logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Wieszczyński - Head of sponsoring w Multikino Media

  PR 10.10.2016, przeczytano 646 razy

W październiku br. Łukasz Wieszczyński awansował na stanowisko Head of sponsoring w firmie Multikino Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-wieszczynski---head-of-sponsoring-w-multikino-media,30200,artykul.html

Multikino Media, broker reklamy kinowej w październiku br. powołał komórkę odpowiedzialną za działania sponsoringowe.

Dynamiczny rozwój akcji specjalnych oraz cross promocji sprawił, że uznaliśmy za zasadne stworzenie działu odpowiedzialnego za współpracę sponsoringową. Mamy nadzieję, że ta zmiana pozwoli nam realizować jeszcze lepsze akcje niestandardowe – dodaje Joanna Zmysłowska - Pietrzak, Managing Director Multikino Media

Łukasz Wieszczyński do tej pory pełnił funkcję Senior Sales Managera. Na stanowisku Head of sponsoring odpowiedzialny będzie za dalszy, efektywny rozwój działań sponsoringowych dedykowanych wydarzeniom specjalnym realizowanym w sieci Multikino oraz tworzenie cross promocji zgodnych z oczekiwaniami klientów. 

Łukasz Wieszczyński z Multikino Media związany jest od 2009 roku.

Źródło: Multikino Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764