logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Penkala dołącza do zespołu Brother Polska

  PR 04.08.2022, przeczytano 595 razy

Z końcem lipca 2022 r. polski zespół Brother powiększył się o nowego Account Managera – Łukasza Penkala.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-penkala-dolacza-do-zespolu-brother-polska,396806,artykul.html

Łukasz Penkala będzie pomagał w rozwoju działalności firmy na polskim rynku w zakresie rozwiązań dedykowanych do druku etykiet oraz paragonów – modeli z serii PJ, RJ, TJ i TD. Wiąże się to z odpowiedzialnością za klientów końcowych głównie z sektorów takich jak handel detaliczny, transport i logistyka oraz produkcja.

Nowy Account Manager w firmie Brother Polska posiada 8-letnie doświadczenie w branży Auto-ID. Poprzednio pracował w firmie SKK S.A., która specjalizuje się w automatyzacji procesów w logistyce i produkcji. Łukasz Penkala był odpowiedzialny za największych klientów w zakresie etykiet samoprzylepnych oraz drukarek oznaczeń, co z pewnością teraz wykorzysta w pracy z nowym zespołem.

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Media Ready (Group One) przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii telewizyjnej i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.
Filip Gapiński dołącza do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko Lead Creative Strategist.
Agencje mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.
Krakowska agencja 360, WEC Communication jest odpowiedzialna za promocję ADATA i XPG w Polsce. Od stycznia 2023 roku poszerzyła zakres obsługi dla tajwańskiego producenta z zakresu Public Relations.
Petal Ads (wcześniej HUAWEI Ads), wiodący w branży ekosystem reklamy mobilnej, został członkiem Mobile Marketing Association (MMA) w Europie. Tym samym dołącza do prestiżowego grona złożonego z ponad 800 organizacji – przedstawicieli środowiska Marketing Technology (MarTech), firm medialnych i marketingowych. Platforma potwierdza tym samym aspiracje do bycia kluczowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764