Luksus, ekstrawagancja, wyrafinowanie... te słowa przychodzą nam na myśl podczas oglądania drogich przedmiotów w czasopismach. Drogie buty, kosztowne torebki, najlepszej jakości koszule są dla wielu z nas swoistym fetyszem. Uwielbiamy otaczać się pięknymi i wytwornymi akcesoriami z górnej półki. Już w lutym będzie można stać się posiadaczem wyjątkowych prezentów.
Okazja nadarzy się podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays. Zwiedzający targi, będą mieli okazję poczuć prawdziwy dreszczyk emocji. To właśnie z myślą o nich, organizatorzy targów przygotowali ekskluzywne nagrody.
Losowanie atrakcyjnej nagrody jest już tradycją – w czasie poprzednich edycji targów można było wygrać między innymi Harleya Davidsona i laptopa Asus Ferrari. W czasie V edycji będą one wyjątkowo kuszące.
W zbliżającej się jubileuszowej edycji targów RemaDays będą to 2 luksusowe zestawy zegarków marki Armani i zestawy kosmetyków Armani. Losowanie odbędzie się 1-go i 2-go dnia targów – każdego dnia do wygrania będzie jeden zestaw składający się z zegarka damskiego i męskiego, a także kosmetyków.
Marka Armani to przede wszystkim elegancki, niepowtarzalny styl. Ekskluzywne detale, koperta ze stali szlachetnej z logo Emporio Armani, najwyższej klasy bransoleta to znaki rozpoznawcze zegarków sygnowanych nazwiskiem światowego projektanta mody. Te cechy sprawiają, że korzystanie z nagród będzie z pewnością dla zwycięzców losowania czystą przyjemnością.
V targi RemaDays organizowane są w dniach od10 do 12 lutego w warszawskim Expo XXI
przy ulicy Prądzyńskiego. Targi otwarte są dla zwiedzających 10 i 11 lutego od 10:00 do 17:00, 12 lutego od 10.00 do 16.00. Wszyscy zainteresowani będą mogli zapoznać się w czasie RemaDays z ofertą blisko 430 firm związanych z branżą reklamową.
Podczas targów zaprezentują się wystawcy z sektorów - Out&IndoorDays (reklama zewnętrzna i wewnętrzna) oraz TechnologyDays (specjalistyczne maszyny do wydruków wielkoformatowych, grawerowania i haftu ).
Organizator targów, firma GJC Inter Media serdecznie zaprasza wszystkie osoby zainteresowane branżą poligraficzną do udziału w najważniejszym wydarzeniu związanym z reklamą w 2009 roku, jakim niewątpliwie będzie lutowa edycja RemaDays.
Źródło: GJC Inter Media