logo
WIADOMOŚCI

Łukasz Kijek redaktorem naczelnym Next.gazeta.pl

  PR 10.08.2018, przeczytano 323 razy
ilustracjastrzałka

1 września br. do zespołu serwisu biznesowo-technologicznego z grupy Gazeta.pl dołączy Łukasz Kijek, doświadczony dziennikarz telewizyjny. Obejmie stanowisko redaktora naczelnego Next.Gazeta.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-kijek-redaktorem-naczelnym-next.gazeta.pl,37548,artykul.html

– Nasze nowe formaty wideo oraz projekty biznesowe zostaną wsparte telewizyjnym doświadczeniem i energią nowego redaktora naczelnego. Łukasz Kijek dołącza do bardzo dobrego zespołu zbudowanego przez Rafała Hirscha i marki Next.Gazeta.pl, która w ciągu 2,5 roku wywalczyła sobie ważne miejsce na rynku serwisów ekonomicznych – mówi Magdalena Biednik, szef biznesu Next.Gazeta.pl.

– Internet to znakomite miejsce do opowiadania o pasjonującym świecie gospodarki, dlatego uznałem, że nadszedł czas na nowe wyzwania i możliwości. Dołączam do zespołu Next.Gazeta.pl, który tworzą znakomici dziennikarze. To gwarantuje wysoką jakość treści i daje możliwości wspólnego tworzenia kreatywnych, ciekawych i praktycznych dla czytelnika informacji – dodaje Łukasz Kijek.

Łukasz Kijek przez 11 lat był związany z Grupą TVN. W TVN24 BIS prowadził programy informacyjne i publicystyczne m.in. „Dzień na świecie”, a w TVN24 prezentował informacje gospodarcze. Pracował także w TVN CNBC, gdzie prowadził m.in. programy o tematyce giełdowej. Wcześniej był związany z Radiem dla Ciebie. Otrzymał nagrodę Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami za program „Szkoła zarabiania”. Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.

Next.Gazeta.pl to serwis biznesowo-technologiczny, w którym można znaleźć Informacje gospodarcze i artykuły o technologicznych nowościach. Jego redakcja pisze o najważniejszych wydarzeniach ekonomicznych i ich kulisach, prezentuje opinie ekspertów i rankingi konsumenckie oraz historie biznesowych sukcesów i porażek, a także tworzy popularny format wideo Next Time. Według badania Gemius/PBI w lipcu br. Next.Gazeta.pl odwiedziło 1,55 mln użytkowników (RU), którzy wykonali w serwisie 7,99 mln odsłon.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Lista laureatów Youtube Rewind 2018
Jak co roku prezentujemy YouTube Rewind, zestawienie najpopularniejszych wideo oraz teledysków w Polsce i na świecie od twórców, których najchętniej oglądaliście na naszej platformie.
Nowy serwis internetowy „Dzień Dobry TVN”
Najpopularniejszy program śniadaniowy uruchomił nowy serwis lifestylowy! Wystartowała całkowicie nowa strona dziendobry.tvn.pl, na której użytkownicy będą mogli znaleźć praktyczne porady, ciekawostki z życia gwiazd, przepisy na pyszne dania, a także najnowsze trendy ze świata mody i rozrywki.
Magazyn „Czarna księga PiS” od 6 grudnia br. w sprzedaży
Artykuły z dwóch części „Czarnej księgi rządów PiS” – raportu „Gazety Wyborczej” podsumowującego ostatnie trzy lata – zostały zaktualizowane i zebrane w formie magazynu. Wydanie będzie dostępne w samodzielnej sprzedaży od czwartku, 6 grudnia br.
Badanie: Polacy o podcastach [INFOGRAFIKA]
Co piąty polski internauta w wieku 19-49 deklaruje, że słucha podcastów, co oznacza, że użytkownicy podcastów to w Polsce kilka milionów osób - wynika z pierwszego badania tego zjawiska przez Nielsen na zlecenie Storytel.
Telewizja Hybrydowa Legii Warszawa, to pierwszy tego typu projekt w Polsce. Od 7 grudnia stołeczny klub będzie emitował swoje materiały video na platformie hybrydowej cyfrowej telewizji naziemnej. W nowym serwisiepojawią się  transmisje na żywo oraz inne interaktywne treści warszawskiego klubu.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone