logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LUMIX G3 - mały i z wymiennym obiektywem

   18.05.2011, przeczytano 1881 razy

Panasonic wprowadza na rynek najmniejszy i najlżejszy na świecie aparat cyfrowy z wymiennymi obiektywami. LUMIX DMC-G3 posiada sensor obrazu Live MOS 16MP, umożliwiający nie tylko wykonywanie zdjęć, ale także nagrywanie filmów z dźwiękiem stereo, i to w rozdzielczości 1920x1080.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lumix-g3---maly-i-z-wymiennym-obiektywem,12554,artykul.html

Oprócz programów tematycznych, cyfrówka daje użytkownikowi pełen zakres ustawień manualnych. Nagrywanie filmów ułatwia dedykowany przycisku umożliwiający szybkie przełączenie w tryb wideo. Aparat wyposażono w 3-calowy obracany, dotykowy wyświetlacz, który służy nie tylko do kadrowania ujęć, ale pozwala także na ustawienie ostrości na interesującym punkcie za pomocą wskazania go palcem na ekranie. LUMIX DMC-G3 dysponuje 23-punktowym systemem autofocusa.

Aparat z obudową wykonaną z aluminium będzie dostępny w kilku wersjach kolorystycznych: czarnej, czerwonej, białej oraz brązowej.

LUMIX DMC-G3 w sprzedaży pojawi sie w przyszłym miesiącu. Cena zestawu z obiektywem 14-42mm wynosi 700 USD.

Źródło: Fareastgizmos


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764