logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Piszczek nawiązał współpracę z marką Recman

  PR 23.07.2024, przeczytano 724 razy
ilustracja

W ostatnim czasie szerokim echem odbiła się informacja o powrocie Łukasza Piszczka do Borussi Dortmund w roli asystenta trenera Nuriego Sahina. To wielkie wyróżnienie dla byłego obrońcy, który spędził w tym klubie wiele lat swojej zawodowej kariery. Teraz, jako członek sztabu szkoleniowego, będzie mógł dzielić się bogatym doświadczeniem i wiedzą z młodszymi zawodnikami, kontynuując piłkarską podróż na zupełnie nowym poziomie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-piszczek-nawiazal-wspolprace-z-marka-recman,405092,artykul.html

Przed rozpoczęciem EURO 2024 Łukasz Piszczek podjął współpracę z marką modową Recman, w ramach której został twarzą kampanii. Piłkarz wziął udział w wizerunkowej sesji zdjęciowej, kampanii reklamowej w social mediach i outdoor. Jako ekspert TVP Sport Łukasz Piszczek wystąpił w stylizacjach marki na Mistrzostwach Euro 2024 komentując mecze Reprezentacji Polski.

Jesteśmy przekonani, że osobowość i styl Łukasza Piszczka doskonale podkreśla wartości, którymi kierujemy się w tworzeniu naszych kolekcji. Wspólna kampania skupia się na profesjonalizmie, jakości i doskonałości, czyli wartościach, które łączą Łukasza Piszczka z Recman oraz są kluczowe w strategii marki - powiedziała Anna Olbryś, Dyrektor Kreatywna marki Recman.

ilustracjastrzałka

Recman od lat wspiera polskich sportowców. Dyscypliną, z którą marka ma najwięcej wspólnego jest tenis. Recman od 2011 konsekwentnie inwestuje w promocję tego sportu w Polsce będąc m.in. Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w Tenisie oraz wspierając liczne inicjatywy tenisowe, w tym m.in. Akademię Tenisa dla najmłodszych na Podlasiu. Ambasadorem marki jest m.in. triumfator turniejów wielkoszlemowych w grze podwójnej – Łukasz Kubot. Recman wspiera również kluby sportowe, m.in. obecnego Mistrza Polskiej Ligi Koszykówki Trefl Sopot oraz lokalny klub siatkarski Ślepsk Malow Suwałki.

Źródło: Recman

Dodatkowe informacje:

Recman to polska marka oferująca ponadczasową odzież, obuwie i akcesoria dla mężczyzn. Flagowym wyrobem Recman są garnitury oraz marynarki projektowane w Polsce z najwyższej jakości materiałów. Asortyment zawiera również m.in. koszule, spodnie, kurtki, płaszcze, swetry i bluzy, bieliznę, obuwie oraz stylowe akcesoria. Koncepcja marki narodziła się w 1986 roku, kiedy powstał rodzinny zakład krawiecki specjalizujący się w szyciu odzieży męskiej. Dynamiczny rozwój firmy spowodował, że obecnie zespół liczy kilkuset doświadczonych ekspertów. Od 2011 roku Recman wspiera rozwój tenisa w Polsce i jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w tenisie, a jednym z ambasadorów marki jest triumfator turniejów wielkoszlemowych w grze podwójnej, Łukasz Kubot. Odzież i akcesoria sygnowane logo Recman dostępne są w kilkudziesięciu salonach firmowych na terenie całej Polski oraz w sklepie internetowym www.Recman.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764