logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Plona chief technology officerem w Cube Group

  PR 08.12.2022, przeczytano 753 razy
ilustracja

Łukasz Plona objął stanowisko chief technology officera w Cube Group. Będzie odpowiedzialny za rozwój realizowanych w agencji projektów technologiczno-analitycznych oraz wprowadzanie innowacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-plona-chief-technology-officerem-w-cube-group,398280,artykul.html

Nowy CTO będzie rozbudowywał obecną strategię technologiczną firmy i rozwijał Zespoły odpowiedzialne za realizację dla klientów dedykowanych systemów łączących dane i wspomagających działania marketingowe i sprzedażowe online i offline, własnych platform zarządzania danymi (CDP), rozwiązań opartych o machine learning oraz nowych technologii mierzenia i analizowania kampanii reklamowych. Będzie bezpośrednio raportował do zarządu.

- Marketing oparty o dane to dziś najważniejszy element efektywnej sprzedaży, a dla naszych Klientów to podstawa budująca ogromną przewagę nad konkurencją. Dlatego od kilku lat stawiamy w Cube Group na rozwój narzędzi technologicznych i analitycznych. Budujemy własne narzędzia i korzystamy z najnowszych rozwiązań na rynku. Łukasz od ponad 10 lat doradza największym markom w Polsce jak budować strategie marketingowe w oparciu o dane i rozumie dzisiejsze potrzeby marketerów, że rozwój firm jest możliwy tylko dzięki skutecznemu zarządzaniu danymi i budowaniu data-driven company. To nas łączy i dajemy Łukaszowi szerokie pole do działania, przekazując zarządzanie kilkudziesięcioosobowym teamem doświadczonych specjalistów. Cieszę się, że Łukasz wraca do Cube Group, gdzie zaczynał swoją bogatą karierę, już w nowej roli, by wdrażać u naszych klientów innowacyjne projekty – mówi Andrzej Cudny, prezes Cube Group.

Łukasz Plona ma doświadczenie zarówno w działaniach operacyjnych dla klientów, jak i zarządzaniu zespołami. W ostatnim czasie był odpowiedzialny za rozwój platformy do zarządzania danymi, poszerzanie umiejętności programistycznych oraz integrowanie usług data-driven. Karierę rozpoczynał w Cube Group w dziale SEM, gdzie został Team Leaderem. Kolejne lata spędził w Value Media na stanowiskach m.in. Head of SEM i Innovation and Technology Directora. Przez ostatnie 5 lat pełnił rolę Innovation and Technology Directora w K2 Precise.

- Powrót do Cube Group to dla mnie wyjątkowe wyzwanie – tu stawiałem pierwsze kroki w digitalu i bardzo się cieszę, że nasze drogi znów się skrzyżowały. Cube Group jest agencją, która rozumie wyzwania dzisiejszego rynku i od kilku lat dynamicznie rozwija się w obszarze technologii. Będę wspierał ten rozwój moją wiedzą i doświadczeniem, by klienci agencji mogli szybciej i skuteczniej osiągać swoje cele, a przy okazji wprowadzali w swoich firmach innowacyjne rozwiązania technologiczne i nowe modele biznesowe. Cube Group daje duże możliwości rozwoju, bo w swoim portfolio mamy cały przekrój działów produktowych od SEM, Paid Social i SEO, przez strategię, CRM, content, kreację afiliację i analitykę, po programmatic i marketplace – podkreśla Łukasz Plona.

Plona to nie jedyne wzmocnienie Cube Group w ostatnich tygodniach. W listopadzie do agencji dołączył Krzysztof Trzewiczek, który objął nowo utworzone stanowisko Head of Development.

Źródło: Cube Group

www.cubegroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764