Agencja Reklamowa Banah Group jest autorem najnowszej kampanii Nizoralu. Intensywne działania reklamowe obejmują zarówno spoty telewizyjne, jak i kampanię prasową, radiową oraz outdoor.
Celem kampanii jest dalsze budowanie świadomości konsumentów, że Nizoral to jedyny skuteczny, a przede wszystkim – leczniczy szampon przeciwłupieżowy, usuwający nie tylko objawy, ale i przyczyny łupieżu. Tym razem ekspercki i medyczny świat marki Nizoral wzbogacony został o emocje i uczucia, które przełamują chłodny wizerunek leczniczego szamponu. Przekaz reklamowy nowej kampanii prasowej i outdoorowej odwołuje się do pozytywnych odczuć i wrażeń konsumentów, którzy, dzięki Nizoralowi, uwolnili się od powracającego problemu.
Ważną częścią nowego komunikatu, pojawiającą się we wszystkich layoutach, jest także informacja, że Nizoral w 2008 roku po raz trzeci został wyróżniony Laurem Konsumenta, co jest równoznaczne z otrzymaniem Grand Prix tej nagrody - Grand Prix Lauru Konsumenta.
Kampania kierowana jest do kobiet i mężczyzn, w wieku 18-45 lat, którzy borykają się z powracającym problemem używając szamponów pielęgnacyjnych, zamiast leczniczych, przeciwłupieżowych.
Spot emitowany jest w stacjach telewizyjnych – publicznych i komercyjnych. Nowa reklama Nizoralu obecna jest w prasie ogólnopolskiej – tytułach kobiecych, lifestylowych i opiniotwórczych, a także na nośnikach outdoor. Kampania wsparta jest również intensywną kampanią radiową.
Zakupem mediów zajął się Optimum Media OMD.
Pomysł „wysypanych” na ubraniu słów układających się w zdania, np. „jak ja teraz wyglądam”, połączonych z konkretnymi życiowymi sytuacjami, w sposób obrazowy odzwierciedlających zarówno problem, jak i kompleks, z którego Nizoral może raz na zawsze uwolnić, to wcześniejsza propozycja Agencji Banah Group dla Nizoralu. Poprzednia kampania, trwająca wiosną i latem 2009, obejmowała działania reklamowe w telewizji i radio.
Źródło: Banah Group