FCBBridge2Fun przygotowała komunikację na launch marki Oryal dla USP Zdrowie.
Właśnie ruszyła kampania wprowadzająca na rynek nową markę elektrolitów od USP Zdrowie – Oryal. Kampania obejmuje spoty w różnych formatach emitowane w telewizji i digitalu. Autorami pomysłu po stronie agencji FCBBridge2Fun są Szymon Demirkol i Jacek Wójcik, wielokrotnie nagradzany team kreatywny.
- W komunikacji Oryal wyszliśmy poza standardy znane z reklam innych elektrolitów na rynku. W naszej idei wykorzystaliśmy trend z youtuba, czyli popularne filmy tzw. Wins. W filmach tych ludzie pokazują mistrzostwo, w tym co robią – wyjaśnia Jacek Wójcik.
Dzięki kampanii kategoria, która dotychczas kojarzyła się jedynie z problemami gastrycznymi bądź sportem wkracza do codziennego życia każdego z nas.
Oryal ma formę tabletek musujących i zawiera specjalną kombinację elektrolitów (sód, potas, magnez, wapń, chlorki), dzięki którym temu nasz mózg zachowuje doskonała koncentrację, a mięśnie działają sprawniej. Hasłem kampanii jest „Oryal. Zasila mięśnie i mózg”.
Marka została wprowadzona w dwóch wariantach produktowych, podstawowym, cytrynowo-limonkowym i malinowym, z większą dawką elektrolitów pod nazwą Oryal Max.
Spoty wyprodukował dom produkcyjny Selfish3. Postprodukcją zajęło się studio Badi Badi.
Źródło: FCBBridge2Fun