logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lutowa reaktywacja świętego Mikołaja na targach Remadays

  PR 08.01.2009, przeczytano 1350 razy

Luksus, ekstrawagancja, wyrafinowanie... te słowa przychodzą nam na myśl podczas oglądania drogich przedmiotów w czasopismach. Drogie buty, kosztowne torebki, najlepszej jakości koszule są dla wielu z nas swoistym fetyszem. Uwielbiamy otaczać się pięknymi i wytwornymi akcesoriami z górnej półki. Już w lutym będzie można stać się posiadaczem wyjątkowych prezentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lutowa-reaktywacja-swietego-mikolaja-na-targach-remadays,8343,artykul.html

Okazja nadarzy się podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays. Zwiedzający targi, będą mieli okazję poczuć prawdziwy dreszczyk emocji. To właśnie z myślą o nich, organizatorzy targów przygotowali ekskluzywne nagrody.

Losowanie atrakcyjnej nagrody jest już tradycją – w czasie poprzednich edycji targów można było wygrać między innymi Harleya Davidsona i laptopa Asus Ferrari. W czasie V edycji będą one wyjątkowo kuszące.

W zbliżającej się jubileuszowej edycji targów RemaDays będą to 2 luksusowe zestawy zegarków marki Armani i zestawy kosmetyków Armani. Losowanie odbędzie się 1-go i 2-go dnia targów – każdego dnia do wygrania będzie jeden zestaw składający się z zegarka damskiego i męskiego, a także kosmetyków.
Marka Armani to przede wszystkim elegancki, niepowtarzalny styl. Ekskluzywne detale, koperta ze stali szlachetnej z logo Emporio Armani, najwyższej klasy bransoleta to znaki rozpoznawcze zegarków sygnowanych nazwiskiem światowego projektanta mody. Te cechy sprawiają, że korzystanie z nagród będzie z pewnością dla zwycięzców losowania czystą przyjemnością.
V targi RemaDays organizowane są w dniach od10 do 12 lutego w warszawskim Expo XXI
przy ulicy Prądzyńskiego. Targi otwarte są dla zwiedzających 10 i 11 lutego od 10:00 do 17:00, 12 lutego od 10.00 do 16.00. Wszyscy zainteresowani będą mogli zapoznać się w czasie RemaDays z ofertą blisko 430 firm związanych z branżą reklamową.
Podczas targów zaprezentują się wystawcy z sektorów - Out&IndoorDays (reklama zewnętrzna i wewnętrzna) oraz TechnologyDays (specjalistyczne maszyny do wydruków wielkoformatowych, grawerowania i haftu ).

Organizator targów, firma GJC Inter Media serdecznie zaprasza wszystkie osoby zainteresowane branżą poligraficzną do udziału w najważniejszym wydarzeniu związanym z reklamą w 2009 roku, jakim niewątpliwie będzie lutowa edycja RemaDays.

Źródło: GJC Inter Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764