logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Walczak dyrektorem handlowym w agencji Gethero

  PR 01.08.2017, przeczytano 803 razy

Agencja GetHero wzmacnia zespół. Dołącza do niego Łukasz Walczak, do niedawna dyrektor handlowy warszawskiego Radia Kolor, który w agencji obejmuje analogiczne stanowisko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-walczak-dyrektorem-handlowym-w-agencji-gethero,33282,artykul.html

Do agencji GetHero Łukasz Walczak przechodzi z warszawskiego Radia Kolor, gdzie pracował od 2010 roku, początkowo jako Product Manager, następnie Key Account Manager, a od 2013 r. jako dyrektor handlowy. Odpowiadał w Radiu Kolor za współpracę z klientami takimi jak m.in.: Samsung, Danone, Whirlpool, BGŻ BNP Paribas, Philips, Hasbro, Tchibo, MetLife, Ikea czy warszawskie centra handlowe (Arkadia, Galeria Mokotów, Złote Tarasy). Współpracował także z domami mediowymi i agencjami.

W agencji GetHero, jako dyrektor handlowy, Łukasz Walczak będzie odpowiedzialny przede wszystkim za bezpośrednią współpracę z klientami i new business.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764