Agencja LVL UP MEDIA (Grupa Loyalty Point) kontynuuje inwestycje w kompetencje e-commerce. Michał Cortez (eMC2) jako E-commerce Business Partner będzie wspierał LVL UP w obszarze strategii i działań new business.
- Jednym ze strategicznych kierunków rozwoju LVL UP MEDIA jest wsparcie klientów w obszarze e-commerce. Mówimy tutaj nie tylko o działaniach mediowych i realizowaniu efektywnych kampanii na pozytywnym ROI, ale także o wsparciucałego procesu sprzedażowego. Nasza rola zaczyna się od wypracowania strategii e-commerce i obejmuje przygotowanie oraz syndykację contentu, zbudowanie oferty pod e-comm, realizację kampanii mediowych, współpracę ze sklepami internetowymi, a kończy się na analityce biznesowej. Inwestujemy w zespół, narzędzia i rozwój współpracy z partnerami takimi jak Grupa OEX (m.in. logistyka e-comm). Dzisiaj właśnie ludzie są jednym z cenniejszych zasobów, dlatego niezmiernie się cieszę na współpracę z Michałem – komentuje Adam Wysocki, CEO. - Mariaż planowania i zakupu mediów, performance marketingu i e-commerce wzbogacony o kompetencje i produkty obecne w partnerskiej Grupie OEX (m.in. trade support, field marketing, logistyka, fulfillment oraz technologie dla e-commerce i contact center), i Loyalty Point (CRM, programy lojalnościowe) tworzą jedną z bardziej kompleksowych ofert na rynku związanych ze sprzedażą on-line. Skierowaną zarówno do platform sprzedażowych, jak i producentów. Jest to tym bardziej istotne w obecnych czasach, gdy sprzedaż internetowa b2c i b2b to już absolutny must-have. – dodaje.
Michał Cortez od połowy 2019r. prowadzi własną firmę konsultingową eMC2 skupioną na doradztwie z zakresu e-commerce i digital. Wcześniej był global e-commerce strategy directorem i partnerem zarządzającym hubu produkcyjno-konsultingowego Molecular BBDO w ramach sieci BBDO Worldwide, gdzie odpowiadał za działy intelligence i rozwój biznesu. Pracował również jako e-commerce director Isobar Group Poland i ecommerce expert w globalnym Isobar Commerce w ramach sieci Dentsu Aegis Network, do której przeszedł z pozycji szefa strategii e-commerce w Saatchi & Saatchi IS. Doświadczenie klienckie zdobywał m.in. współtworząc platformę Answear.com i kanał e-commerce dla marek Grupy MIG (Sizeer, Timberland).
Źródło: LVL UP MEDIA Sp. z o.o.