logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lumix DMC-G1: najmniejsza lustrzanka świata

   21.09.2008, przeczytano 1348 razy

Panasonic poinformowała o wyprodukowaniu najmniejszego na świecie cyfrowego aparatu fotograficznego z wymiennymi obiektywami. Lumix DMC-G1 ważący 385 g jest również najlżejszym tego typu aparatem na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lumix-dmc-g1%3A-najmniejsza-lustrzanka-swiata-,7879,artykul.html

Panasonic twierdzi, że G1 jest również pierwszą lustrzanką oferowaną w kilku wersjach kolorystycznych obudowy – czarnej, niebieskiej i czerwonej. Aparat wyposażono w 3-calowy ekran LCD, który można obrócić o 180 stopni w poziomie i 270 w pionie. Inne warte uwagi właściwości urządzenia to optyczna stabilizacja obrazu, inteligentny system ISO i funkcja rozpoznawania twarzy. Produkt dysponuje matrycą o rozdzielczości 12,1 Mpix.

Lumix DMC-G1 pojawi się w sprzedaży na początku października.

Źródło: I4U

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na rynek polski i niemiecki. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764