logo
WIADOMOŚCI

Launch nowej marki elektrolitów Oryal

  PR 11.07.2018, przeczytano 910 razy
ilustracjastrzałka

FCBBridge2Fun przygotowała komunikację na launch marki Oryal dla USP Zdrowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/launch-nowej-marki-elektrolitow-oryal,37200,artykul.html

Właśnie ruszyła kampania wprowadzająca na rynek nową markę elektrolitów od USP Zdrowie – Oryal. Kampania obejmuje spoty w różnych formatach emitowane w telewizji i digitalu. Autorami pomysłu po stronie agencji FCBBridge2Fun są Szymon Demirkol i Jacek Wójcik, wielokrotnie nagradzany team kreatywny.

- W komunikacji Oryal wyszliśmy poza standardy znane z reklam innych elektrolitów na rynku.  W naszej idei wykorzystaliśmy trend z youtuba, czyli popularne filmy tzw. Wins. W filmach tych ludzie pokazują mistrzostwo, w tym co robią – wyjaśnia Jacek Wójcik.

Dzięki kampanii kategoria, która dotychczas kojarzyła się jedynie z problemami gastrycznymi bądź sportem wkracza do codziennego życia każdego z nas.

Oryal ma formę tabletek musujących i zawiera specjalną kombinację elektrolitów (sód, potas, magnez, wapń, chlorki), dzięki którym temu nasz mózg zachowuje doskonała koncentrację, a mięśnie działają sprawniej. Hasłem kampanii jest „Oryal. Zasila mięśnie i mózg”.

Marka została wprowadzona w dwóch wariantach produktowych, podstawowym, cytrynowo-limonkowym i malinowym, z większą dawką elektrolitów pod nazwą Oryal Max.

Spoty wyprodukował dom produkcyjny Selfish3. Postprodukcją zajęło się studio Badi Badi.

Źródło: FCBBridge2Fun

www.fcbbridge2fun.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone