logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Kijek redaktorem naczelnym Next.gazeta.pl

  PR 10.08.2018, przeczytano 334 razy
ilustracjastrzałka

1 września br. do zespołu serwisu biznesowo-technologicznego z grupy Gazeta.pl dołączy Łukasz Kijek, doświadczony dziennikarz telewizyjny. Obejmie stanowisko redaktora naczelnego Next.Gazeta.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-kijek-redaktorem-naczelnym-next.gazeta.pl,37548,artykul.html

– Nasze nowe formaty wideo oraz projekty biznesowe zostaną wsparte telewizyjnym doświadczeniem i energią nowego redaktora naczelnego. Łukasz Kijek dołącza do bardzo dobrego zespołu zbudowanego przez Rafała Hirscha i marki Next.Gazeta.pl, która w ciągu 2,5 roku wywalczyła sobie ważne miejsce na rynku serwisów ekonomicznych – mówi Magdalena Biednik, szef biznesu Next.Gazeta.pl.

– Internet to znakomite miejsce do opowiadania o pasjonującym świecie gospodarki, dlatego uznałem, że nadszedł czas na nowe wyzwania i możliwości. Dołączam do zespołu Next.Gazeta.pl, który tworzą znakomici dziennikarze. To gwarantuje wysoką jakość treści i daje możliwości wspólnego tworzenia kreatywnych, ciekawych i praktycznych dla czytelnika informacji – dodaje Łukasz Kijek.

Łukasz Kijek przez 11 lat był związany z Grupą TVN. W TVN24 BIS prowadził programy informacyjne i publicystyczne m.in. „Dzień na świecie”, a w TVN24 prezentował informacje gospodarcze. Pracował także w TVN CNBC, gdzie prowadził m.in. programy o tematyce giełdowej. Wcześniej był związany z Radiem dla Ciebie. Otrzymał nagrodę Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami za program „Szkoła zarabiania”. Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.

Next.Gazeta.pl to serwis biznesowo-technologiczny, w którym można znaleźć Informacje gospodarcze i artykuły o technologicznych nowościach. Jego redakcja pisze o najważniejszych wydarzeniach ekonomicznych i ich kulisach, prezentuje opinie ekspertów i rankingi konsumenckie oraz historie biznesowych sukcesów i porażek, a także tworzy popularny format wideo Next Time. Według badania Gemius/PBI w lipcu br. Next.Gazeta.pl odwiedziło 1,55 mln użytkowników (RU), którzy wykonali w serwisie 7,99 mln odsłon.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: Polacy chętnie oglądają wideo online
Chociaż prawie połowa z nas preferuje tekst jako formę przekazu treści, to aż 88% przyznaje, że ogląda także materiały wideo w Internecie. W swoim najnowszym badaniu PAYBACK postanowił sprawdzić, kiedy Polacy sięgają po takie filmy i jakie tematy najbardziej ich interesują.
Youtube Leaderboard - Oscary 2019
W związku ze zbliżającą się ceremonią rozdania najważniejszych nagród branży filmowej - Oscarów, YouTube przygotował ranking zapowiedzi obrazów nominowanych w kategorii Najlepszy Film. Gdyby to głosy fanów z YouTube miały decydować o zwycięzcy, Oscar trafiłby do twórców filmu Czarna Pantera.
Wrocławska firma Optad360 stawia na rozwój i zamyka kolejny rok z imponującym wynikiem
OptAd360 zamyka rok 2018 z ponad 30 milionami złotych przychodu. To o 13 milionów więcej w porównaniu z rokiem 2017. Jest to znacząca kwota zważywszy na fakt, że wrocławska firma działa na rynku dopiero od trzech lat. Plany na 2019 zakładają kolejne wzrosty oraz wprowadzanie nowych produktów.
Po wielu miesiącach pracy powstała nowa wersja Senuto – kompleksowej platformy do planowania, monitorowania i optymalizacji działań SEO.  W nowej odsłonie dostępna jest dla wszystkich użytkowników systemu od 18 lutego 2019 roku. Korzystający z Senuto mają czas na migrację do nowej wersji Platformy do końca maja.
Netia z usługą TV m.in. dla hoteli
Dowolna technologia dostarczania sygnału, brak ograniczeń w zakresie liczby odbiorników, a także możliwość integracji kanałów z różnych źródeł. Tym m.in. charakteryzuje się nowa usługa Netia TV dla biznesu, skierowana przede wszystkim do hoteli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764