logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Szelecki dyrektorem operacyjnym R4S Consulting

  PR 10.08.2020, przeczytano 1075 razy
ilustracja

Do agencji R4S Consulting od sierpnia dołączył Łukasz Szelecki. Objął nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego. Szelecki będzie m.in. zarządzać pracą zespołów Public Relations i Public Affairs oraz nadzorować tworzenie planów komunikacyjnych oraz strategii dla klientów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-szelecki-dyrektorem-operacyjnym-r4s-consulting,388054,artykul.html

Łukasz Szelecki ostatnio pracował w agencji Flywheel, gdzie zarządzał pracami zespołu ICT. Wcześniej przez kilkanaście lat pracował w mediach. Był reporterem politycznym Radia TOK FM, reporterem i prezenterem Polsat News, gdzie m.in. przygotowywał materiały do „Wydarzeń” oraz prowadził program „Co do minuty”. W latach 2016-2019 Szelecki był związany z Ringier Axel Springer Polska. Kierował m.in. pracą reporterów i wydawców wideo, a także był prezenterem programów informacyjnych Onetu. Był też rzecznikiem prasowym Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, w którym kierował również pracami gabinetu politycznego.

- Bardzo cieszymy się z tego, że Łukasz do nas dołączył. Jego doświadczenia zawodowe bez wątpienia wzbogacą pracę naszej dynamicznie rozwijającej się agencji. Przyjście Łukasza to kolejny etap rozbudowy struktury firmy i jej zarządu – mówi Adam Hofman, partner i współwłaściciel R4S.

Źródło: R4S Consulting

www.r4s.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764