logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Pytlewski obejmuje stanowisko w agencji YOTTA

  PR 23.04.2025, przeczytano 298 razy
ilustracja

Łukasz Pytlewski objął strategiczną rolę w agencji analityczno - wdrożeniowej YOTTA, należącej do Publicis Groupe. Jego zadaniem jest kierowanie projektami analitycznymi, które wspierają decyzje biznesowe klientów, rozwijają zarządzanie danymi i pomagają optymalizować strategie marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-pytlewski-obejmuje-stanowisko-w-agencji-yotta,408508,artykul.html

Zespół Data Analytics w YOTTA posiada unikatowe na rynku kompetencje w zakresie analityki biznesowej oraz wdrażania produktów, które wspierają klientów Publicis Groupe w planowaniu działań marketingowych. Do moich głównych obowiązków należy utrzymanie wysokiego tempa rozwoju usług opartych na zaawansowanej analityce danych” - mówi Łukasz Pytlewski.

Kluczowym obszarem rozwoju oferty agencji YOTTA jest Marketing Mix Modelling (MMM) z naciskiem na automatyzację procesów, co pozwala dostarczać szybsze i bardziej dostępne rekomendacje. Ważnym elementem strategii jest także wykorzystanie generative AI, która czyni analitykę przystępniejszą dla klientów i zespołów agencji należących do Publicis Groupe.

Zamierzam skoncentrować się na wzmacnianiu zespołu w obszarze MMM, odpowiadając na rosnące w tym obszarze zapotrzebowanie klientów, którzy chcą podejmować decyzje w oparciu od dane. Wdrażając automatyzację i integrując zaawansowane narzędzia z AI, chcemy sprawić, że analityka stanie się bardziej efektywna i dostępna dla marketerów” - dodaje Pytlewski.

Łukasz Pytlewski będzie raportował do Anny Sakowicz, General Manager YOTTA, Chief Data & Analytics Officera Publicis Groupe. Nowy szef zespołu Data Analytics YOTTA ma ponad 20-letnie doświadczenie w rozwijaniu i wdrażaniu produktów analitycznych i technologicznych, a także tworzeniu procesów zarządzania danymi.
W swojej karierze koordynował projekty analityczne dla największych marketerów takich jak IKEA, Leroy Merlin, Kompania Piwowarska, Danone, Procter & Gamble. Specjalizuje się w modelowaniu atrybucji, analityce predyktywnej oraz tworzeniu innowacyjnych rozwiązań mediowych opartych na danych, a ostatnio odpowiadał również za rozwój produktów analitycznych bazujących na danych geolokalizacyjnych.

W YOTTA, poza obszarem analitycznym, na równi skupiamy się na projektach badawczych i technologicznych, w tym wdrożeniach z zakresu AdTech i MarTech, które przynoszą realny wpływ na zwiększanie efektywności, a tym samym wzrost biznesu Klientów. Dołączenie Łukasza do agencji wzmocniło nasz zespół, otwierając nowe perspektywy rozwoju i innowacji w odpowiedzi na wyzwania biznesowe Klientów” - podsumowuje Anna Sakowicz.

Źródło: YOTTA

Dodatkowe informacje:

YOTTA to agencja doradczo-wdrożeniowa działająca w obszarze danych i technologii, która specjalizuje się w projektach analitycznych, badawczych i technologicznych. Agencja jest częścią Publicis Groupe, a swoje doświadczenie opiera na wieloletniej współpracy z klientami agencji mediowych, kreatywnych, performence’owych, commerce’owych, influencerskich i PRowych. Zespół YOTTA to zarówno doświadczeni konsultanci, doradcy klienta, jak i eksperci dziedzinowi, którzy potrafią patrzeć na biznes z tych wszystkich perspektyw, łączyć je i potęgować wiedzę z nich płynącą. Takie podejście do usług i kompetencji pozwala na lepsze zrozumienie ludzkich zachowań oraz wdrażanie adekwatnych rozwiązań technologicznych, które mają realny wpływ na wzrost biznesu Klientów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wzmocnienie działu reklamy BBP
Grupa mediowa Bonnier Business Polska konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku mediów biznesowych, czego dowodem jest kolejny strategiczny transfer.
Nowa szefowa marketingu VeloBanku
5 maja Agnieszka Rzepkowska objęła stanowisko dyrektorki departamentu marketingu VeloBanku. Będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in. realizacją strategii marketingowej, zakupem mediów i działaniami digitalowymi. Raportuje bezpośrednio do Katarzyny Meissner, dyrektor zarządzającej Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski w VML
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski dołączyli do działu Client Engagement w VML, oboje na stanowisku Account Director. 
Agencja Chapter1 rozbudowuje dział kreacji
Magdalena Mihilewicz dołącza do działu kreacji poznańskiej agencji strategiczno kreatywnej Chapter1, gdzie obejmie stanowisko Graphic&Motion Designer.
Maciej Krawczyk wraca do Publicis Groupe
Maciej Krawczyk, po kilkuletniej przerwie, wrócił do Publicis Groupe i objął stanowisko Head of Business Integration w agencji analityczno-wdrożeniowej YOTTA. Jego rola łączy zarządzanie zespołem Business Integration z nadzorem nad parkiem narzędziowym w Publicis Groupe. Zadaniem Macieja będzie wspieranie agencji Publicis Groupe w rozwoju biznesu w obszarze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764