logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Kijek redaktorem naczelnym Next.gazeta.pl

  PR 10.08.2018, przeczytano 348 razy
ilustracjastrzałka

1 września br. do zespołu serwisu biznesowo-technologicznego z grupy Gazeta.pl dołączy Łukasz Kijek, doświadczony dziennikarz telewizyjny. Obejmie stanowisko redaktora naczelnego Next.Gazeta.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-kijek-redaktorem-naczelnym-next.gazeta.pl,37548,artykul.html

– Nasze nowe formaty wideo oraz projekty biznesowe zostaną wsparte telewizyjnym doświadczeniem i energią nowego redaktora naczelnego. Łukasz Kijek dołącza do bardzo dobrego zespołu zbudowanego przez Rafała Hirscha i marki Next.Gazeta.pl, która w ciągu 2,5 roku wywalczyła sobie ważne miejsce na rynku serwisów ekonomicznych – mówi Magdalena Biednik, szef biznesu Next.Gazeta.pl.

– Internet to znakomite miejsce do opowiadania o pasjonującym świecie gospodarki, dlatego uznałem, że nadszedł czas na nowe wyzwania i możliwości. Dołączam do zespołu Next.Gazeta.pl, który tworzą znakomici dziennikarze. To gwarantuje wysoką jakość treści i daje możliwości wspólnego tworzenia kreatywnych, ciekawych i praktycznych dla czytelnika informacji – dodaje Łukasz Kijek.

Łukasz Kijek przez 11 lat był związany z Grupą TVN. W TVN24 BIS prowadził programy informacyjne i publicystyczne m.in. „Dzień na świecie”, a w TVN24 prezentował informacje gospodarcze. Pracował także w TVN CNBC, gdzie prowadził m.in. programy o tematyce giełdowej. Wcześniej był związany z Radiem dla Ciebie. Otrzymał nagrodę Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami za program „Szkoła zarabiania”. Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.

Next.Gazeta.pl to serwis biznesowo-technologiczny, w którym można znaleźć Informacje gospodarcze i artykuły o technologicznych nowościach. Jego redakcja pisze o najważniejszych wydarzeniach ekonomicznych i ich kulisach, prezentuje opinie ekspertów i rankingi konsumenckie oraz historie biznesowych sukcesów i porażek, a także tworzy popularny format wideo Next Time. Według badania Gemius/PBI w lipcu br. Next.Gazeta.pl odwiedziło 1,55 mln użytkowników (RU), którzy wykonali w serwisie 7,99 mln odsłon.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Więzienie za mema? Zaostrzenie art. 212 wstrzymane!
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce w górę
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy poziom od kiedy Meetrics...
Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie
Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764