logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Plona chief technology officerem w Cube Group

  PR 08.12.2022, przeczytano 400 razy
ilustracja

Łukasz Plona objął stanowisko chief technology officera w Cube Group. Będzie odpowiedzialny za rozwój realizowanych w agencji projektów technologiczno-analitycznych oraz wprowadzanie innowacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-plona-chief-technology-officerem-w-cube-group,398280,artykul.html

Nowy CTO będzie rozbudowywał obecną strategię technologiczną firmy i rozwijał Zespoły odpowiedzialne za realizację dla klientów dedykowanych systemów łączących dane i wspomagających działania marketingowe i sprzedażowe online i offline, własnych platform zarządzania danymi (CDP), rozwiązań opartych o machine learning oraz nowych technologii mierzenia i analizowania kampanii reklamowych. Będzie bezpośrednio raportował do zarządu.

- Marketing oparty o dane to dziś najważniejszy element efektywnej sprzedaży, a dla naszych Klientów to podstawa budująca ogromną przewagę nad konkurencją. Dlatego od kilku lat stawiamy w Cube Group na rozwój narzędzi technologicznych i analitycznych. Budujemy własne narzędzia i korzystamy z najnowszych rozwiązań na rynku. Łukasz od ponad 10 lat doradza największym markom w Polsce jak budować strategie marketingowe w oparciu o dane i rozumie dzisiejsze potrzeby marketerów, że rozwój firm jest możliwy tylko dzięki skutecznemu zarządzaniu danymi i budowaniu data-driven company. To nas łączy i dajemy Łukaszowi szerokie pole do działania, przekazując zarządzanie kilkudziesięcioosobowym teamem doświadczonych specjalistów. Cieszę się, że Łukasz wraca do Cube Group, gdzie zaczynał swoją bogatą karierę, już w nowej roli, by wdrażać u naszych klientów innowacyjne projekty – mówi Andrzej Cudny, prezes Cube Group.

Łukasz Plona ma doświadczenie zarówno w działaniach operacyjnych dla klientów, jak i zarządzaniu zespołami. W ostatnim czasie był odpowiedzialny za rozwój platformy do zarządzania danymi, poszerzanie umiejętności programistycznych oraz integrowanie usług data-driven. Karierę rozpoczynał w Cube Group w dziale SEM, gdzie został Team Leaderem. Kolejne lata spędził w Value Media na stanowiskach m.in. Head of SEM i Innovation and Technology Directora. Przez ostatnie 5 lat pełnił rolę Innovation and Technology Directora w K2 Precise.

- Powrót do Cube Group to dla mnie wyjątkowe wyzwanie – tu stawiałem pierwsze kroki w digitalu i bardzo się cieszę, że nasze drogi znów się skrzyżowały. Cube Group jest agencją, która rozumie wyzwania dzisiejszego rynku i od kilku lat dynamicznie rozwija się w obszarze technologii. Będę wspierał ten rozwój moją wiedzą i doświadczeniem, by klienci agencji mogli szybciej i skuteczniej osiągać swoje cele, a przy okazji wprowadzali w swoich firmach innowacyjne rozwiązania technologiczne i nowe modele biznesowe. Cube Group daje duże możliwości rozwoju, bo w swoim portfolio mamy cały przekrój działów produktowych od SEM, Paid Social i SEO, przez strategię, CRM, content, kreację afiliację i analitykę, po programmatic i marketplace – podkreśla Łukasz Plona.

Plona to nie jedyne wzmocnienie Cube Group w ostatnich tygodniach. W listopadzie do agencji dołączył Krzysztof Trzewiczek, który objął nowo utworzone stanowisko Head of Development.

Źródło: Cube Group

www.cubegroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764