logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Szelecki dyrektorem operacyjnym R4S Consulting

  PR 10.08.2020, przeczytano 429 razy
ilustracja

Do agencji R4S Consulting od sierpnia dołączył Łukasz Szelecki. Objął nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego. Szelecki będzie m.in. zarządzać pracą zespołów Public Relations i Public Affairs oraz nadzorować tworzenie planów komunikacyjnych oraz strategii dla klientów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-szelecki-dyrektorem-operacyjnym-r4s-consulting,388054,artykul.html

Łukasz Szelecki ostatnio pracował w agencji Flywheel, gdzie zarządzał pracami zespołu ICT. Wcześniej przez kilkanaście lat pracował w mediach. Był reporterem politycznym Radia TOK FM, reporterem i prezenterem Polsat News, gdzie m.in. przygotowywał materiały do „Wydarzeń” oraz prowadził program „Co do minuty”. W latach 2016-2019 Szelecki był związany z Ringier Axel Springer Polska. Kierował m.in. pracą reporterów i wydawców wideo, a także był prezenterem programów informacyjnych Onetu. Był też rzecznikiem prasowym Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, w którym kierował również pracami gabinetu politycznego.

- Bardzo cieszymy się z tego, że Łukasz do nas dołączył. Jego doświadczenia zawodowe bez wątpienia wzbogacą pracę naszej dynamicznie rozwijającej się agencji. Przyjście Łukasza to kolejny etap rozbudowy struktury firmy i jej zarządu – mówi Adam Hofman, partner i współwłaściciel R4S.

Źródło: R4S Consulting

www.r4s.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pod koniec sierpnia br. Good One PR rozpoczęła współpracę z Fundacją Kultury bez Barier. Agencja odpowiada za biuro prasowe i doradztwo komunikacyjne wszystkich projektów realizowanych przez fundację. Działania prowadzone są pro bono.
Rozwiązania digital signage od LG na platformie Digital Connect 2020
Wirtualne showroomy to nic nowego, jednak w wyjątkowych okolicznościach, jakie przyniósł rok 2020, ich znaczenie dla przedsiębiorstw, sektora B2B i klientów wzrosło. Pozwalają one firmom w łatwy sposób (bez konieczności odbywania spotkań twarzą w twarz) informować o oferowanych korzyściach, co pomaga klientom podejmować przemyślane decyzje zakupowe.
Sony: korpus α7C i nowy zmiennoogniskowy obiektyw
Firma Sony powiększa swoją imponującą ofertę sprzętu fotograficznego o trzy nowe produkty: pełnoklatkowy korpus α7C (model ILCE-7C), obiektyw zmiennoogniskowy FE 28–60 mm F4–5.6 (model SEL2860) i lampę błyskową HVL-F28RM.
Nowy wyświetlacz Micro LED firmy LG
LG MAGNIT, nowe rozwiązanie Micro LED firmy LG, zapewni przełomową jakość wyświetlania obrazu dzięki zastrzeżonej przez LG technologii Black Coating. Zastosowanie montażu blokowego pozwoli natomiast na niezwykle wygodny i szybki montaż urządzenia. LG MAGNIT już wkrótce zadebiutuje w Polsce.
Nowa marka na rynku kolarstwa ekstremalnego - PRIME Bicycles wybrała agencję Dziadek do orzechów do stworzenia komunikacji oraz pozycjonowania marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764