przez najbliższe dwa miesiące odwiedzą kilkanaście miejsc w Polsce. W ramach projektu #JedziemyWPolskę powstanie 10 reportaży. Dziennikarze napiszą je również z inicjatywy czytelników, którzy zgłoszą swoje pomysły w serwisie dziejesie.wp.pl.
Spółka Inwestorzy.tv S.A. przejęła większościowy pakiet akcji (97,75%) notowanej na rynku NewConnect spółki Inwestycje.pl S.A. Połączenie obu podmiotów nastąpi do końca 2019 roku. 25% akcji Inwestorzy.tv S.A. należą do Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media – wydawcy m.in. tygodników Wprostoraz Do Rzeczy.
Algorytmy rafinacji informacji uporządkują i przeanalizują dane ukryte w internecie
Internet to potężny zbiór informacji, z którego tylko ok. 10 proc. jest zaindeksowana w wyszukiwarce Google. Do pozostałych starają się dotrzeć badacze z Centrum Rafinacji Informacji, którzy dzięki opracowanej technologii są w stanie zebrać, oczyścić i przeanalizować dane z wielu cyfrowych źródeł. Zebrane informacje pozwalają im nie tylko określić...
Telewizja z energią
Pierwsza w branży energetycznej, usługa sprzedaży prądu wraz z pakietem kanałów telewizyjnych została 1 sierpnia wprowadzona do katalogu Energi Obrót. Dzięki ofercie „Telewizja tam, gdzie Ty” klienci Energi będą mogli zabrać wraz ze swoim smartfonem i oglądać gdzie tylko zechcą 70 kanałów telewizyjnych dostępnych on-line na platformie WP Pilot.
 
wtorek 14.08.2018, 122 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone