logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Majewski w jury konkursu IAB Mixx Awards 2021

  PR 23.07.2021, przeczytano 597 razy
ilustracja

Łukasz Majewski, head of PR & communications w VMLY&R Poland, zasiada w jury piętnastej edycji IAB MIXX Awards. To konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-majewski-w-jury-konkursu-iab-mixx-awards-2021,392387,artykul.html

IAB MIXX Awards to jedyny w Polsce konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość. Jury analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Jury ocenia nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. Zwycięskie projekty to te, które najefektywniej zachęcają do interakcji z marką, prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.

Kampanie reklamowe mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów oraz reklamodawcy, niezależnie od wielkości czy budżetu wydanego na projekt. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zrealizowanie projektu wykorzystującego co najmniej jeden kanał digital.

Zwycięzców konkursu wybierze jury – wybitni eksperci branży – przedstawiciele agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach, a także reprezentanci marketerów.

Zgłoszenia można przesyłać do 31 sierpnia 2021 roku. Zwycięzców poznamy pod koniec listopada br.

Tradycja IAB MIXX Awards sięga 2005 roku, kiedy to konkurs po raz pierwszy został zorganizowany przez amerykański oddział IAB. Od tamtej pory z powodzeniem jest rozwijany w wielu krajach świata i stał się jednym z najważniejszych wydarzeń w branży interaktywnej. Polska edycja tego międzynarodowego konkursu odbywa się od 2007 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja IAB MIXX Awards w Europie.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najbardziej kreatywne kampanie rekrutacyjne – kolejna edycja „Liderów Rekrutacji”
Poszukiwanie i pozyskiwanie talentów na rynku pracy w wielu branżach nie należy do najłatwiejszych. Aby wyróżnić się na tle konkurencji, część firm stawia na nieszablonowe i kreatywne kampanie rekrutacyjne, często wykorzystując do tego szerokie możliwości, jakie dają media społecznościowe oraz marketing internetowy. Wyróżniające się, nieszablonowe rekrutacje mogą zostać...
Konkurs na film reklamowy Wedla
Wedel, producent czekolady, obchodzi w tym roku swoje 170-lecie. Z tej okazji zaprasza młodych twórców do przygotowania reklamy swojej marki. Na autorów trzech najlepszych materiałów wideo czekają nagrody pieniężne. Prace można zgłaszać do 7 listopada.
Ogłoszono zwycięzców konkursu DesignEuropa Awards i zdobywcę nagrody za całokształt osiągnięć. Do finału zakwalifikowano osiem wyselekcjonowanych projektów reprezentujących najlepszy europejski wzór przemysłowy i produktowy. Zdobywcą nagrody za całokształt osiągnięć jest André Ricard, znany z zaprojektowania pochodni na Igrzyska Olimpijskie w...
Są już zwycięzcy pierwszej edycji PR Wings
Znamy zwycięzców pierwszej edycji PR Wings - nowego konkursu w branży public relations. Na uroczystej gali podczas Kongresu Profesjonalistów w Rzeszowie 16 września wręczono statuetki zwycięzcom w 12 kategoriach, 25 wyróżnień oraz jedną Nagrodę Specjalną od społeczności Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR) - Organizatora konkursu. Także po raz pierwszy została...
Publicon z czterema wygranymi w konkursie PR Wings
Wrocławska agencja w nowym konkursie dla branży public relations wygrała z aż trzema projektami. Na oficjalnej gali podczas Kongresu Profesjonalistów w Rzeszowie 16 września zostały rozdane statuetki. Łącznie przyznano nagrody w 12 kategoriach, 25 wyróżnień i Nagrodę Specjalną od społeczności Stowarzyszenia Agencji Public Relations, czyli organizatora konkursu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764