logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lvl Up Media wspiera e-commerce dla Orkla Care S.A.

  PR 15.09.2020, przeczytano 440 razy

Współpraca obejmuje działania z zakresu e-commerce przy markach takich jak Dermika, Möller’s i Bio-Oil. Do tej pory zadania skupiały się głównie na budowaniu sprzedaży u wybranych retailerów na platformie sprzedażowej Allegro oraz wsparciu poszczególnych promocji na stronach merchantów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lvl-up-media-wspiera-e-commerce-dla-orkla-care-s.a.,388445,artykul.html

W zadaniach domu mediowego było m.in. przygotowanie strategii wspierającej e-commerce w tym planowanie i zakup formatów display oraz prowadzenie kampanii Allegro Ads. Celem jest zwiększania odsprzedaży przy jednoczesnym powiększaniu udziału marek w ich kategoriach. Kolejne etapy kampanii zaplanowane są na 4 kwartał b.r.

Orkla Care S.A. produkuje i dystrybuuje szeroką gamę kosmetyków, suplementów witaminowych, ziołowych, produktów wspomagających utratę wagi oraz produktów spożywczych dla sportowców. Jakość produktów potwierdzają liczne badania i certyfikaty. Orkla Care poza Polską posiada filie m.in. w Danii, Norwegii, Szwecji i kilku innych krajach Europejskich. Misją firmy jest poprawa codziennego życia poprzez coraz zdrowsze i przyjemniejsze lokalne produkty.

Zaplanowaniem kampanii w mediach online zajął się dom mediowy LVL UP MEDIA. Firma będąca w grupie z Loyalty Point, zajmuje się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań marketingowych pozwalających wspierać sprzedaż marek w kanale e-commerce.

Źródło: LVL UP MEDIA Sp. z o.o.

www.levelupmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764