logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Łupież już nigdy nie przyjdzie Ci do głowy” – Banah Group dla Nizoralu

  PR 05.04.2009, przeczytano 6246 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Reklamowa Banah Group jest autorem najnowszej kampanii Nizoralu. Intensywne działania reklamowe obejmują zarówno spoty telewizyjne, jak i kampanię prasową, radiową oraz outdoor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lupiez-juz-nigdy-nie-przyjdzie-ci-do-glowy--banah-group-dla-nizoralu,8750,artykul.html

Celem kampanii jest dalsze budowanie świadomości konsumentów, że Nizoral to jedyny skuteczny, a przede wszystkim – leczniczy szampon przeciwłupieżowy, usuwający nie tylko objawy, ale i przyczyny łupieżu. Tym razem ekspercki i medyczny świat marki Nizoral wzbogacony został o emocje i uczucia, które przełamują chłodny wizerunek leczniczego szamponu. Przekaz reklamowy nowej kampanii prasowej i outdoorowej odwołuje się do pozytywnych odczuć i wrażeń konsumentów, którzy, dzięki Nizoralowi, uwolnili się od powracającego problemu.

Ważną częścią nowego komunikatu, pojawiającą się we wszystkich layoutach, jest także informacja, że Nizoral w 2008 roku po raz trzeci został wyróżniony Laurem Konsumenta, co jest równoznaczne z otrzymaniem Grand Prix tej nagrody - Grand Prix Lauru Konsumenta.

Kampania kierowana jest do kobiet i mężczyzn, w wieku 18-45 lat, którzy borykają się z powracającym problemem używając szamponów pielęgnacyjnych, zamiast leczniczych, przeciwłupieżowych.

Spot emitowany jest w stacjach telewizyjnych – publicznych i komercyjnych. Nowa reklama Nizoralu obecna jest w prasie ogólnopolskiej – tytułach kobiecych, lifestylowych i opiniotwórczych, a także na nośnikach outdoor. Kampania wsparta jest również intensywną kampanią radiową.

Zakupem mediów zajął się Optimum Media OMD.

Pomysł „wysypanych” na ubraniu słów układających się w zdania, np. „jak ja teraz wyglądam”, połączonych z konkretnymi życiowymi sytuacjami, w sposób obrazowy odzwierciedlających zarówno problem, jak i kompleks, z którego Nizoral może raz na zawsze uwolnić, to wcześniejsza propozycja Agencji Banah Group dla Nizoralu. Poprzednia kampania, trwająca wiosną i latem 2009, obejmowała działania reklamowe w telewizji i radio.

Źródło: Banah Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Limit na nieodpłatne przekazywanie upominków podniesiony
Branża upominków reklamowych ma powód do świętowania! 1. stycznia br. wreszcie zmieniły się przepisy na nieodpłatne przekazywanie upominków bez prowadzenia ewidencji, podnoszące limit z 10 zł na 20 zł. To przełomowy krok, który nadal co prawda jest niewystarczający, ale pierwszy raz od dawna ta arcyważna dla całej branży sprawa drgnęła z inicjatywy rządzących.
Kaufland Polska podjął współpracę z dwójką znanych osobowości telewizyjnych słynących z pasji do gotowania. Jakub Kuroń i Katarzyna Kępka co tydzień prezentują pomysły na smaczne dania dla całej rodziny. Ich przepisy można śledzić na instagramowym profilu Kaufland Polska.
Porsche Inter Auto Polska, jedyny polski przedstawiciel i właściciel salonów marek Lamborghini i Bentley, rozpoczęło stałą współpracę z Walk PR w zakresie kompleksowej obsługi public relations. Zespół agencyjny jest odpowiedzialny m.in. za komunikację zewnętrzną obu marek, media relations oraz doradztwo strategiczne. Współpraca rozpoczęła się w listopadzie...
68,3% marketerów czerpię wiedzę z blogów branżowych - wynika z raportu „Jak marketerzy pozyskują wiedzę” przygotowanego przez More Bananas. Najbardziej wartościowe źródła wiedzy według ankietowanych to również: webinary, grupy dyskusyjne, portale internetowe i profile marek osobistych w social mediach.
Wydawnictwo Burda Książki rozpoczęło współpracę z 38 Content Communication
Do grona klientów agencji 38 Content Communication dołączyło wydawnictwo Burda Książki. Umowa o współpracy została podpisana w styczniu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764