logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Łupież już nigdy nie przyjdzie Ci do głowy” – Banah Group dla Nizoralu

  PR 05.04.2009, przeczytano 7262 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Reklamowa Banah Group jest autorem najnowszej kampanii Nizoralu. Intensywne działania reklamowe obejmują zarówno spoty telewizyjne, jak i kampanię prasową, radiową oraz outdoor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lupiez-juz-nigdy-nie-przyjdzie-ci-do-glowy--banah-group-dla-nizoralu,8750,artykul.html

Celem kampanii jest dalsze budowanie świadomości konsumentów, że Nizoral to jedyny skuteczny, a przede wszystkim – leczniczy szampon przeciwłupieżowy, usuwający nie tylko objawy, ale i przyczyny łupieżu. Tym razem ekspercki i medyczny świat marki Nizoral wzbogacony został o emocje i uczucia, które przełamują chłodny wizerunek leczniczego szamponu. Przekaz reklamowy nowej kampanii prasowej i outdoorowej odwołuje się do pozytywnych odczuć i wrażeń konsumentów, którzy, dzięki Nizoralowi, uwolnili się od powracającego problemu.

Ważną częścią nowego komunikatu, pojawiającą się we wszystkich layoutach, jest także informacja, że Nizoral w 2008 roku po raz trzeci został wyróżniony Laurem Konsumenta, co jest równoznaczne z otrzymaniem Grand Prix tej nagrody - Grand Prix Lauru Konsumenta.

Kampania kierowana jest do kobiet i mężczyzn, w wieku 18-45 lat, którzy borykają się z powracającym problemem używając szamponów pielęgnacyjnych, zamiast leczniczych, przeciwłupieżowych.

Spot emitowany jest w stacjach telewizyjnych – publicznych i komercyjnych. Nowa reklama Nizoralu obecna jest w prasie ogólnopolskiej – tytułach kobiecych, lifestylowych i opiniotwórczych, a także na nośnikach outdoor. Kampania wsparta jest również intensywną kampanią radiową.

Zakupem mediów zajął się Optimum Media OMD.

Pomysł „wysypanych” na ubraniu słów układających się w zdania, np. „jak ja teraz wyglądam”, połączonych z konkretnymi życiowymi sytuacjami, w sposób obrazowy odzwierciedlających zarówno problem, jak i kompleks, z którego Nizoral może raz na zawsze uwolnić, to wcześniejsza propozycja Agencji Banah Group dla Nizoralu. Poprzednia kampania, trwająca wiosną i latem 2009, obejmowała działania reklamowe w telewizji i radio.

Źródło: Banah Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764