logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Ostrowski w szeregach Tailor&Baker

   12.11.2010, przeczytano 3015 razy
ilustracjastrzałka

Łukasz Ostrowski od listopada obejmie stanowisko Head of DTP & Production House w agencji Tailor&Baker. Będzie odpowiedzialny za wszystkie tematy związane z produkcją i poligrafią, wdrażanie nowych rozwiązań oraz produkcje nietypowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-ostrowski-w-szeregach-tailorandbaker,11564,artykul.html

Absolwent Wyższej Szkoły Menedżerskiej SIG, kierunek zarządzanie i marketing. Z poligrafią reklamową związany od 13 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w drukarni Daewoo-AutoGraf oraz Euro RSCG 4D. Następnie był szefem Dream Studio, które świadczyło usługi produkcyjne i DTP dla całej grupy Euro RSCG. Ostatnie trzy lata spędził w agencji eventowej Prowokator, gdzie także odpowiadał za DTP i produkcję.

Współpracował z takimi Klientami jak Daewoo, Polkomtel, PKO BP, Peugeot, Heyah, Era, Mercedes Benz Polska czy PZU S.A.

Prywatnie miłośnik sportu, w szczególności piłki nożnej i siatkówki. Prezes Zarządu Stowarzyszenia „Grupa 1916” (wolontariat), które od niedawna zarządza II-ligową sekcją siatkówki Legii Warszawa.

Źródło: Tailor&Baker


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764