logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lvl Up Media wspiera Prawników Frankowiczów

  PR 12.01.2021, przeczytano 395 razy

Dom Mediowy LVL UP Media uruchomił kampanię Prawnicy Frankowiczów organizowaną na zlecenie Polskiego Instytutu Odszkodowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lvl-up-media-wspiera-prawnikow-frankowiczow,389808,artykul.html

Kampania ma na celu umożliwienie kredytobiorcom uzyskania odszkodowania od banków, od podpisanych umów kredytowych we frankach szwajcarskich.

Prawnicy Frankowiczów zapewniają bezpłatną analizę umów, oferują przedstawicielstwo doświadczonego radcy prawnego w mediacjach z bankami oraz prowadzenie postepowania sądowego.

Do zadań domu mediowego należy m.in. przygotowanie komunikacji  oraz planowanie i zakup mediów.

Źródło: LVL UP MEDIA Sp. z o.o.

www.levelupmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764