logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Skawiński Dyrektorem Departamentu Advertising Product & Platforms w RASP

  PR 24.04.2023, przeczytano 269 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem maja br. Łukasz Skawiński obejmie stanowisko Dyrektora Departamentu Advertising Product & Platforms, odpowiedzialnego za całe portfolio produktów reklamowych Ringier Axel Springer Polska. Łukasz Skawiński pozostaje również odpowiedzialny za obszar sprzedaży programatycznej w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska, którym zarządza od 2019 roku. Martin Svarc, dotychczas prowadzący zespół Advertising Product & Platforms, rozstaje się z firmą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-skawinski-dyrektorem-departamentu-advertising-product-and-platforms-w-rasp,399739,artykul.html

Na stanowisku Dyrektora Departamentu Advertising Product & Platforms, Łukasz Skawiński wspólnie z zespołem, będzie odpowiedzialny za kreowanie rozwiązań reklamowych odpowiadających na potrzeby Klientów oraz budowanie portfolio produktowego Ringier Axel Springer Polska - od idei, poprzez realizację, aż po wejście rozwiązań na rynek. 

Jestem przekonany, że objęcie przez Łukasza Skawińskiego pozycji lidera departamentu Advertising Product & Platforms pozwoli nam kreować najlepsze produkty reklamowe, skutecznie odpowiadające na potrzeby naszych Klientów – mówi Jovan Protić, COO i członek zarządu Ringier Axel Springer Polska

Klienci doceniają partnerów, którzy dostarczają im rozwiązania odpowiadające na ich potrzeby i wyzwania. Aby efektywnie realizować tak zdefiniowane cele, dobrze jest połączyć wiedzę płynącą z rynku z kreatywnością i ekspertyzą technologiczną. Łukasz Skawiński wspaniale łączy te elementy, dlatego bardzo cieszę się, że przyjął propozycję poprowadzenia zespołu Advertising Product & Platforms, jednocześnie pozostając odpowiedzialnym za dział sprzedaży programatycznej. Serdecznie gratuluję Łukaszowi nowej funkcji. Jestem przekonany, że nasi Klienci docenią korzyści płynące z tej synergii – mówi Mariusz Wąsiński, CSO Ringier Axel Springer Polska

Advertising Product & Platforms to cross-zespołowy departament, składający się z ekspertów i ekspertek w obszarze tworzenia produktów reklamowych oraz wybranych członków i członkiń działów Ad&Data, Business Intelligence, Komunikacji Marketingowej oraz Komunikacji Korporacyjnej. 

Łukasz Skawiński dołączył do Ringier Axel Springer Polska w 2017 roku obejmując pozycję Programmatic Sales Managera. W tym czasie stopniowo powiększał zakres swoich odpowiedzialności, aby w 2019 roku objąć stanowisko Dyrektora Departamentu Programmatic w strukturach Biura Reklamy RASP. W przeciągu sześciu lat, współpracując blisko zarówno z zespołami sprzedażowymi, jak również zespołami produktowymi, rozwijał z sukcesami, wraz z zespołem, obszar sprzedaży programatycznej w RASP. Łukasz z branżą digital jest związany od ponad 15 lat. Od blisko 10 lat na polskim rynku rozwija i popularyzuje obszar programmatic. Tworzył pierwszą sieć reklamy programatycznej w firmie Adexon oraz rozwijał platformę DSP w firmie HCore.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Motowizja poszerza zasięgi
Na tę informację czekało wielu kibiców. Telewizja motoryzacyjna Motowizja dołączyła do oferty Polsat Box, Polsat Box Go oraz Netii. Od 1 grudnia br. wchodzi w skład pakietu L telewizji satelitarnej i kablowej IPTV oraz pakietu Bogatego telewizji internetowej z dekoderem Polsat Box, pakietu Polsat Box Go Sport w ofercie serwisu streamingowego Polsat Box Go, a także pakietu L...
Burza medialna wokół odejścia Stanowskiego z Kanału Sportowego
Decyzją o odejściu z Kanału Sportowego i utworzeniem nowego programu – Kanału Zero, Krzysztof Stanowski ściągnął na siebie uwagę mediów i internautów. Jak wynika z najnowszej analizy PSMM Monitoring & More decyzja i powody rezygnacji Stanowskiego były szeroko komentowane w przestrzeni medialnej. W niespełna dwa miesiące dyskusja wygenerowała blisko 300 tys....
Coraz więcej osób w Polsce płaci za dostęp do treści wideo w internecie. Przy stale powiększającej się ofercie serwisów, współdzielenie kont i opłat stało się siecią skomplikowanych zależności. Zdecydowana większość użytkowników płatnej telewizji nie rozważa rezygnacji z tej usługi. Telewizja pomimo spadków oglądalności to wciąż...
„Dating Naked – Nagi raj” – reality show w MTV Polska
MTV Polska zaprasza widzów w podróż do rozgrzanej do czerwoności rajskiej Tajlandii! Już w tym tygodniu na kanale stacji zadebiutuje „Dating Naked – Nagi raj”. To 11-odcinkowe randkowe reality show, w którym dwoje uczestników odkrywa dosłownie wszystkie karty, aby odnaleźć miłość. Premierowe dwa odcinki już w najbliższy czwartek 30 listopada o 23:00 w MTV Polska....
9. edycja Festiwalu Matematyki od „Wyborczej”
W sobotę 2 grudnia br. w siedzibie Agory i Wyborczej w Warszawie (przy ulicy Czerskiej 8/10) będzie miało miejsce wyjątkowe wydarzenie dla dzieci, rodziców i nauczycieli. Odbędą się różnorodne warsztaty, które wprowadzą uczestników w fascynujący świat matematyki. 9. “Festiwal Matematyki” to święto logicznego myślenia, kreatywnego rozwiązywania łamigłówek, zabawy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764