logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lvl Up Media wspiera e-commerce dla Orkla Care S.A.

  PR 15.09.2020, przeczytano 177 razy

Współpraca obejmuje działania z zakresu e-commerce przy markach takich jak Dermika, Möller’s i Bio-Oil. Do tej pory zadania skupiały się głównie na budowaniu sprzedaży u wybranych retailerów na platformie sprzedażowej Allegro oraz wsparciu poszczególnych promocji na stronach merchantów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lvl-up-media-wspiera-e-commerce-dla-orkla-care-s.a.,388445,artykul.html

W zadaniach domu mediowego było m.in. przygotowanie strategii wspierającej e-commerce w tym planowanie i zakup formatów display oraz prowadzenie kampanii Allegro Ads. Celem jest zwiększania odsprzedaży przy jednoczesnym powiększaniu udziału marek w ich kategoriach. Kolejne etapy kampanii zaplanowane są na 4 kwartał b.r.

Orkla Care S.A. produkuje i dystrybuuje szeroką gamę kosmetyków, suplementów witaminowych, ziołowych, produktów wspomagających utratę wagi oraz produktów spożywczych dla sportowców. Jakość produktów potwierdzają liczne badania i certyfikaty. Orkla Care poza Polską posiada filie m.in. w Danii, Norwegii, Szwecji i kilku innych krajach Europejskich. Misją firmy jest poprawa codziennego życia poprzez coraz zdrowsze i przyjemniejsze lokalne produkty.

Zaplanowaniem kampanii w mediach online zajął się dom mediowy LVL UP MEDIA. Firma będąca w grupie z Loyalty Point, zajmuje się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań marketingowych pozwalających wspierać sprzedaż marek w kanale e-commerce.

Źródło: LVL UP MEDIA Sp. z o.o.

www.levelupmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764