Współpraca obejmuje działania z zakresu e-commerce przy markach takich jak Dermika, Möller’s i Bio-Oil. Do tej pory zadania skupiały się głównie na budowaniu sprzedaży u wybranych retailerów na platformie sprzedażowej Allegro oraz wsparciu poszczególnych promocji na stronach merchantów.
W zadaniach domu mediowego było m.in. przygotowanie strategii wspierającej e-commerce w tym planowanie i zakup formatów display oraz prowadzenie kampanii Allegro Ads. Celem jest zwiększania odsprzedaży przy jednoczesnym powiększaniu udziału marek w ich kategoriach. Kolejne etapy kampanii zaplanowane są na 4 kwartał b.r.
Orkla Care S.A. produkuje i dystrybuuje szeroką gamę kosmetyków, suplementów witaminowych, ziołowych, produktów wspomagających utratę wagi oraz produktów spożywczych dla sportowców. Jakość produktów potwierdzają liczne badania i certyfikaty. Orkla Care poza Polską posiada filie m.in. w Danii, Norwegii, Szwecji i kilku innych krajach Europejskich. Misją firmy jest poprawa codziennego życia poprzez coraz zdrowsze i przyjemniejsze lokalne produkty.
Zaplanowaniem kampanii w mediach online zajął się dom mediowy LVL UP MEDIA. Firma będąca w grupie z Loyalty Point, zajmuje się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań marketingowych pozwalających wspierać sprzedaż marek w kanale e-commerce.
Źródło: LVL UP MEDIA Sp. z o.o.