logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Malec dyrektorem IT w Gremi Media

  PR 07.01.2024, przeczytano 840 razy
ilustracja

Z początkiem stycznia do zespołu Gremi Media dołączył Łukasz Malec. Na stanowisku dyrektora IT będzie odpowiedzialny m.in. za koordynację pracy działów deweloperów i infrastruktury, aby efektywnie wspierać rozwój firmy w obszarze technologii informatycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-malec-dyrektorem-it-w-gremi-media,402654,artykul.html

– Jest mi niezwykle miło, że dołączyłem do zespołu Gremi Media. Widząc ogromny potencjał jakim dysponuje wydawnictwo, mnogość ciekawych projektów rozwojowych, szczególnie w zakresie technologii promowania wartościowych treści, zdecydowałem, że chciałbym być częścią tego projektu i dołączę do zespołu – mówi Łukasz Malec.

Łukasz Malec ma 25 letnie doświadczenie programistyczne, graficzne oraz zarządcze, które zdobywał jako dyrektor kilkudziesięcioosobowego zespołu deweloperskiego w portalu Interia.

– Cieszymy się ze Łukasz wzmocni nasz zespól. W roku 2023 grupa Gremi Media przekraczała kolejne rekordowe wyniki popularności, docierając do ponad 7 milionów polskich internautów. Jesteśmy przekonani, że obecność Łukasza będzie istotnym wsparciem dla zaplanowanych na 2024 rok projektów rozwojowych naszej grupy – komentuje Radek Kucko, członek zarządu Gremi Media SA.

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, a także serwisy internetowe (z których korzysta 7,1 miliona realnych użytkowników, Gemius Mediapanel, grudzień 2023), tj. rp.pl, parkiet.com, historia.uwazamrze.pl, oraz serwisy branżowe, m.in. regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, edukacja.rp.pl, pieniądze.rp.pl, logistyka.rp.pl, kobieta.rp.pl czy klimat.rp.pl. Ponadto Gremi Media posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

Źródło: Gremi Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wzmocnienie działu reklamy BBP
Grupa mediowa Bonnier Business Polska konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku mediów biznesowych, czego dowodem jest kolejny strategiczny transfer.
Nowa szefowa marketingu VeloBanku
5 maja Agnieszka Rzepkowska objęła stanowisko dyrektorki departamentu marketingu VeloBanku. Będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in. realizacją strategii marketingowej, zakupem mediów i działaniami digitalowymi. Raportuje bezpośrednio do Katarzyny Meissner, dyrektor zarządzającej Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski w VML
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski dołączyli do działu Client Engagement w VML, oboje na stanowisku Account Director. 
Agencja Chapter1 rozbudowuje dział kreacji
Magdalena Mihilewicz dołącza do działu kreacji poznańskiej agencji strategiczno kreatywnej Chapter1, gdzie obejmie stanowisko Graphic&Motion Designer.
Maciej Krawczyk wraca do Publicis Groupe
Maciej Krawczyk, po kilkuletniej przerwie, wrócił do Publicis Groupe i objął stanowisko Head of Business Integration w agencji analityczno-wdrożeniowej YOTTA. Jego rola łączy zarządzanie zespołem Business Integration z nadzorem nad parkiem narzędziowym w Publicis Groupe. Zadaniem Macieja będzie wspieranie agencji Publicis Groupe w rozwoju biznesu w obszarze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764