logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lvl Up Media z Michałem Cortezem na pokładzie i rozszerzoną ofertą e-commerce

  PR 13.05.2020, przeczytano 804 razy

Agencja LVL UP MEDIA (Grupa Loyalty Point) kontynuuje inwestycje w kompetencje e-commerce. Michał Cortez (eMC2) jako E-commerce Business Partner będzie wspierał LVL UP w obszarze strategii i działań new business.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lvl-up-media-z-michalem-cortezem-na-pokladzie-i-rozszerzona-oferta-e-commerce,386995,artykul.html

- Jednym ze strategicznych kierunków rozwoju LVL UP MEDIA jest wsparcie klientów w obszarze e-commerce. Mówimy tutaj nie tylko o działaniach mediowych i realizowaniu efektywnych kampanii na pozytywnym ROI, ale także o wsparciucałego procesu sprzedażowego. Nasza rola zaczyna się od wypracowania strategii e-commerce i obejmuje przygotowanie oraz syndykację contentu, zbudowanie oferty pod e-comm, realizację kampanii mediowych, współpracę ze sklepami internetowymi, a kończy się na analityce biznesowej. Inwestujemy w zespół, narzędzia i rozwój współpracy z partnerami takimi jak Grupa OEX (m.in. logistyka e-comm). Dzisiaj właśnie ludzie są jednym z cenniejszych zasobów, dlatego niezmiernie się cieszę na współpracę z Michałem – komentuje Adam Wysocki, CEO. - Mariaż planowania i zakupu mediów, performance marketingu i e-commerce wzbogacony o kompetencje i produkty obecne w partnerskiej Grupie OEX (m.in. trade support, field marketing, logistyka, fulfillment oraz technologie dla e-commerce i contact center), i Loyalty Point (CRM, programy lojalnościowe) tworzą jedną z bardziej kompleksowych ofert na rynku związanych ze sprzedażą on-line. Skierowaną zarówno do platform sprzedażowych, jak i producentów. Jest to tym bardziej istotne w obecnych czasach, gdy sprzedaż internetowa b2c i b2b to już absolutny must-have. – dodaje.

Michał Cortez od połowy 2019r. prowadzi własną firmę konsultingową eMC2 skupioną na doradztwie z zakresu e-commerce i digital. Wcześniej był global e-commerce strategy directorem i partnerem zarządzającym hubu produkcyjno-konsultingowego Molecular BBDO w ramach sieci BBDO Worldwide, gdzie odpowiadał za działy intelligence i rozwój biznesu. Pracował również jako e-commerce director Isobar Group Poland i ecommerce expert w globalnym Isobar Commerce w ramach sieci Dentsu Aegis Network, do której przeszedł z pozycji szefa strategii e-commerce w Saatchi & Saatchi IS. Doświadczenie klienckie zdobywał m.in. współtworząc platformę Answear.com i kanał e-commerce dla marek Grupy MIG (Sizeer, Timberland).

Źródło: LVL UP MEDIA Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764